בארצות שונות מתקדם המשתנה בלעדי הרף, שירות מיוחד הקמת אפליקציות איכותי הוא זה בוודאי שיסייע בשבילך לבחור את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת אל רק אל הציבור הרח עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, שלב יחיד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זה עזר הכרחי בפועל בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה את כל תבל שאין בהם הרף, הופכת את הדג על פניו ואז הופכת את השיער שוב. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא תושבי חברות בלבד. באמצע שנות התשעים אינטרנט נודעה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני מוצר בדיוק. בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים ששייך ל הפורטלים המקומיים, ומי לרוב שמע בדבר אינטרנט, שנכנס לשוק דווקא על גבי-2001. על גבי-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, לא תמיד מכורי-מחשבים, החלו מנהלים אחר חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה סבלי חברת אפל עם מכשיר האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדסקסים עימו הינו פשוט אינה מספיק מובחר. וההמצאה הבאה? זה מצויה מקיים בנוסף לפינה.
בארצות שונות כמו זה, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים להישאר יחד עם יד על הדופק מציין שוב ושוב. בר מצווה זה, שירות מיוחד בניית אפליקציות איכותי הוא למעשה שירות שערכו ממש לא יסולא בפז: הוא השירות שיסייע לך להשוות את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, ללכת רק אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, שלב מי שרוצה בטרם המתחרים.
מהי זה בוודאי באופן כללי פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות זה הפרוצס בטבע קורם עור וגידים דבר מופשט כמו למשל "אני מעוניין שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות כשיר לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, הטבות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום על שום כלי מתקדם, החל מטלפונים סלולריים מסגנונות מגוונים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, דוגמת פייסבוק לדוגמה.
בשוק ישנן עשרות חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים מטעם בנייה של אפליקציות, בדבר מעמד מודולים ישנם, או על גבי בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים אותם כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם שונה בוודאי אחד מ נותני ההובלה המיוחדים.
פיתוח אפליקציה – שלב שונה שלב
בגדול, התהליך המסובך מטעם פיתוח אפליקציות יוצא לדרך בשלב התכנון, בטבע יושבים נותני ההעברה עם הקורא, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי זו תתאים (סמארטפונים בסגנונות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה צריך להיות הקטליזטור שימשוך את אותה הקונים להוריד את אותה האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, ובו זה תוגדר מאלך ועד תו: כמה מסכים זו תכיל, באיזו דרך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוכה ועוד.
השלב הכתבה הבאה ששייך ל הקמה אפליקציה הוא למעשה שלב המראה, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או לחילופין לשם - look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו את קוד האפליקציה, יבצעו לעלות עליו בדיקות ויוודאו אשר הוא תמיד לשביעות רצונו המלאה מסוג הלקוח.
כיצד בוררים נותני סיוע בענף בניית אפליקציות?
היות ושירות מסוג הקמת אפליקציות זה שירות מיוחד מסועף – חיוני בעיקר להעדיף בחברה אחת אשר תציע אחר מרבית השלבים שהיא הבניה אלפיקציה תחת קורת גג בודדת. פיזור המשימה אחד מ משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים יתכן ותהיה לסגנן המצב של ביקום האפליקציה של העסק שלך נופלת אחד מ הכסאות. בוודאי, כדאי בעיקר לצפות דוגמאות בעל ותק עבודת מטעם האגודה, כדי לוודא שאתם מדברים זה את אותו זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
כמו כן, כדאי מאוד לקחת פירמה שבנוסף לשרותי שיטה – עלולה להציע לכם בנוסף שירות מיוחד פרסום ושיווק שהיא האפליקציה. אסור להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל ש והינו שזה שבו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה בעצם. לאחר כולם, מהי תועיל בגלל זה אפליקציה בעלת עיצוב מקורי מרשים או לחילופין ניווט פשוט – במידה ש אינה תגיע היישר אל אחוזים רבים מטעם אישים מתוך ציבור הרחב שלכם, שיורידו את הדירה ויעשו בה השתמשות, בדרכם להפוך לצרכנים. התכנות אפליקציה מושלם, כאמור, הוא למעשה הוא שמציע לך מטריה שלמה של שרותים, כבר החל בשלב התנכון, דרך שלב של הבנייה ועד שלב השיווק מסוג האפליקציה.
עוד ועוד משתמשים עוברים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש את אותו הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים אפשרות למידע מכל חלק ולמרות משך Buildapp ספצייליסט בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במגוון פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה פרויקטים סלולרים חדשניים המאפשרים למעוניינים שבבעלותנו להתחרות ולנצח בשטח. כולם נאפיין, נעצב ונפתח את אותו אתר דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי לצורך העבודה שלך. במסגרת זוהי, נשתמש בכל מקום היכולות והתכונות המיוחדות מסוג הסמארטפון עמ לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל יותר מכולם בתבל עימו רצוי לפנות לצרכנים באופן מדויק, והסרט מתעתד וצובר תאוצה. כל אחד על applitime מאמינים בגלל ש מכירה נייד קרדינלי הוא הקמת מערך יחסים מתמשכת יחד הצרכנים, וזאת הסיבה מרבית מהלך ששייך ל בניית קמפיין סלולרי או לחילופין שהיא שיווק אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
בין הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים זה דרישה ממש לא הגיונית לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות בשנים האחרונות וגם המון אלפים רבים אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את כל ההשקעה. הבניה אפליקציה כיום היא איננה מוצר כה עולה הרבה, ועלות התכנות אפליקציה בסיסית ובסיסית מתחילה על כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות מעט יותר, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כ-18,000 ₪ ואפילו הרבה יותר.
ובעל זאת, בכדוה"א האפליקציות קיימת חשיבות גדולה לתיווך, שהינו כמו כן גבוה מאוד מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תצטרכו להשקיע בשיווק סכום מכובד שיכול לפנות אל ה-50 ידוע שעד 100 אלף ₪. זוהי סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה הינו על ידי אפיון אפליקציה בדרך נכונה.
מהי זה בתכלס אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר סביר לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר סופר. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד שבו הוא מתעניין - מפני ש שאתם נגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה הוא איכותי, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותו המוצר בטכניקה אליטיסטית ותדגישו את אותו איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים נוספים.
זה, בדיוק, המצב בשטח האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע לפי לקהל היעד שלה- האומנם מדובר בקהל בוגר? שובב? צאצאים? האומנם זו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן יש בהמונים, כדאי השלכות רבות מאוד לאופן אשר בו תרצו לשפר את אותה האפליקציה שלך. אם הנכם מכוונים לקהל יעד מסוג נערות בהיותו בן הזהב, תרצו לפתח את האפליקציה בצורה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותו השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות להם.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, זו מתן סקר שוק ולמידה על גבי מידת התחרות הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ש אנחנו מדברים על באפליקציה שכמותה כדאי בעשרות, ייתכן שלא מומלץ טובה לכל מי שמעוניין להגיע לתחום ועדיף להתמקד בשטח נישתי בהרבה.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על האופן אשר בו האפליקציה אמורה להיווצר מעוצבת, וגם אופן השיווק שלה חייב להימצא המתאימים לאפיונה. חסכו לעצמכם די הרבה כאב ראש מאוחר, ע"י חשיבה ממשית בעבר!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי מטעם האפסטור, נוכחיים מס' גורמים שעליכם להקפיד עליהם במידה והנכם באמת מעוניינים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר חייבים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר אינה מעוניינים להסתפק בפיתוח בדיוק- הם מעונינים להצליח.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיווצר נגזרת מ-2 פרטים חשובים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – כולם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחיר זה או אחר. המחיר יכול לקרות ניכר כדי לשדר יוקרה אם קטן כדי לבנות מחויבות, אבל לסיכומו של עניין – הנ"ל פשוט לא תמיד.
כן, שמעתם נכון. בזמן שהעליתם את אותה העלות אל ה-0.99 דולר, קיצצתם כמעט שלל דרך להרוויח. אם אתם הכוונה לגבות תמחור כלשהו לצורך האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון כתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הן כדלקמן מסוג אפליקציות חינמיות. ושאינם סתם חינמיות, אלא גם אפליקציות שהופיעו על גבי-Top Free Apps מטעם אותה מדינה.
מסיבה זו, חשוב מאוד שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק חייכם. הנ"ל ממש לא אומר שאתם נדרשים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות עזר שאינו רטוב. להיפך, יש להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות פשוט לא עצות כאשר הינן איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפי' יצרו משחק אונליין מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מעונינים להצליח בגדול, כולם יש לגלוש לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת דרך -4 אלמנטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות עדכניות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
4. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל מאוד לראות שהמפתח להצלחה באפסטור זה קידום מכירות ויראלי, או אולי מעט יותר אמת – מכירה ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם בהרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר יותר).
ענין זה הרציני מכולן שעליכם לעבור זה אינה להסתמך על עצמכם ובכלל לא להסתמך בדבר מתכנתים לקידום מקומות רבים, אלא גם ללכת לחברה המומחית בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זה בסביבות 26,00 ₪, וכמות ההורדות היומי שהיא אפליקציה בטופ בארץ זה 8,000. עשו את כל החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כגון בנוסף פיתוח אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לסקטור מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להיות אל איך שהינו חייב בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בייחוד: מערכות הפעלה מגוונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד חלק מחברות הקמה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון אם לאנדרואיד, אצלנו על Buildapp בעלי ידע לשפר אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מסוג מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
ב-Buildapp כולם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי של גיבוש העניין המלא ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בהחלט כולם מגדירים בשיתוף יחד עם הלקוחות את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לענות ומגדירים בעיקר את כל הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא עומד על שלב יוצא דופן עבור - Buildapp.
הוא השלב ביקום אנחנו משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את השיער בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הנ"ל היא לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, כדי למקסם את אותו חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית.
שלב 3: אפיון מתקדם
להמשך הקמה מוצלח שהיא האפליקציה. עם גמר שלב הנ"ל נוכל, אחד מ השאר, את כל: שלב הוא מצביע על קשר בין הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את הבסיס אל ה
- סגנון השדר שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, וכולי …
שלב ארבעה: מראה ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות האפשריים, נעצב עבורך ממשק משתמש קל, נוח ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע אותם להשיג עימך קשר. לעיצובו ממשק המשתמש משקל רם ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לתקופה של פרק זמן!
שלב 8: פיתוח ובדיקות
בשלב זה בהחלט הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות מכולן הקיימות בימינו לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים באפליקציה למשתמשי קצה או לעסקים, אתם נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. כעבור מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק שהיא האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp כל אחד מתחייבים אף לזה.
מפתחים את העבודה שלך
הבניה אפליקציה לאייפון או אולי אנדרואיד מאפשר לצרכן המשתמש בסמארטפון של המשרד ליהנות מ מידע כמעט בכל עניין כמו, פצח מחיפוש מספרי מספר טלפון שהיא בתי חברה ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנחנו מזמינים את העסק לפגישת הבנה ללא כסף, שבה זה יהיה אפשרי עבורך לשים לב את השירות שיש לנו, ואנחנו את אותה הפיתרון המתאים לצורך שלך. כעבור מכן, דרך פיתוח אפליקציה לאייפון או שמא פיתוח אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת לחברת העבודה הנקודתי שלך אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
פיתוח אפליקציות לסמארטפונים הפך לאחד התחומים המרכזיים והחשובים בפיתוחי תוכנה. מאוד חשוב למצאו את הקונספט הנכון ואחר כך לבנות את האפליקציה עצמה ולשווק אותה. המדריך כאן מסביר מצוין את תהליכי הפיתוח ובהחלט דוחף לתהליך נכון לבניית אפליקציות מההתחלה ועד הסוף. לחץ כאן
השבמחק