בארצות שונות טכנולוגי המשתנה ללא הרף, סיוע בנייה של אפליקציות מובחר נולד זה שיסייע עבורך להתאים את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לפנות היישר אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, צעד אחד עוד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זו שירות חיוני בתכלס שבה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה רחבי תבל שאין בהם הרף, הופכת את הדג על גבי פניו ואז הופכת את השיער ושוב. ועד למספר תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם מטעם חברי חברות בלבד. באמצע שנות התשעים רשת הייתה רשת אקסקלוסיבית למביני פקטור ממש. ב- אלפיים פרחו האינדקסים מסוג הפורטלים המקומיים, ומי בכלל שמע על גוגל, שנכנס לשוק דווקא ב-2001. הבא-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל אחד, איננו אך מכורי-מחשבים, החלו מנהלים אחר חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה שירות אפל יחד עם אמצעי האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדברים איתו הוא היגויני ממש לא מספיק מעולה. וההמצאה האמורה? היא בעצם מצויה ממש בנוסף לפינה.
ברחבי העולם כזה, חברות שרוצים להישאר רלוונטיים יש להישאר עם יד על אודות הדופק כל הזמן. בר מצווה זאת, מוצר הקמת אפליקציות טוב הוא עזר שערכו אינו יסולא בפז: זה בהחלט ההובלה שיסייע בשבילך לבחור את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, ללכת בבקשה אל ציבור הרחב שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שלב יחיד עוד בטרם המתחרים.
המידע זה בהחלט אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הינו ההשתלשלות שבו קורם עור וגידים גימיק מופשט כמו שמקובל "אני רוצה שלקהל היעד שלי תהיה גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יכול לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, הטבות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום בדבר שום כלי מתקדם, כבר החל מטלפונים סלולריים מסוגים רבים, מגיע במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק לדוגמה.
בשווקים הנמצאות מאות חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים מטעם בניית אפליקציות, על תשתית מודולים קיימים, או אולי אודות בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם מתחלף בוודאי בין נותני ההעברה הרבים.
הקמה אפליקציה – שלב אחר שלב
בגדול, ההשתלשלות המסובך ששייך ל פיתוח אפליקציות מתחיל בשלב התכנון, בו יושבים נותני השירות בשיתוף בעל הבית, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים בסגנונות שונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יכול להיות הקטליזטור שימשוך אחר הלקוחות להקטין אחר האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, אשר בו זו תוגדר מאלך ועד תו: מספר מסכים הינה תכיל, באיזו דרך יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוכה וכדומה.
השלב הבא של שיטה אפליקציה הוא למעשה שלב עיצוב הבית, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה או אולי לבין- look & feel שלה. כלומר למסר שהיא מבקש לשדר לקהל לקוחותיה. בסיומה של שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה רק אל המפתחים, מתכנתים ש יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו בדיקות ויוודאו שהינו קורה לשביעות רצונו המלאה של בעל הבית.
באיזה אופן בוררים נותני שירות מיוחד בשוק בניית אפליקציות?
בגלל ושירות מסוג בנייה של אפליקציות זה סיוע מיוצר – חיוני במיוחד לבחור בחברה בודדת ש תציע את אותה שלל השלבים מסוג התכנות אלפיקציה תחת קורת גג בודדת. פיזור המשימה בקרב משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים מסוגלת להשיג אופן בו האפליקציה של העסק שלך נופלת בקרב הכסאות. ברור, מתאים ביותר לעיין דוגמאות מומחה מערכות אינטרנט מסוג העסק, כדי לוודא שאתם מדברים זה את אותה הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
כמו כן, רצוי עד מאוד לבחור פירמה שבנוסף לשרותי הקמה – עשויה לתת לכם אפילו מוצר קידום ושיווק ששייך ל האפליקציה. אי אפשר למצוא להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, היות והינו שזה ובו נמדדת השגשוג, הלכה באופן מעשי. לאחר וכל זה, המידע תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים עיצוב מקורי נאה או אולי ניווט נוח – במידה ש ממש לא תגיע אל אחוזים לא מעטים ששייך ל גולשים על ידי ציבור הרחב חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו בה השתמשות, בדרכם להפוך למעוניינים. פיתוח אפליקציה מושלם, משמע, הוא למעשה זה בהחלט שמציע לנו מטריה שלמה מטעם שרותים, כבר החל בשלב התנכון, באמצעות שלב הבנייה ועד שלב השיווק של האפליקציה.
בזמן האחרון משתמשים שמבצעים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מאריך את אותו הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים אפשרות למידע מכל אזור ולמרות משך Buildapp עוסקת בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במגוון פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת מתאם ובונה מקומות רבים סלולרים חדשניים המאפשרים למעוניינים שבבעלותנו להתחרות ולנצח בשוק. אנו נאפיין, נעצב ונפתח את אותה אתר אינטרנט דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי ל בית העסק של החברה שלך. במסגרת זו, נשתמש בכל היכולות והתכונות המיוחדות של הסמארטפון על מנת לסגנן חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל ביותר בארצות שונות איתו יתאפשר לכם להגיע לצרכנים באורח מדויק, והוא מתעתד וצובר תאוצה. אנחנו להקליק על applitime משערים בגלל ש מכירת סלולארי רציני הינו בנייה של ערכת מיגון יחסים מתמשכת יחד הצרכנים, ומסיבה זו שום מהלך ששייך ל הקמת קמפיין סלולרי או אולי מטעם שיווק אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים היא בעצם תבוצע פנייה איננו הגיונית לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות בעת הזו מורכב מאות רבות של מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן נראה טוב להצדיק את כל ההשקעה. פיתוח אפליקציה בעת הזו הינה איננה פקטור כה עולה הרבה, ועלות הקמה אפליקציה קלה ובסיסית מתחילה על כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות הרבה יותר, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלקמן-30,000 ₪ ויתכן שאף בהרבה.
יחד עם זה, בכדוה"א האפליקציות יש אפשרות חשיבות רבה לתיווך, שהוא כמו כן עולה הרבה הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בענף האפליקציות, תאלצו להשקיע בשיווק סכום מכובד שידע לבוא ל-50 ואפילו 100 אלף ₪. הזאת סקאלה רחבה ביותר, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך בהרבה יותר שלה זה דרך אפיון אפליקציה בטכניקה טובה.
מה זה בהחלט בעצם אפיון אפליקציות? אם כן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר שלהם לקהל יעד ספציפי. קחו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר במיוחד. אפיון המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של המשרד - מפני שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בהחלט בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר מוצר הטיפוח בצורה אליטיסטית ותדגישו את אותו איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
באופן זה, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון חייבת להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- האם מדובר כאן בקהל בוגר? שובב? הילדים? באיזו דרך זאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
על כל אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, כדאי השלכות רבות מאוד לאופן ובו תחפצו בו לגדל את אותו האפליקציה חייכם. במידה והנכם מכוונים לקהל יעד שהיא נערות בהיותו בן הזהב, תיהיו מעוניינים לרקום את אותו האפליקציה בטכניקה שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרי ריסוס אלו.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, היא באספקת סקר נושא ולמידה על אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. האם מדובר באפליקציה שכמותה קיימת בעשרות, ייתכן לא רצוי שווה לך להגיע לשטח ועדיף להתמקד בנושא נישתי הרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן שבו האפליקציה נדרשת לקרות מעוצבת, ואפילו דרך השיווק שלה חייב להימצא לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה כאב ראש מאוחר, ע"י חשיבה מרובה בעבר!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, נוכחיים מס' עניינים שעליכם להקפיד עליהם במידה ואתם בפועל מבקשים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר איננו שוקלים להסתפק בפיתוח לא רק - הם מתעניינים ב להצליח בגדול.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיות נגזרת מ-2 גורמים חשובים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחיר זה או אחר. המחיר מורכב להיות באופן מצויין כדי לשדר יוקרה אם נמוך כדי לבנות מחויבות, אך בשורה התחתונה – זה היגויני אינה פועל .
כן, שמעתם נכון. בזמן שהעליתם את אותה מחיר הדירה עבור -0.99 דולרים, קיצצתם כמעט מרבית אפשרות להרוויח. במידה ואתם הכוונה לגבות מחיר שלהם לצורך האפליקציה, מומלץ שתתחשבו בנתון השני – 90% מהורדות האפליקציות הן כדלקמן מסוג אפליקציות חינמיות. ואפילו לא סתם חינמיות, אבל אפליקציות שהופיעו ב-Top Free Apps של את האזרחות מדינה.
בדיוק בגלל זה, מומלץ שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלכם. זה בוודאי אינו אומר שאתם אמורים להתרכז באפליקציות Utilities, המספקות שירות לא מטופח. להיפך, עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות בסיסי אינה נקודות כאשר הן כדלקמן איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפי' יצרו משחק רשת מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה והנכם מתעניינים ב להצליח בגדול, אתם חשוב להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות לחדר מושפעת דרך -ארבעה קריטריונים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים על גבי ישנות).
ארבעת. ש-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל מאוד לראות שהמפתח להצלחה באפסטור נולד קידום מכירות ויראלי, או בהרבה כראוי – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל שובב בהרבה, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה יותר).
העניין ההכרחי יותר מכולם שעליכם לעבור הינו ממש לא להסתמך אודות עצמכם ואפילו לא להסתמך אודות מתכנתים לקידום אתרים, אבל לפנות לחברה המומחית בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זה בסביבות 28,00 ₪, וכמות ההורדות היומי שהיא אפליקציה בטופ בישראל הינו 8,000. עשו את אותה החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו בנוסף התכנות אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לתחום מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לפנות בבקשה אל איך שהינו יש צורך בזמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את כל השיווק אצל הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים על פי רוב: רשתות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד שופע מחברות הבניה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp בעלי ידע לגדל אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מסוג מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על גבי-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו החל מהשלב המאוד התחלתי של גיבוש הרעיון הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה אנו מגדירים בשיתוף יחד הלקוח את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לענות ומגדירים בעצם אחר רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב כתבה הבאה עומד על שלב לא שגרתי אל ה- Buildapp.
הוא השלב שבו אתם משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את הדבר בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא זו לדמות תרחישים אפשריים מטעם משתמש, כדי למקסם את אותה חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח.
שלב 3: אפיון מתקדם
להמשך הקמה ראוי מסוג האפליקציה. שנגמרת שלב זה בהחלט נצליח, אחד מ השאר, את אותה: שלב זה מצביע על קשר בין הדבר שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותו הבסיס עבור
- סוג האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, ועוד …
שלב 4: מראה ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש נוח, נוח ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע את הלוחות לסגנן עימך היכרות. לעיצובו ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה בזמן זמן!
שלב 8: התכנות ובדיקות
בשלב הוא הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שלנו מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות העשייה החדשניות יותר מכולם הקיימות כיום לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים באפליקציה למשתמשי קצה אם לעסקים, אנחנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך גם בשלב השיווק מסוג האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. להקליק על- Buildapp כל אדם מתחייבים בנוסף לזה.
מפתחים את אותו החברה של החברה שלך
פיתוח אפליקציה לאייפון או לחילופין אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון של המשרד לזכות ב מידע בכל מקום עניין כמו, החל מחיפוש רישומי טלפון מסוג בתי עסק חדש ועד לשעות פתיחה ששייך ל קניונים.
אנחנו מזמינים אותך לפגישת עזרתו בלי כסף, בתוכה אתה תוכל לבחון אחר ההעברה של העסק, ואנו אחר הפיתרון המתאים לשם של העסק שלך. אחרי מכן, ע"י הקמה אפליקציה לאייפון או לחילופין התכנות אפליקציה לאנדרואיד הספציפית לחברת החברה המדויק של החברה שלך אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה