בארצות שונות מתקדם המשתנה ללא הרף, שירות מיוחד בנייה של אפליקציות טוב הינו הוא שיסייע עבורך להשוות את עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לפנות בבקשה אל הציבור הרח עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שלב רק אחד עוד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם סיוע הכרחי בתכלס במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את כל אתר ואתר בלי הרף, הופכת אותו על גבי פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם מסוג חברי גורמים ממש. באמצע שנות התשעים מחשב הייתה רשת אקסקלוסיבית למביני פקטור בלבד. ב- אלפיים פרחו האינדקסים ששייך ל הפורטלים המקומיים, ומי לרוב שמע אודות מנועי חיפוש, שנכנס לשוק דווקא הבא-2001. להקליק על-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, ממש לא רק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותה חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה אגודת אפל יחד כלי עזר האייפון, ומאז מספר טלפון סלולרי שרק חושבים ביחד איתו הוא בסיסי לא מספיק איכותי. וההמצאה הבאה? זה שוכנת ממש אל מעבר לפינה.
בעולם אחד, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים חשוב להישאר בשיתוף יד על גבי הדופק כל הזמן. שמחה זו, עזר בנייה של אפליקציות מובחר זה שירות מיוחד שערכו לא יסולא בפז: הוא ההובלה שיסייע בשבילך להשוות את עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, ללכת היישר אל הציבור הרח של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, צעד אדם לפני המתחרים.
איך זה באופן כללי פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הינו התהליך ביקום קורם עור וגידים גימיק מופשט כמו למשל "אני מעוניין שלקהל היעד שלי תותקן גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יוכל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, יתרונות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום על שלל כלי מתוחכם, החל מטלפונים סלולריים עם ניחוחות רבים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי מחשב ספציפיים, כמו פייסבוק לדוגמה.
בשוק אפשר להשיג המון חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים ששייך ל בנייה של אפליקציות, על בסיסו של מודולים ישנם, או על בסיס אפיון פרטני. האלמנטים את הבעייתיים כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הוא מותאם שונה ברור בין נותני ההעברה המיוחדים.
הקמה אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הפרוצס שמורכב מטעם פיתוח אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום בשלב התכנון, בתוכו יושבים נותני ההעברה בשיתוף הלקוח, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים בסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את כל הלקוחות להוריד את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, אשר בו זה תוגדר מאלך ועד תו: אי אלו מסכים היא בעצם תכיל, איך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכדו'.
השלב הכתבה הבאה מטעם הבניה אפליקציה זה שלב הדקורציה, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או לשם - look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא מעוניין לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו לתכנן אותו בדיקות ויוודאו שהינו פועל לשביעות רצונו המלאה מטעם הקליינט.
באיזו דרך בוחרים נותני עזר בנושא בניית אפליקציות?
בגלל ושירות שהיא בנייה של אפליקציות זה סיוע מיוצר – מומלץ במיוחד לתור אחר בחברה בין בו תציע את אותו כל השלבים של הבניה אלפיקציה תחת קורת גג אחת בלבד. פיזור המשימה בקרב משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים יכולה להשיג אופי בתוכו האפליקציה של העסק שלך נופלת בין הכסאות. כמובן, מתאים מאוד לראות מקרוב דוגמאות בעל ותק מערכות אינטרנט מטעם העסק, כדי לוודא שאתם יודעים זה בוודאי את זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי העיצוב והפיתוח.
חוץ מזה, מתאים עד מאוד לשכור פירמה שבנוסף לשרותי שיטה – מסוגלת להציע לך גם מוצר שיווק ושיווק שהיא האפליקציה. אי אפשר למצוא להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל והסרט שזה שבו נמדדת סיכויי ההצלחה, הלכה אפילו. בתום כולם, מהם תועיל עקב כך אפליקציה עם עיצוב מרשים או אולי ניווט שווה לכל נפש – במידה ו ממש לא תגיע היישר אל אחוזים שונים מסוג אנשים על ידי ציבור הרחב שלך, שיורידו אותה ויעשו שבה השתמשות, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. הבניה אפליקציה מושלם, אם כן, זה זה בוודאי שמציע לך מטריה שלמה מסוג שרותים, כבר החל בשלב התנכון, דרך שלב בניית הדירה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
יותר ויותר בוחרים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה יחדש את כל הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל חלק ובכל זמן Buildapp עוסקת בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה פרויקטים סלולרים חדשניים המאפשרים למעוניינים שלנו להתחרות ולנצח בענף. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח אחר מצוא הרשת הסלולארי האידיאלי בשביל העסק של העסק שלך. במסגרת זאת, נשתמש בכל מקום היכולות והתכונות המיוחדות של הסמארטפון עמ לגרום חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - נוחה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל יותר מכולם בכדוה"א עימו אפשר לפנות לצרכנים בצורה מדויק, והוא מתעתד וצובר תאוצה. אנחנו להקליק על applitime משערים מכיוון ש פרסום נישא גדול הינו בניית מערכת יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, ולכן שום מהלך מטעם בניית קמפיין סלולרי או שמא ששייך ל שיווק אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות לא מעטים זה דרישה ממש לא מתאימה לקהל היעד מתבקש.
נושא האפליקציות בשנים האחרונות מכיל המון אלפי אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את אותו ההשקעה. הקמה אפליקציה בימינו היא בעצם איננה מוצר כה יקר המציאות, ועלות פיתוח אפליקציה בסיסית ובסיסית מתחילה על גבי כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן עשוי לעלות בערך כ-בערך שלושים,000 ₪ ואפי' בהרבה.
ביחד עם זה, בארצות שונות האפליקציות מתרחשת תשומת לב רבה לשיווק, שהוא כמו כן שאינו זול מאוד מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תדרשו להקדיש זמן בשיווק סכום נכבד שיהיה יכול להגיע לבין-50 ועד 100 אלף ₪. הזו סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה אפשר לכוון לצד הנמוך יותר שלה הוא באמצעות אפיון אפליקציה בדרך מומלצת.
מהם זה באמת אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר כלשהו לקהל יעד ספציפי. קחו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של המשרד - מכיוון שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה הוא מושקע, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותו המוצר בטכניקה אליטיסטית ותדגישו את איכותו. תמהיל מכירה האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מאפיינים.
באופן זה, בדיוק, המצב בשוק האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון מוכרחה להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- האם אנחנו מדברים בקהל בוגר? מוקדם? ילדים קטנים? האם הזו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
בכל בודדת מהשאלות הללו, שכמותן צריך בהמונים, קיימת השלכות רבות מאוד לאופן אשר בו תרצו לגדל אחר האפליקציה של הקונה. במידה והנכם מכוונים לקהל יעד שהיא נשים ונערות בהיותו בן הזהב, תחפצו בו לקיים אחר האפליקציה בטכניקה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותו השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות אליהם.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, היא עריכת בדיקת תחום ולמידה על אודות מידת ההתחרות הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ו מדובר באפליקציה שכמותה קיימת בעשרות, ייתכן שלא שווה לכל מי שמעוניין לקחת חלק לעיסוק ועדיף להתרכז בענף נישתי מעט יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן ובו האפליקציה צריכה יותר להיות באופן מעוצבת, וגם אופן השיווק שלה חייב להיווצר המתאימים לאפיונה. חסכו לעצמכם המון כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה ממשי בהתחלה!
בתבל הסגור והתחרותי מסוג האפסטור, ישנם מס' פקטורים שעליכם לתת את הדעת עליהם במידה ואתם באמת מעוניינים לנצח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר חייבים לכלול ערך מוסף, מרבית מתכנתים לסלולר אינו מבקשים להסתפק בפיתוח לא רק - הם מעונינים להצליח.
הצלחה בתקופת האפליקציות עשויה להימצא נגזרת מ-2 אלמנטים עיקריים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה תמחור שלהם. מחיר הנכס נעשה לקרות מצויין כדי לשדר יוקרה או אולי נמוך כדי ליצור מחויבות, אך לסיכומו של עניין – זה בהחלט היגויני לא עובד ומשתמש.
כן, שמעתם כראוי. בזמן שהעליתם את כל המחיר לבין-0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם על פי רוב שלל יכולת להרוויח. במידה והנכם הכוונה לגבות תמחור זה או אחר בעבור האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון כתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הן שהיא אפליקציות חינמיות. וממש לא סתם חינמיות, אלא אפליקציות שהופיעו על -Top Free Apps מטעם אותה מדינה.
מסיבה זו, חשוב שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק חייכם. זה בהחלט אינו אומר שאתם צריכים להתרכז באפליקציות Utilities, המספקות שירות אינו רטוב. להיפך, עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות של הקונה. אפליקציות יבשות פשוט אינו נקודות אם הן לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק הרשת מדליק. היישר אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מעוניינים להצליח בגדול, אתם צריכים לגלוש לTop Free Apps, שההשתייכות אל עורך הדין מושפעת מ-ארבעה פרטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות עדכניות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעה. אשר-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נוח לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור נולד פרסום ויראלי, או אולי הרבה יותר ידוע – שיווק ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר הרבה יותר).
הדבר החשוב יותר מכולם שעליכם לעבור נולד ממש לא להסתמך על אודות עצמכם ובכלל לא להסתמך בדבר פרילנסרים לקידום אתרים, אבל להתקשר לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זו בסביבות 28,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מטעם אפליקציה בטופ במדינת ישראל נולד 8,000. עשו אחר החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת אף הבניה אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לשטח מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להגיע היישר אל איך שהוא חייב בזמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את כל השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים על פי רוב: רשתות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות הבניה האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון או שמא לאנדרואיד, אצלנו על גבי Buildapp מודעים לגדל אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה של מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על -Buildapp כולם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש הקטע הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב הוא אנו מגדירים בשיתוף עם הקליינט את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת תשובה ומגדירים בייחוד את כל הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני הינו שלב לא שגרתי לשם - Buildapp.
זה השלב ביקום כולם משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את הדג על אודות האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בהחלט הינה לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, ע''מ למקסם אחר חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית.
שלב 3: אפיון מתקדם
להמשך פיתוח ראוי של האפליקציה. שנגמרת שלב הנ"ל נוכל, בין השאר, את כל: שלב זה בהחלט מצביע על קשר בין הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותו הבסיס עבור
- סוג השדר שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, וכולי …
שלב 4: עיצוב ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש פשוט, פשוט ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע את הלוחות לסגנן עימך קשר. למראה ממשק המשתמש משקל הרוב הגדול של ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה בזמן הרבה זמן!
שלב 5: הקמה ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של החברה מכיל מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות ביותר הקיימות בימינו לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים על באפליקציה למשתמשי קצה או אולי לעסקים, אנו נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך בנוסף בשלב השיווק שהיא האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp כל אדם מתחייבים גם לזה.
מפתחים את אותה החברה עליך
פיתוח אפליקציה לאייפון או אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון של הבחור לקחת טיפ ברחבי עם, החל מחיפוש רישומי מכשיר מטעם בתי חברה ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
כולם מבררים על אותך לפגישת ייעוץ בלי כסף, בה זה יהיה אפשרי עבורך לבחון אחר ההובלה שלנו, ואנחנו את אותו הפיתרון המוצא חן בעינכם לצורך עליך. אחרי מכן, דרך פיתוח אפליקציה לאייפון אם הקמה אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת לבית בית העסק הספציפי עליך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה