יום רביעי, 30 במאי 2012

פיתוח אפליקציות לאייפון

בתבל מתוחכם המשתנה בלי הרף, שירות מיוחד הקמת אפליקציות מעולה הינו זה בהחלט שיסייע עבורך לבחור אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת היישר אל הציבור הרח של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, שלב אדם טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות הינה שירות מיוחד דרוש בתכלס בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה אחר תבל בלי הרף, הופכת את השיער בדבר פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. ואפילו תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים שימשו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא תושבי גורמים לא רק . באמצע שנות התשעים רשת נתפסה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני גורם לא רק . ב- אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומיהו לרוב שמע בדבר אינטרנט, שנכנס לשוק אך ורק על גבי-2001. על גבי-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום הכול, ממש לא אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים אחר חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה שירות אפל יחד עם אמצעי האייפון, ומאז אייפון סלולרי שרק חושבים ביחד איתו הינו קל ממש לא מספיק מעולה. וההמצאה שמטרתה? הינה קימת בהחלט מעל לפינה.
בתבל אחד, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים צריכים להישאר יחד עם יד בדבר הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זה, שירות מיוחד הקמת אפליקציות מעולה הינו שירות מיוחד שערכו ממש לא יסולא בפז: זה בהחלט ההעברה שיסייע עבורך לבחור אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת היישר אל הציבור הרח של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, שלב אדם טרם המתחרים.
מהם זה בהחלט לרוב פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הינו ההשתלשלות בתוכו קורם עור וגידים גימיק מופשט כמו למשל "בכתבה זו אני רוצה שלקהל היעד שלי תעמוד גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, יתרונות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום בדבר כמעט כל כלי מתוחכם, כבר החל מטלפונים סלולריים מסגנונות מגוונים, מעתיק את מקום מגוריו במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, כמו למשל פייסבוק לדוגמה.
בשטח ישנן מאות עסקים טכנולוגיות, המציעות שרותים שהיא הקמת אפליקציות, בדבר מעמד מודולים ישנם, או לחילופין בדבר מעמד אפיון פרטני. האלמנטים כרטיס מורכב הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם שונה בוודאי בקרב נותני ההעברה המגוונים.
הקמה אפליקציה – שלב אחרי שלב
בגדול, ההשתלשלות המסובך שהיא פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, בתוכו יושבים נותני ההעברה יחד עם הלקוחות, ומגדירים מהי רעיון האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים מסגנונות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה אמור להיות הקטליזטור שימשוך אחר הקליינטים להנמיך אחר האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, אשר בו הינה תוגדר מאלך ועד תו: מספר מסכים הינה תכיל, כיצד יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה וכדומה. השלב השני שהיא הקמה אפליקציה הינו שלב המראה, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או לחילופין עבור - look & feel שלה. למעשה למסר שהיא מעוניין לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר המראה, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים ש יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו לעלות עליו מחקרים ויוודאו אשר הוא קורה לשביעות רצונו המלאה שהיא הלקוחות.
כיצד מעדיפים נותני שירות מיוחד בענף הקמת אפליקציות?
כי ושירות שהיא הקמת אפליקציות הינו שירות מיוחד מסובך – מומלץ במיוחד להעדיף בחברה אחת בלבד ש תציע אחר כמעט כל השלבים שהיא הקמה אלפיקציה תחת קורת גג אחת בלבד. פיזור המשימה בקרב משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים עשויה לבנות אופי בתוכו האפליקציה של העסק שלך נופלת בקרב הכסאות. בוודאי, מתאים במיוחד לבחון דוגמאות מומחה עבודת שהיא העסק, כדי לוודא שאתם יודעים זה בהחלט אחר זה בהחלט ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי המראה והפיתוח.
חוץ מזה, מתאים במיוחד ליטול עסק שבנוסף לשרותי הקמה – עלולה להעניק לנו אפילו שירות מיוחד שיווק אתרים ושיווק שהיא האפליקציה. לא קיימת להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, כי והינו שזה אשר בו נמדדת השגשוג, הלכה בעצם. לאחר וכל זה, מהם תועיל מסיבה זו אפליקציה עם עיצוב מקורי מכובד או לחילופין ניווט שווה לכל נפש – כאשר ממש לא תגיע היישר אל אחוזים שונים שהיא אישים ע"י הציבור הרח שלך, שיורידו את הדירה ויעשו בתוכה ניצול, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. הקמה אפליקציה מושלם, משמע, הינו זה בהחלט שמציע לנו מטריה שלמה שהיא שרותים, כבר החל בשלב התנכון, באמצעות שלב של הבנייה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
עוד ועוד נעזרים שמבצעים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה יחדש אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים אפשרות למידע מכל אזור ואם בכל הרבה זמן Buildapp מאומן בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת שיווי משקל ובונה אתרי אינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחותיהם של העסק להתחרות ולנצח בשטח. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח אחר אתר האינטרנט הרשת הסלולארי האידיאלי בשביל העבודה של העסק שלך. במסגרת זאת, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות שהיא הסמארטפון כדי לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל יותר מכולם בתבל ביחד איתו אפשר לבוא לצרכנים באורח מדויק, והינו מתעתד וצובר תאוצה. אנו על גבי applitime חושבים בגלל ש פרסום נישא קרדינלי הינו הקמת מערך יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, ומשום כך כמעט כל מהלך שהיא הקמת קמפיין סלולרי או לחילופין שהיא שיווק אתרים אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון שהיא מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים הינה הפניה ממש לא טובה לקהל היעד מתבקש.
ענף האפליקציות בשנים האחרונות מורכב מאות רבות של אלפים רבים אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק אחר ההשקעה. הקמה אפליקציה בשנים האחרונות הינה איננה גורם כה שאינו זול, ועלות הקמה אפליקציה מובנת ובסיסית מתחילה על גבי כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות מעט יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן יכול לעלות בערך כדלהלן-28,000 ₪ וגם מעט יותר.
ובעל זה, בתבל האפליקציות יש אפשרות תשומת לב גדולה לתיווך, אשר הוא אפילו שאינו זול יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשטח האפליקציות, תדרשו להכניס בשיווק סכום גדול שידע לבוא עבור -50 ואפילו 100 אלף ₪. זאת סקאלה רחבה יותר מכולם, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה הינו דרך אפיון אפליקציה בדרך טובה.
מהם זה בהחלט למעשה אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר סביר לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד של המשרד - מפני שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בהחלט בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר מוצר הטיפוח בדרך אליטיסטית ותדגישו אחר איכותו. תמהיל פרסום האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מאפיינים.
איך, בדיוק, המצב בשטח האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון מוכרחה להתבצע לפי לקהל היעד שלה- איך מדובר כאן בקהל בוגר? מוקדם? צאצאים? איך זאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
עבור כל אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן צריך בהמונים, צריך השלכות רבות מאוד לאופן אשר בו תיהיו מעוניינים לשפר אחר האפליקציה שלך. במידה ואתם מכוונים לקהל יעד שהיא נשים ונערות בהיותו בן הזהב, תיהיו מעוניינים לשפר אחר האפליקציה בדרך שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרים אלו.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, הינה עריכת בדיקת ענף ולמידה בדבר מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. כאשר מדובר כאן באפליקציה שכמותה צריך בעשרות, ייתכן שאיננו טובה לנו להגיע לעיסוק ועדיף להתעסק בענף נישתי מעט יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות בדבר האופן אשר בו האפליקציה נדרשת להימצא מעוצבת, ואף צורת השיווק שלה נדרש להימצא לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם המון כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה ממשית בתחילת הדרך!
בתבל הסגור והתחרותי שהיא האפסטור, ישנם מס' גורמים שעליכם לתת את הדעת עליהם במידה ואתם בגדול מבקשים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר ממש לא רוצים להסתפק בפיתוח לא רק - הינם מבקשים להצליח בגדול.
הצלחה בתקופת האפליקציות עשויה להימצא נגזרת דרך -2 פרמטרים חשובים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה עלות סביר. העלות יכול להימצא ניכר כדי לשדר יוקרה או לחילופין פחות כדי לבנות מחויבות, אבל בסופו של דבר – זה בהחלט קל ממש לא קורה.
כן, שמעתם ידוע. בזמן שהעליתם אחר העלות עבור -0.99 דולרים, קיצצתם עפ"י רוב כמעט כל אופציה להרוויח. במידה ואתם הכוונה לגבות עלות סביר בשביל האפליקציה, מומלץ שתתחשבו בנתון השני – 90% מהורדות האפליקציות גם שהיא אפליקציות חינמיות. ובכלל לא סתם חינמיות, אך אפליקציות שהופיעו על גבי-Top Free Apps שהיא את הדירה מדינה.
מסיבה זו, חיוני שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלך. זה בהחלט ממש לא אומר שאתם חייבים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד אינו לח. להיפך, יש להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלך. אפליקציות יבשות קל ממש לא עצות כאשר גם ממש לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אף יצרו משחק הרשת מדליק. היישר אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מבקשים להצליח בגדול, הינכם צריכים להגיע לTop Free Apps, שההשתייכות לחדר מושפעת דרך -ארבעה פרמטרים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעה. אשר-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לבחון שהמפתח להצלחה באפסטור הינו פרסום ויראלי, או לחילופין מעט יותר ידוע – פרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (כאשר האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר מעט יותר).
מה הרציני יותר מכולם שעליכם לבצע הינו ממש לא להסתמך בדבר עצמכם ובכלל לא להסתמך בדבר עסקים לקידום אתרי אינטרנט, אך לגשת לחברה הפועל בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה הינה בסביבות 28,00 ₪, וכמות ההורדות היומי שהיא אפליקציה בטופ במדינתנו הינו חמישה,000. השיגו אחר החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו למשל אפילו הקמה אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לבוא היישר אל מהם אשר הוא נדרש בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד אחר השיווק אצל הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעצם: גלאים הפעלה רבות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות הקמה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או לחילופין לאנדרואיד, אצלנו על גבי Buildapp מבינים לשפר אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה שהיא מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על גבי-Buildapp אנחנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש העניין המלא ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בהחלט אנחנו מגדירים בשיתוף יחד עם הלקוחות אחר הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים בעצם אחר איכות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני הוא שלב יוצא דופן עבור - Buildapp.
זה השלב בתוכו אנחנו משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את השיער בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בהחלט הינה לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, כדי למקסם אחר חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוחות. שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך הקמה מתאים שהיא האפליקציה. עם תום שלב זה בהחלט נוכל, בקרב השאר, אחר: שלב זה בהחלט מראה קשר בקרב העניין שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה אחר הבסיס עבור
- סוג מסוים האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח איכות שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת אינפורמציה ופונקציות, וכדומה …
שלב ארבעה: עיצוב מקורי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי התפקוד הכדאיים, נעצב עבורך ממשק משתמש פשוט, שווה לכל נפש ופשוט לצורך, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע כרטיס לבנות עימך כימיה. למראה ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך הרבה זמן!
שלב חמישה: הקמה ובדיקות
בשלב זה בהחלט הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של העסק מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בענף, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות שבו אנו עובדים החדשניות יותר מכולם הקיימות בשנים האחרונות לפיתוח אפליקציות.
שלב 5: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, אנחנו נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. אחרי מכן, נעמוד לצידך אפילו בשלב השיווק שהיא האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp אנו מתחייבים אפילו לזה.
מפתחים אחר העבודה של העסק שלך
הקמה אפליקציה לאייפון או לחילופין אנדרואיד עוזר לצרכן המשתמש בסמארטפון של המשרד להשיג אינפורמציה ברחבי עניין כמו, כבר החל מחיפוש רשומות אייפון שהיא בתי חברה ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנחנו מבררים על את העסק לפגישת הבנה ללא תשלום, בתוכה זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק אחר ההעברה של העסק, ואנחנו אחר הפיתרון הכדאי למטרת של העסק שלך. אחרי מכן, דרך הקמה אפליקציה לאייפון או לחילופין הקמה אפליקציה לאנדרואיד האישית אל הבית העבודה הנקודתי של העסק שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה