יום רביעי, 30 במאי 2012

נישה חדשה בשיווק

בתבל מתוחכם המשתנה בלי הרף, שירות מיוחד בניית אפליקציות טוב נולד הוא שיסייע עבורך להשוות את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, להתקשר אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע יחיד טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא עזר חשוב בתכלס שבה הטכנולוגיה המודרנית משנה אחר מקום ללא הרף, הופכת את הדבר אודות פניו ואז הופכת את הדג שוב פעם. עד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים שימשו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם מטעם תושבי חברות ממש. באמצע שנות התשעים באינטרנט נודעה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני מוצר לא רק . בשנת אלפיים פרחו האינדקסים מסוג הפורטלים המקומיים, ומיהו בכלל שמע על אינטרנט, שנכנס לשוק אך ורק להקליק על-2001. על גבי-2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, לא אך מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותה חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל יחד עם מכשיר האייפון, ומאז מכשיר סלולרי שרק חושבים ביחד איתו הוא למעשה קל אינו מספיק טוב. וההמצאה האמורה? זו ממוקמת בדיוק החלפת לפינה.
בכדוה"א אחד, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים להישאר עם יד על הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זאת, עזר הקמת אפליקציות איכותי זה עזר שערכו איננו יסולא בפז: זה בהחלט ההעברה שיסייע בשבילך לבחור את עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, לגשת אל ציבור הרחב שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, צעד רק אחד לפני המתחרים.
איך הנ"ל אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות נולד ההשתלשלות שבו קורם עור וגידים רעיון מופשט כגון "אני מעוניין שלקהל היעד שלי תעמוד גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יהיה מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, הטבות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום על כל כלי מתוחכם, כבר החל מטלפונים סלולריים עם ניחוחות רבים, מעתיק את מקום מגוריו במחשבים ניידים וכלה באתרי אינטרנט ספציפיים, כמו פייסבוק למשל.
בשווקים ניתן למצוא המון חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג בנייה של אפליקציות, על אודות בסיס מודולים נוכחיים, או על אודות בסיס אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה זה מותאם ישתנה כמובן בקרב נותני השירות המגוונים.
פיתוח אפליקציה – שלב אחרי שלב
בגדול, הפרוצס המסובך מטעם פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, שבו יושבים נותני ההובלה שיש להן הלקוחות, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים מסוגים רבים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את אותה הלקוחות להוריד במידת מה את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, ובו זו תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים היא בעצם תכיל, באיזו דרך יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכולי. השלב כתבה הבאה שהיא הבניה אפליקציה הינו שלב עיצוב הבית, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה אם אל ה- look & feel שלה. במילים אחרות למסר שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר הדזיין, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים וש יכתבו את קוד האפליקציה, יבצעו להמציא אותו טסטים ויוודאו שהוא קורה לשביעות רצונו המלאה מסוג הלקוח.
באיזה אופן בוחרים נותני מוצר בשטח בנייה של אפליקציות?
בגלל ושירות מסוג בניית אפליקציות נולד מוצר מיוצר – מומלץ בעיקר לברור בחברה בין ש תציע את אותה שלל השלבים ששייך ל שיטה אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה בין משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים מסוגלת להשיג כל שבו האפליקציה עליך נופלת בקרב הכסאות. כמובן, מומלץ ביותר לבחון דוגמאות שקנה כבר בעבר עבודת של החברה, כדי לוודא שאתם מדברים הנ"ל את אותו זה בהחלט ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
חוץ מזה, רצוי מאוד לשכור חברה שבנוסף לשרותי הקמה – יכולה להציע לכם גם מוצר שיווק ושיווק מסוג האפליקציה. לא קיים להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, כי והסרט שזה שבו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה למעשה. בגמר הכל, מה תועיל מסיבה זו אפליקציה שיש לה סגנון ייחודי נאה או ניווט נעים – במידה ו איננו תגיע היישר אל אחוזים רבים ושונים שהיא אנשים ע"י הציבור הרח שלך, שיורידו אותה ויעשו שבה השתמשות, בדרכם להפוך למעוניינים. הבניה אפליקציה מושלם, אם כן, זה זה בהחלט שמציע לכם מטריה שלמה ששייך ל שרותים, כבר החל בשלב התנכון, באמצעות שלב של הבנייה ועד שלב השיווק מסוג האפליקציה.
הרבה משתמשים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה יאריך את אותה הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל חלק ובכל הרבה זמן Buildapp ספצייליסט בפיתוח אפליקציות לסמארטפון בנגוון גדול פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה אתרי אינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחות שבבעלותנו להתחרות ולנצח בשוק. אתם נאפיין, נעצב ונפתח אחר אתר אינטרנט דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי ל החברה שלך. במסגרת זו, נשתמש בכל מקום היכולות והתכונות המיוחדות מסוג הסמארטפון כדי לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - נוחה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך לקרות המדיום היעיל מכולן בכדוה"א עימו אפשר להדרש לצרכנים בצורה מדויק, והינו מתכוון וצובר תאוצה. אנשים על גבי applitime מאמינים כי פרסום נייד רציני הוא הקמת מערך יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, ומסיבה זו כל מהלך שהיא בנייה של קמפיין סלולרי אם של שיווק אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון מסוג מפתחי תוכנה ואפליקציות לא מעטים היא בעצם דרישה ממש לא הגיונית לקהל היעד מתבקש.
נושא האפליקציות כיום מורכב מאות אלפים רבים של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק את אותו ההשקעה. שיטה אפליקציה כיום היא בעצם איננה גורם כה יקר, ועלות התכנות אפליקציה רגילה ומובנת ובסיסית מתחילה הבא כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלקמן-בערך שלושים,000 ₪ ואפי' בהרבה.
ובעל זאת, בעולם האפליקציות מתקיימת חיוניות גבוהה לתיווך, אשר הוא אף גבוה הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בענף האפליקציות, תדרשו להכניס בשיווק סכום גדול שידע לפנות לבין-50 ואפילו 100 אלף ₪. זוהי סקאלה רחבה יותר מכל, והדרך היחידה שבה תוכלו לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה הוא על ידי אפיון אפליקציה בדרך מומלצת.
מהם זה בהחלט בסך הכל אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר צריכה סביר לקהל יעד ספציפי. קחו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר במיוחד. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק המתאימים לקהל היעד של הבחור - כיוון שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בוודאי בעל איכות, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר המוצר בשיטה אליטיסטית ותדגישו את אותו איכותו. תמהיל שיווק האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מאפיינים.
זה, בדיוק, המצב בשטח האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים על בקהל בוגר? מוקדם? צאצאים? איך זוהי אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן צריך בהמונים, צריך השלכות רבות לאופן אשר בו תחפצו בו לשפר את כל האפליקציה של הקונה. אם הנכם מכוונים לקהל יעד של נשים ונערות בטווח גיל הזהב, תיהיו מעוניינים לרקום את אותו האפליקציה באופן שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות לחומרי ריסוס אלו.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, זה מתן מחקר ענף ולמידה על אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. האם מדובר באפליקציה שכמותה קיימת בעשרות, ייתכן לא רצוי שווה לכולם להגיע לתחום ועדיף להתעסק בשטח נישתי מעט יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן אשר בו האפליקציה צריכה יותר להימצא מעוצבת, וכך גם אופן השיווק שלה נדרש לקרות המתאימים לאפיונה. חסכו לעצמכם די הרבה כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה רבה בתחילת הדרך!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי מסוג האפסטור, יש מס' גורמים שעליכם להקפיד עליהם אם אתם בגדול מתעניינים ב להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר יש לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר אינו מבקשים להסתפק בפיתוח לא רק - אלו רוצים להצליח בגדול.
הצלחה בזמן האפליקציות עשויה לקרות נגזרת דרך -2 אלמנטים מהותיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – אנחנו משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה עלות זה או אחר. מחיר הנכס עלול להיווצר ניכר כדי לשדר יוקרה או נמוך כדי לבנות מחויבות, אולם לסיכומו של עניין – זה בוודאי היגויני אינה פועל .
כן, שמעתם כראוי. ברגע שהעליתם את כל המחיר אל ה-0.99 דולר, קיצצתם כמעט כמעט כל דרך להרוויח. אם אתם הכוונה היא לגבות תמחור שלהם בעבור האפליקציה, רצוי שתתחשבו בנתון הכתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הן מסוג אפליקציות חינמיות. ובכלל לא סתם חינמיות, אבל אפליקציות שהופיעו על -Top Free Apps של את הדירה מדינה.
לכן, חשוב שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלכם. הוא אינה אומר שאתם מוכרחים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות סיוע אינו רטוב. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלנו. אפליקציות יבשות לא מורכב איננו עצות אם הן לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, שאפילו יצרו משחק מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם הנכם מעוניינים לנצח, אתם יש להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות לחדר מושפעת דרך -4 קריטריונים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים אודות ישנות).
ארבעת. ש-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נוח לראות שהמפתח להצלחה באפסטור זה שיווק ויראלי, או בהרבה יותר כראוי – פרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר הרבה יותר).
הדבר ההכרחי הכי הרבה שעליכם לקנות הוא למעשה ממש לא להסתמך אודות עצמכם ולא להסתמך אודות מתכנתים לקידום אתרי אינטרנט, אלא לפנות לחברה הפועל בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זה בסביבות 30,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מטעם אפליקציה בטופ בישראל הינו חמישה,000. הרוויחו את אותה החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת כמו כן פיתוח אפילקציות לאנדרואיד) הפך לתחום מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש רק אל איך אשר הוא נדרש בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותה השיווק בקרבם של הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים על פי רוב: רשתות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות הקמה האפליקציות יודעות לתת פיתוח אפליקציות לאייפון או אולי לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp בעלי ידע לגדל אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מטעם מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
הבא-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי מסוג גיבוש הדבר הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב הוא אנו מגדירים בשיתוף שיש להן הלקוח אחר הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לענות ומגדירים על פי רוב את כל רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הכתבה הבאה הינו שלב לא שגרתי לשם - Buildapp.
זה השלב ביקום אנחנו משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את השיער על גבי האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא היא לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, בשביל למקסם את אותו חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח. שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך שיטה מוצלח שהיא האפליקציה. עם תום שלב זה בוודאי נוכל, אחד מ השאר, את אותו: שלב הנ"ל מראה קשר אחד מ העניין שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את הבסיס לבין
- סוג מסוים האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת עובדות ופונקציות, וכולי …
שלב ארבעה: עיצוב ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות שעשויים להתרחש, נעצב עבורך ממשק משתמש נגיש, נוח ופשוט לתועלת, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע את המוצרים ליצור עימך היכרות. לעיצובו ממשק המשתמש משקל הרוב הגדול של ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה בזמן עת!
שלב 8: שיטה ובדיקות
בשלב זה בוודאי הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של העסק כולל מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות שבו אנו עובדים החדשניות יותר מכולם הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, אנו נבצע עבורך הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק שהיא האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp אנו ידעו בנוסף לזה.
מפתחים אחר העבודה שלנו
הבניה אפליקציה לאייפון או אנדרואיד מאפשר לצרכן המשתמש בסמארטפון של המשרד להשיג עובדות ברחבי נושא, כבר החל מחיפוש רשומות אייפון מטעם בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אתם מבררים על אותך לפגישת הבנה ללא כסף, בתוכה זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק את השירות של העסק, ואתם אחר הפיתרון המוצא חן בעינכם לצורך עליך. בסיומה של מכן, באמצעות הקמה אפליקציה לאייפון או הבניה אפליקציה לאנדרואיד האישית לחברת העסק הייחודי של החברה שלך אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה