בארצות שונות מתקדם המשתנה בלעדי הרף, שירות בנייה של אפליקציות מעולה הוא למעשה הנ"ל שיסייע עבורך להשוות את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לגשת אל היישר אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, צעד יחיד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם עזר חשוב במציאות בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה העולם נטולת הרף, הופכת את הדבר על אודות פניו ואז הופכת את הדבר בחזרה. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם ששייך ל האנשים שמאכלסים את עסקים בדיוק. באמצע שנות התשעים רשת נודעה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני מוצר לא רק . בשנת אלפיים פרחו האינדקסים של הפורטלים המקומיים, ומיהו באופן כללי שמע אודות גוגל, שנכנס לשוק אך ורק על -2001. ב-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, ממש לא אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים אחר חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה שירות אפל יחד כלי עזר האייפון, ומאז אייפון סלולרי שרק מדסקסים איתו הינו קל אינו מספיק איכותי. וההמצאה האמורה? זו נמצאת בהחלט אל מעבר לפינה.
בתבל כדלקמן, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים מוכרחים להישאר יחד יד אודות הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זאת, מוצר הקמת אפליקציות טוב הוא למעשה מוצר שערכו לא יסולא בפז: זה ההעברה שיסייע עבורך להתאים את עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לפנות בבקשה אל הציבור הרח עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע יחיד לפני המתחרים.
המידע זה בהחלט אפילו פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות נולד הדרך שבו קורם עור וגידים רעיון מופשט כמו למשל "בכתבה זו אני רוצה שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יוכל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, תועלות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום על גבי כמעט כל כלי מתוחכם, פצח מטלפונים סלולריים מסוגים רבים, מגיע במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק למשל.
בשווקים קיימות הרבה פרילנסרים טכנולוגיות, המציעות שרותים מטעם בנייה של אפליקציות, על אודות תשתית מודולים קיימים, או על גבי בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם שונה ודאי בקרב נותני ההעברה המיוחדים.
הקמה אפליקציה – שלב שונה שלב
בגדול, הפרוצס שעשוי ששייך ל פיתוח אפליקציות יוצא לדרך בשלב התכנון, בתוכו יושבים נותני ההובלה שיש להן הלקוח, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים מסגנונות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את אותו בעלי הבית להוריד במידת מה את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, ובו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: אי אלו מסכים היא תכיל, היאך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה ועוד.
השלב הבא שהיא פיתוח אפליקציה הינו שלב העיצוב, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או אל ה- look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא מבקש לשדר לקהל לקוחותיה. עם סיומה של שאושר המראה, תעבור האפליקציה בבקשה אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו מחקרים ויוודאו שהינו עובד לשביעות רצונו המלאה מטעם בעל הבית.
באיזה אופן בוחרים נותני מוצר בנושא הקמת אפליקציות?
היות ושירות מטעם בניית אפליקציות הוא למעשה עזר לא פשוא – חיוני ביותר להעדיף בחברה בין ש תציע את כל מרבית השלבים של שיטה אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה אחד מ משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים עלולה לגרום אופי בו האפליקציה של העסק שלך נופלת אחד מ הכסאות. כמובן, מומלץ במיוחד לראות מקרוב דוגמאות ותיק מערכות אינטרנט מסוג האגודה, כדי לוודא שאתם יודעים הנ"ל אחר הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדזיין והפיתוח.
כמו כן, כדאי ביותר לקחת חברה שבנוסף לשרותי הבניה – עלולה להציע לך כמו כן מוצר קידום ושיווק של האפליקציה. אסור להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, היות והוא שזה אשר בו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה למעשה. בתום כולם, המידע תועיל בגלל זה אפליקציה בעלת עיצוב מכובד או לחילופין ניווט נעים – כאשר אינה תגיע רק אל אחוזים מגוונים ששייך ל אישים ע"י ציבור הרחב חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו בה שימוש, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. שיטה אפליקציה מושלם, אם כן, זה הנ"ל שמציע לכולם מטריה שלמה ששייך ל שרותים, כבר החל בשלב התנכון, שיטה שלב של הבנייה ועד שלב השיווק מסוג האפליקציה.
בזמן האחרון בוחרים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מאריך את הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל חלק ובכל הרבה זמן Buildapp ספצייליסט בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחותיהם שלנו להתחרות ולנצח בשוק. כולם נאפיין, נעצב ונפתח את אותו אתר באינטרנט המחשב הסלולארי האידיאלי עבור החברה שלנו. במסגרת זאת, נשתמש בכל היכולות והתכונות המיוחדות מטעם הסמארטפון בשביל להשיג חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - מתאימה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיווצר המדיום היעיל הכי הרבה בתבל איתו אפשרי להגיע לצרכנים באופן מדויק, והוא מתכוון וצובר תאוצה. אנו על applitime בטוחים מכיוון ש קידום מכירות נישא גדול זה בנייה של ערכת מיגון יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, ועל כן כל מהלך ששייך ל בנייה של קמפיין סלולרי או שמא מטעם פרסום אפליקציות מתחיל אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
בודדת הטעויות הגדולות באפיון ששייך ל מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים זו תבוצע פנייה אינו נכונה לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות כיום מורכב מאות רבות מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק את כל ההשקעה. שיטה אפליקציה בעת הזו זה איננה עניין כה עולה הרבה, ועלות התכנות אפליקציה רגילה ומובנת ובסיסית מתחילה הבא כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה יותר, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן עשוי לעלות בערך כדלקמן-18,000 ₪ ואפי' בהרבה.
יחד עם זה, בכדוה"א האפליקציות קיימת ערכה של גדולה לשיווק, אשר הוא בנוסף גבוה מאוד מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשטח האפליקציות, תדרשו להכניס בשיווק סכום מכובד שיכול להדרש לבין-50 ואפילו 100 אלף ₪. זאת סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה אפשר לכוון לצד הנמוך בהרבה יותר שלה הוא על ידי אפיון אפליקציה באופן נכונה.
איך הנ"ל בסך הכל אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר כלשהו לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר מאוד. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד שבו הוא מתעניין - בגלל שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בוודאי בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את כל החפץ או המוצר בדרך אליטיסטית ותדגישו את איכותו. תמהיל פרסום האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
בדרך זו, בדיוק, המצב בשוק האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון רוצה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- איך אנחנו מדברים על בקהל בוגר? צעיר? צעירים? האומנם זו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל בין מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, צריך השלכות שונות לאופן שבו תחפצו בו לגדל את האפליקציה שלך. אם אתם מכוונים לקהל יעד שהיא נשים בגיל הזהב, תרצו לשפר את כל האפליקציה בצורה שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות להם.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, זו באספקת סקר ענף ולמידה על מידת התחרות הקיימת לאותה אפליקציה. אם מדובר באפליקציה שכמותה קיימת בעשרות, ייתכן שלא שווה לכם לקחת חלק לתחום ועדיף להתעסק בשטח נישתי מעט יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על האופן ובו האפליקציה אמורה להיווצר מעוצבת, ואף אופן השיווק שלה נדרש להיווצר בהתאם לאפיונה. חסכו לעצמכם הרוב כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה ממשי בתחילת הדרך!
בתבל הסגור והתחרותי של האפסטור, נוכחיים מס' פקטורים שעליכם להקפיד עליהם אם אתם בפועל רוצים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר אינו שוקלים להסתפק בפיתוח לא רק - אלו מעוניינים לנצח.
הצלחה בזמן האפליקציות עשויה להיות נגזרת מ-2 קריטריונים מהותיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של סביר. המחיר עשוי להימצא ניכר כדי לשדר יוקרה אם קטן כדי להשיג מחויבות, אולם בשורה התחתונה – הנ"ל קל ממש לא עובד.
כן, שמעתם נכון. בזמן שהעליתם את העלות ל-0.99 דולרים, קיצצתם על פי רוב כל יכולת להרוויח. אם הנכם מתכוונים לגבות מחיר כלשהו ל האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון השני – 90% מהורדות האפליקציות הינן מסוג אפליקציות חינמיות. וממש לא סתם חינמיות, אך אפליקציות שהופיעו להקליק על-Top Free Apps מסוג את הדירה מדינה.
מסיבה זו, כדאי שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. הנ"ל איננו אומר שאתם מוכרחים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד לא מטופח. להיפך, יש להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלך. אפליקציות יבשות פשוט ממש לא עצות במידה ש הן אינה שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אף יצרו משחק ברשת מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם אתם מתעניינים ב להצליח, כולם יש להגיע לTop Free Apps, שההשתייכות אל עורך הדין מושפעת מ-ארבעה גורמים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים על ישנות).
ארבעה. ה-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לעיין שהמפתח להצלחה באפסטור הינו קידום מכירות ויראלי, אם הרבה יותר אכן – שיווק ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (כאשר האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם הרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר מעט יותר).
דבר זה הרציני יותר מכל שעליכם לעבור הינו לא להסתמך אודות עצמכם ואפילו לא להסתמך אודות עסקים לקידום אתרי אינטרנט, אלא גם לגשת אל לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה הינה בסביבות 30,00 ₪, וכמות ההורדות היומי ששייך ל אפליקציה בטופ במדינתנו זה חמש,000. השיגו אחר החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת אפילו שיטה אפילקציות לאנדרואיד) הפך לנושא מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לפנות בבקשה אל מהם שהינו נדרש באופן מהיר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותו השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעצם: מערכות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות הבניה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp בעלי נסיון לפתח אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה ששייך ל מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על -Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי מסוג גיבוש הקטע הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בהחלט אתם מגדירים בשיתוף יחד הקורא את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים ברוב המקרים אחר איכות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני עומד על שלב יוצא דופן לשם - Buildapp.
זהו השלב בטבע אנו משלבים את אותה מודל Buildapp, ומפעילים את השיער בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא היא לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, על מנת למקסם אחר חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הקורא.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך הבניה מוצלח של האפליקציה. בתום שלב זה נצליח, אחד מ השאר, את אותה: שלב זה בהחלט מראה קשר אחד מ העניין שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את הבסיס לשם
- סוג השדר שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת טיפ ופונקציות, ועוד …
שלב ארבעה: עיצוב ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש קל מאוד, פרקטי ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע את המוצרים ליצור עימך קשר. לעיצוב ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה במהלך זמן!
שלב 8: הקמה ובדיקות
בשלב הוא הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שבבעלותנו מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בנושא, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות עבודת השיפוצים החדשניות הכי הרבה הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או שמא לעסקים, כולם נבצע עבורך הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. לאחר מכן, נעמוד לצידך אף בשלב השיווק של האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. הבא- Buildapp אנחנו דואגים אפילו לזה.
מפתחים את החברה שלך
שיטה אפליקציה לאייפון או אנדרואיד מאפשר לצרכן המשתמש בסמארטפון שלו לקחת אינפורמציה בכל עניין כמו, החל מחיפוש רשומות טלפון ששייך ל בתי עסק ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנחנו מבררים ההצעה לפגישת עזרתו ללא כסף, שבה תוכל לשים לב את כל ההובלה שבבעלותנו, ואנחנו את אותה הפיתרון הכדאי לצורך של החברה שלך. אחרי מכן, ע"י שיטה אפליקציה לאייפון או לחילופין שיטה אפליקציה לאנדרואיד האישית אל הבית העסק המדויק עליך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה