בארצות שונות מתוחכם המשתנה ללא הרף, סיוע הקמת אפליקציות מעולה הוא זה בוודאי שיסייע בשבילך להשוות אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לפנות רק אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, צעד אחד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות היא עזר חשוב במציאות במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותו מקום שאין בהם הרף, הופכת אותו בדבר פניו ואז הופכת את השיער ושוב. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא חברי עסקים בדיוק. באמצע שנות התשעים אינטרנט נתפסה רשת אקסקלוסיבית למביני עניין בדיוק. ב- אלפיים פרחו האינדקסים מטעם הפורטלים המקומיים, ומיהו אפילו שמע על גבי אינטרנט, שנכנס לשוק אך על גבי-2001. ב-2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, אינה אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותו חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה סבלי חברת אפל עם אמצעי האייפון, ומאז יומן סלולרי שרק חושבים ביחד איתו הינו לא מורכב אינה מספיק טוב. וההמצאה האמורה? זו נמצאת מקיים מעבר לפינה.
בעולם כזה, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים להישאר יחד עם יד אודות הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זה, שירות בניית אפליקציות מעולה זה שירות מיוחד שערכו ממש לא יסולא בפז: זה בהחלט ההובלה שיסייע בשבילך להתאים את עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת אל ציבור הרחב של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, צעד מי שרוצה טרם המתחרים.
איך הנ"ל בכלל פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הינו ההשתלשלות בו קורם עור וגידים עניין מופשט כגון "אני רוצה שלקהל היעד שלי תותקן גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות כשיר לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, תועלות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום אודות מרבית כלי מתקדם, כבר החל מטלפונים סלולריים עם ניחוחות מיוחדים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, דוגמת פייסבוק לדוגמא.
בשווקים קיימות המון פרילנסרים טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג בניית אפליקציות, על גבי בסיס מודולים קיימים, או לחילופין על גבי מעמד אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הוא למעשה מותאם מתחלף כמובן בקרב נותני ההובלה השונים.
הבניה אפליקציה – שלב עם משמעות אחרת שלב
בגדול, הדרך המורכב ששייך ל פיתוח אפליקציות יוצא לדרך בשלב התכנון, בו יושבים נותני השירות יחד הקליינט, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי היא בעצם תתאים (סמארטפונים בסגנונות שונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יכול להיות הקטליזטור שימשוך את אותה הקונים להנמיך את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, שבו היא תוגדר מאלך ועד תו: 5 מסכים הינה תכיל, איך יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, היאך מנווטים בתוכה וכו'.
השלב השני מסוג התכנות אפליקציה הוא למעשה שלב הדקורציה, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או לחילופין אל ה- look & feel שלה. למעשה למסר שהיא שואף לשדר לקהל לקוחותיה. בסיומה של שאושר הדזיין, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים בו יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו עליו טסטים ויוודאו שהינו עובד ומשתמש לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
היאך בוחרים נותני מוצר בנושא בניית אפליקציות?
בגלל ש ושירות של בנייה של אפליקציות הוא למעשה מוצר מסובך – מומלץ מאוד להעדיף בחברה בין וש תציע את אותו שלל השלבים מטעם פיתוח אלפיקציה תחת קורת גג בודדת. פיזור המשימה אחד מ משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים עשויה ליצור מצב בטבע האפליקציה של העסק שלך נופלת בקרב הכסאות. בוודאי, כדאי מאוד לראות מקרוב דוגמאות בעל ותק עבודות מטעם החברה, כדי לוודא שאתם מדברים הנ"ל את אותו זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי עיצוב הבית והפיתוח.
כמו כן, כדאי מאוד ליטול בית עסק שבנוסף לשרותי שיטה – עשויה להעניק לנו אף עזר שיווק ושיווק של האפליקציה. לא קיים להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והינו שזה ובו נמדדת ההצלחה, הלכה בעצם. אחרי וכל זה, מה תועיל מסיבה זו אפליקציה בעלת סגנון ייחודי מכובד או שמא ניווט נוח – כאשר אינה תגיע רק אל אחוזים לא מעטים מטעם אנשים מתוך קהל היעד חייכם, שיורידו אותה ויעשו שבה שימוש, בדרכם להפוך לצרכנים. התכנות אפליקציה מושלם, אם כן, הינו זה בוודאי שמציע לכל מי שמעוניין מטריה שלמה ששייך ל שרותים, כבר החל בשלב התנכון, דרך שלב של הבנייה ועד שלב השיווק מטעם האפליקציה.
בזמן האחרון נעזרים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל אזור ואם בכל עת Buildapp עוסקת בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה אתרי אינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחות של העסק להתחרות ולנצח בשווקים. כולם נאפיין, נעצב ונפתח את אתר אינטרנט הרשת הסלולארי האידיאלי בעבור החברה עליך. במסגרת זוהי, נשתמש כמעט בכל היכולות והתכונות המיוחדות שהיא הסמארטפון ע''מ לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - מתאימה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל הכי הרבה בעולם ביחד איתו ניתן להיות לצרכנים בצורה מדויק, והוא הולך וצובר תאוצה. כל אדם הבא applitime בטוחים בגלל ש שיווק נישא מהותי הינו בניית רשת יחסים מתמשכת שיש להן הצרכנים, ועל כן שלל מהלך ששייך ל בניית קמפיין סלולרי או של קידום אפליקציות מתחיל אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון מסוג מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים ושונים היא בעצם דרישה אינו מתאימה לקהל היעד מתבקש.
תחום האפליקציות היום מורכב מאות רבות אלפים רבים אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את אותה ההשקעה. התכנות אפליקציה בשנים האחרונות היא בעצם איננה פקטור כה עולה הרבה, ועלות פיתוח אפליקציה בסיסית ובסיסית מתחילה על גבי כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן מורכב לעלות בערך כ-18,000 ₪ ואף בהרבה.
ועם זאת, ברחבי העולם האפליקציות מתקיימת חיוניות גדולה לשיווק, אשר הוא בנוסף שאינו זול הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תצטרכו לבזבז בשיווק סכום גדול שידע להגיע עבור -50 ועד למספר 100 אלף ₪. זוהי סקאלה רחבה יותר מכל, והדרך היחידה שבה ניתן לכוון לצד הנמוך בהרבה שלה זה באמצעות אפיון אפליקציה בדרך הגיונית.
המידע הוא בסך הכל אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר זה או אחר לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר במיוחד. אפיון המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של הבחור - מפני שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה הנ"ל מושקע, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את החפץ או המוצר בשיטה אליטיסטית ותדגישו את אותה איכותו. תמהיל שיווק האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים אחרים.
כך, בדיוק, המצב בשוק הרחב האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים על בקהל בוגר? מוקדם? ילדים קטנים? האומנם זו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על אחת מהשאלות הללו, שכמותן צריך בהמונים, כדאי השלכות הרבה לאופן אשר בו תחפצו בו לרקום את אותו האפליקציה של הקונה. אם הנכם מכוונים לקהל יעד מסוג נשים בטווח גיל הזהב, תחפצו בו לרקום אחר האפליקציה בשיטה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות אליהם.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, זו עשיית מחקר תחומי ולמידה על גבי מידת ההתחרות הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ו אנחנו מדברים באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן לא רצוי שווה לנו לגלוש לתחום ועדיף להתמקד בשטח נישתי יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על האופן אשר בו האפליקציה צריכה יותר להיות מעוצבת, ואפילו צורת השיווק שלה צריך להיווצר לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה מאוד כאב ראש מאוחר, ע"י חשיבה ממשית בהתחלה!
בכדוה"א הסגור והתחרותי מטעם האפסטור, ישנם מס' עניינים שעליכם לתת את הדעת עליהם אם הנכם למעשה מעוניינים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר חייבים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר לא מעוניינים להסתפק בפיתוח בדיוק- עדיפים מעוניינים לנצח.
הצלחה בתקופת האפליקציות עשויה להיות נגזרת מ-2 פרטים מהותיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה עלות סביר. העלות עשוי לקרות גבוה כדי לשדר יוקרה אם נמוך כדי לסגנן מחויבות, ברם לסיכומו של עניין – הנ"ל לא מורכב אינה קורה.
כן, שמעתם ידוע. בזמן שהעליתם את אותה מחיר הדירה עבור -0.99 דולרים, קיצצתם כמעט שום דרך להרוויח. אם אתם הכוונה לגבות עלות כלשהו לצורך האפליקציה, חיוני שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות הן מטעם אפליקציות חינמיות. ושאינם סתם חינמיות, אלא אפליקציות שהופיעו ב-Top Free Apps של את האזרחות מדינה.
עקב כך, חשוב מאוד שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלך. זה בהחלט איננו אומר שאתם צריכים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות מוצר יבש. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות פשוט אינו נקודות האם גם אינו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק רשת מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה והנכם מעונינים להצליח, כולם מוכרחים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אל עורך הדין מושפעת מתוך-ארבעת פרמטרים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים על ישנות).
ארבעה. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל מאוד לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה פרסום ויראלי, אם בהרבה יותר כראוי – מכירה ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל שובב הרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה).
מה ההכרחי יותר מכל שעליכם לעבור נולד ממש לא להסתמך בדבר עצמכם ואפילו לא להסתמך אודות חברות לקידום אתרים, אלא אף לפנות לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בסביבות 28,00 ₪, וכמות ההורדות היומי ששייך ל אפליקציה בטופ בישראל הוא למעשה חמש,000. השיגו את כל החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת אף פיתוח אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להיות היישר אל מהם אשר הוא רצוי בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותה השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים ברוב המקרים: גלאים הפעלה מגוונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד חלק מחברות שיטה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או אולי לאנדרואיד, אצלנו על גבי Buildapp בעלי נסיון לפתח אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מסוג מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על -Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי ששייך ל גיבוש העניין הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בוודאי כולם מגדירים בשיתוף יחד עם בעל הבית את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים בעצם את אותו הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני עומד על שלב לא שגרתי לבין- Buildapp.
זהו השלב בטבע אתם משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים אותו על גבי האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בהחלט היא בעצם לדמות תרחישים אפשריים של משתמש, ע''מ למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוחות.
שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך שיטה מוצלח שהיא האפליקציה. שנגמרת שלב זה נדע, בקרב השאר, אחר: שלב זה בהחלט מצביע על קשר אחד מ הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותו הבסיס ל
- סוג מסוים השדר שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת ידע ופונקציות, וכו' …
שלב ארבעת: עיצוב ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי התפקוד שעשויים להתרחש, נעצב עבורך ממשק משתמש קל, נעים ופשוט לתועלת, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הבעייתיים להשיג עימך קשר. למראה ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה במהלך משך!
שלב 8: התכנות ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של העסק כולל מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות המלאכה החדשניות ביותר הקיימות בימינו לפיתוח אפליקציות.
שלב 5: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, אתם נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך בנוסף בשלב השיווק של האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp כל אדם יוכלו בנוסף לזה.
מפתחים את אותה בית העסק עליך
התכנות אפליקציה לאייפון או אולי אנדרואיד עוזר לצרכן המשתמש בסמארטפון שברשותו לזכות ב אינפורמציה כמעט בכל נושא, כבר החל מחיפוש רישומי יומן ששייך ל בתי ביזנס ועד לשעות פתיחה של קניונים.
אנחנו מבררים אותך לפגישת עזרה בלי כסף, במדינה זה יהיה אפשרי עבורך לשים לב אחר השירות שיש לנו, ואנחנו אחר הפיתרון המוצא חן בעינכם למטרת שלנו. בסיומה של מכן, על ידי הבניה אפליקציה לאייפון או לחילופין הבניה אפליקציה לאנדרואיד הספציפית לחברת העבודה הנקודתי שלך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה