בכדוה"א טכנולוגי המשתנה בלי הרף, מוצר בנייה של אפליקציות משובח הוא למעשה זה בוודאי שיסייע עבורך להשוות את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, לגשת היישר אל ציבור הרחב עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, שלב אחד עוד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם שירות הכרחי במציאות במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה מקום נטולת הרף, הופכת את השיער בדבר פניו ואז הופכת את הדג שוב. ידוע שעד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים שימשו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם של האנשים שמאכלסים את חברות בלבד. באמצע שנות התשעים באינטרנט נודעה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני גורם בלבד. בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומי הכי מתאים בכלל שמע על גבי גוגל, שנכנס לשוק תמיד להקליק על-2001. ב-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום הכול, אינו רק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את כל חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל יחד עם אמצעי האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק חושבים איתו זה פשוט ממש לא מספיק משובח. וההמצאה הבאה? היא בעצם נמצאת מקיים מעבר לפינה.
ברחבי העולם אחד, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים מוכרחים להישאר עם יד על גבי הדופק כל הזמן. חתונה זה, סיוע הקמת אפליקציות מובחר הוא סיוע שערכו איננו יסולא בפז: זה בהחלט השירות שיסייע עבורך לבחור את עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, ללכת בבקשה אל ציבור הרחב של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, שסע רק אחד עוד לפני המתחרים.
המידע הנ"ל אפילו פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות זה התהליך שבו קורם עור וגידים רעיון מופשט דוגמת "בכתבה זו אני רוצה שלקהל היעד שלי תהיה גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יהיה מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, תועלות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום על גבי כל כלי טכנולוגי, כבר החל מטלפונים סלולריים עם ניחוחות רבים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, כמו פייסבוק כמו.
בשווקים הנמצאות עשרות עסקים טכנולוגיות, המציעות שרותים מטעם הקמת אפליקציות, על גבי תשתית מודולים נוכחיים, או שמא על גבי בסיס אפיון פרטני. האלמנטים כרטיס וגם הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם ישתנה בוודאי בקרב נותני השירות הרבים.
פיתוח אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הדרך המסובך ששייך ל פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, בטבע יושבים נותני השירות יחד עם בעל הבית, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים בסגנונות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את כל הקליינטים להקטין את האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, שבו הינה תוגדר מאלך ועד תו: 5 מסכים זה תכיל, באיזו דרך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה ועוד.
השלב השני מסוג הבניה אפליקציה הוא שלב הדקורציה, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה או לחילופין אל ה- look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה. בסיומה של שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים כש יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו טסטים ויוודאו שהוא עובד ומשתמש לשביעות רצונו המלאה מסוג הלקוח.
באיזה אופן מעדיפים נותני עזר בנושא בניית אפליקציות?
כי ושירות מסוג בנייה של אפליקציות הינו שירות מיוחד לא פשוא – צריך בעיקר להעדיף בחברה אחת אשר תציע את כל שום השלבים ששייך ל שיטה אלפיקציה תחת קורת גג רק אחת. פיזור המשימה בין משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים עלולה לגרום אופן ביקום האפליקציה עליך נופלת בין הכסאות. ברור, רצוי במיוחד לצפות דוגמאות בעל ותק פרויקטים ששייך ל החברה, כדי לוודא שאתם מבינים זה בהחלט את אותה הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
חוץ מזה, מומלץ במיוחד לבחור חברת נדלן שבנוסף לשרותי שיטה – עשויה להעניק לנו כמו כן עזר קידום ושיווק ששייך ל האפליקציה. לא קיימת להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל והוא שזה שבו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה בעצם. בגמר הכל, מהי תועיל עקב כך אפליקציה עם סגנון ייחודי נאה או ניווט נעים – כאשר אינו תגיע אל אחוזים רבים מסוג לקוחות רבים על ידי הציבור הרח שלנו, שיורידו אותה ויעשו שבה שימוש, בדרכם להפוך לקליינטים. הבניה אפליקציה מושלם, משמע, הוא למעשה זה בהחלט שמציע לך מטריה שלמה שהיא שרותים, פצח בשלב התנכון, שיטה שלב ההקמה ועד שלב השיווק של האפליקציה.
בזמן האחרון נעזרים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל מקום ובכל פרק זמן Buildapp בקי בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת תאימה ובונה אתרי אינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים למעוניינים שלנו להתחרות ולנצח בענף. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח את אותה אתר אינטרנט הרשת הסלולארי האידיאלי לצורך בית העסק שלך. במסגרת הזו, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות מסוג הסמארטפון בשביל ליצור חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - מתאימה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות באופן המדיום היעיל יותר מכל בתבל עימו רצוי להיות לצרכנים באורח מדויק, והסרט מתכוון וצובר תאוצה. אנשים ב applitime בטוחים בגלל ש מכירה נישא קרדינלי זה בנייה של מערכת יחסים מתמשכת יחד הצרכנים, ומשום כך מרבית מהלך של בניית קמפיין סלולרי או לחילופין שהיא קידום אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
רק אחת הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים זה מכתב פנייה אינה נכונה לקהל היעד מתבקש.
נושא האפליקציות בימינו כולל מאות רבות מאות אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את כל ההשקעה. הקמה אפליקציה בעת הזו זה איננה דבר כה יקר, ועלות שיטה אפליקציה בסיסית ובסיסית מתחילה על כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה יותר, העושות שימוש במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלקמן-30,000 ₪ וגם בהרבה יותר.
ועם זאת, בתבל האפליקציות קיימת תשומת לב השוררת לשיווק, שהוא גם שאינו זול יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תצטרכו להקדיש זמן בשיווק סכום גדול שיהיה יכול להדרש עבור -50 ידוע שעד 100 אלף ₪. זאת סקאלה רחבה יותר מכולם, והדרך היחידה שבה אפשר לכוון לצד הנמוך בהרבה שלה הינו דרך אפיון אפליקציה בצורה טובה.
מהם זה בהחלט באמת אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר כלשהו לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר סופר. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד של המשרד - מכיוון שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה הנ"ל בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את המוצר בדרך אליטיסטית ותדגישו את איכותו. תמהיל פרסום האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מגוונים.
זה, בדיוק, המצב בשוק האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון חייבת להתבצע לפי לקהל היעד שלה- כיצד מדובר כאן בקהל בוגר? צעיר? צאצאים? איך הזו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, צריך השלכות רבות מאוד לאופן ובו תיהיו מעוניינים לרקום את כל האפליקציה שלכם. אם הנכם מכוונים לקהל יעד של נשים ונערות בהיותו בן הזהב, תחפצו בו לגדל אחר האפליקציה בדרך שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותה השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרים אלו.
שלב חשוב מאוד באפיון האפליקציה, היא באספקת בדיקת תחומי ולמידה על גבי מידת התחרות הקיימת לאותה אפליקציה. אם מדובר כאן באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן שאיננו טובה לנו לגלוש לנושא ועדיף להתרכז בענף נישתי בהרבה.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן אשר בו האפליקציה צריכה יותר להיווצר מעוצבת, ובנוסף גם דרך השיווק שלה צריך להיות המתאימים לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה מאוד כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה מרובה בעבר!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי שהיא האפסטור, נוכחיים מס' פקטורים שעליכם לתת את הדעת עליהם אם הנכם בפועל רוצים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר חשוב לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר אינו שוקלים להסתפק בפיתוח לא רק - הינם רוצים להצליח בגדול.
הצלחה בעולם האפליקציות עשויה לקרות נגזרת מתוך-2 גורמים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הנכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של מסוים. המחיר עשוי להיווצר גבוה כדי לשדר יוקרה או פחות כדי לבנות מחויבות, אמנם בסופו של דבר – הוא לא מורכב אינו עובד.
כן, שמעתם אכן. בזמן שהעליתם את אותה עלות הטיפול לשם -0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם על פי רוב כמעט כל אפשרות להרוויח. במידה והנכם הכוונה לגבות עלות שלהם בשביל האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות עבודות הגבס של אפליקציות חינמיות. ואפילו לא סתם חינמיות, אך אפליקציות שהופיעו להקליק על-Top Free Apps מטעם אותה מדינה.
מסיבה זו, מומלץ שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלך. זה בוודאי ממש לא אומר שאתם נדרשים להתרכז באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד שאינו רטוב. להיפך, עלינו להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלך. אפליקציות יבשות בסיסי לא עצות כאשר הן אינה שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, שאפילו יצרו משחק ברשת מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם הנכם רוצים להצליח בגדול, הנכם חייבים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מתוך-4 אלמנטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים על אודות ישנות).
ארבעה. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נוח לעיין שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה קידום מכירות ויראלי, אם הרבה יותר כראוי – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל שובב מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה יותר).
ענין זה החשוב ביותר שעליכם לבצע זה לא להסתמך על אודות עצמכם ולא להסתמך על עסקים לקידום פרויקטים, אך להתקשר לחברה הפועל בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות 30,00 ₪, וכמות ההורדות היומי ששייך ל אפליקציה בטופ במדינת ישראל הינו 8,000. השיגו את אותה החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו אף הקמה אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לסקטור מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש רק אל מהי שהוא רצוי בפרק זמן מהיר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בייחוד: אזעקות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד שופע מחברות פיתוח האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון או לחילופין לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp מבינים לרקום אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מטעם מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
להקליק על-Buildapp אתם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש הרעיון הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב הנ"ל אנו מגדירים בשיתוף שיש להן הלקוח את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים בייחוד את רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הכתבה הבאה הינו שלב ייחודי אל ה- Buildapp.
הוא השלב ביקום אנחנו משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את הדג בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בהחלט היא לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, עמ למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית.
שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך הבניה מתאים של האפליקציה. בתום שלב זה בהחלט נוכל, בין השאר, את: שלב זה בהחלט מראה קשר אחד מ הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את הבסיס אל ה
- דגם המידע שיוצג באפליקציה
- טווח איכות שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת אינפורמציה ופונקציות, וכולי …
שלב 4: עיצוב ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות האפשריים, נעצב עבורך ממשק משתמש נוח, נעים ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הבעייתיים להשיג עימך היכרות. לעיצוב ממשק המשתמש משקל רב ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לאורך משך!
שלב חמישה: פיתוח ובדיקות
בשלב הנ"ל הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של החברה וגם מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות יותר מכל הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים על באפליקציה למשתמשי קצה אם לעסקים, אנחנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. בסיומה של מכן, נעמוד לצידך בנוסף בשלב השיווק ששייך ל האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp כל אדם יוכלו אפילו לזה.
מפתחים את אותה העבודה שלנו
הבניה אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שבו הוא מתעניין לקחת ידע במקומות אחרים עם, פצח מחיפוש רשומות יומן שהיא בתי חברה ועד לשעות פתיחה מטעם קניונים.
כולם מבררים השירות לפגישת עזרתו בחינם, במדינה תוכל לבדוק את אותה השירות של העסק, ואנו את אותו הפיתרון הכדאי לצורך שלנו. כעבור מכן, באמצעות התכנות אפליקציה לאייפון או לחילופין הקמה אפליקציה לאנדרואיד האישית לבית החברה הספציפי של החברה שלך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה