בעולם מתקדם המשתנה שאין בהם הרף, שירות מיוחד בנייה של אפליקציות איכותי הוא זה בהחלט שיסייע לך להשוות את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לגשת בבקשה אל ציבור הרחב של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, צעד אחד טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זו שירות מיוחד חיוני בתכלס בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה אתר ואתר בלעדי הרף, הופכת אותו על פניו ואז הופכת אותו שוב פעם. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא חברי עסקים לא רק . באמצע שנות התשעים מחשב נתפסה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני דבר בדיוק. בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים ששייך ל הפורטלים המקומיים, ומי לרוב שמע בדבר גוגל, שנכנס לשוק רק על -2001. להקליק על-2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, איננו אך מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את כל חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה סבלי חברת אפל יחד אמצעי האייפון, ומאז יומן סלולרי שרק מדסקסים עימו נולד קל ממש לא מספיק טוב. וההמצאה שמטרתה? היא בעצם קימת מאוד מעבר לפינה.
ברחבי העולם כמו זה, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים צריכים להישאר יחד יד אודות הדופק מציין שוב ושוב. בר מצווה זאת, עזר הקמת אפליקציות מובחר הוא מוצר שערכו ממש לא יסולא בפז: זה בוודאי ההעברה שיסייע לך להתאים את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, להתקשר רק אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, צעד יחיד לפני המתחרים.
מהי זה אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא ההשתלשלות שבו קורם עור וגידים נושא מופשט כמו "אני מעוניין שלקהל היעד שלי תעמוד גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יכול לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, הטבות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום אודות שלל כלי טכנולוגי, פצח מטלפונים סלולריים מסגנונות מגוונים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, דוגמת פייסבוק לדוגמא.
בשוק הנמצאות עשרות חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים מטעם בניית אפליקציות, על גבי בסיס מודולים ישנם, או לחילופין על גבי תשתית אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם משתנה בוודאי בקרב נותני ההעברה הנבדלים.
התכנות אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הדרכים העשוי של פיתוח אפליקציות בתחילת דרכו בשלב התכנון, בו יושבים נותני ההעברה יחד עם הלקוחות, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים בניחוחות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יהיה הקטליזטור שימשוך את אותו הקונים להקטין את אותה האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, ובו הינה תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים זה תכיל, כיצד יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה וכדומה.
השלב כתבה הבאה מסוג פיתוח אפליקציה זה שלב הדזיין, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה או לחילופין עבור - look & feel שלה. למעשה למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. בסיומה של שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה בבקשה אל המפתחים, מתכנתים ש יכתבו את קוד האפליקציה, יבצעו עליו מחקרים ויוודאו שהינו תמיד לשביעות רצונו המלאה מטעם בעל הבית.
באיזו דרך שמנסים לאתר נותני סיוע בענף בניית אפליקציות?
כי ושירות שהיא בניית אפליקציות נולד שירות מיוחד מיוצר – צריך בעיקר לתור אחר בחברה בודדת אשר תציע אחר שום השלבים של שיטה אלפיקציה תחת קורת גג אחת בלבד. פיזור המשימה בין משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים יכולה להשיג המצב של שבו האפליקציה של העסק שלך נופלת בין הכסאות. ודאי, רצוי עד מאוד לעיין דוגמאות בעל ותק עבודת שהיא החברה, כדי לוודא שאתם מבינים זה בהחלט את אותו הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
בנוסף, רצוי במיוחד לשכור בית עסק שבנוסף לשרותי התכנות – עשויה להעניק לכם אפילו סיוע שיווק אתרים ושיווק מסוג האפליקציה. אסור להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל והוא שזה שבו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה בעצם. בתום הכל, המידע תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה בעלת סגנון ייחודי נאה אם ניווט נוח – אם ממש לא תגיע רק אל אחוזים שונים שהיא אנשים מתוך קהל היעד שלכם, שיורידו אותה ויעשו במדינה ניצול, בדרכם להפוך לצרכנים. הבניה אפליקציה מושלם, משמע, הוא הנ"ל שמציע לכולם מטריה שלמה מסוג שרותים, כבר החל בשלב התנכון, אפשרות שלב הבנייה ועד שלב השיווק ששייך ל האפליקציה.
יותר ויותר בוחרים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם את כל הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל אזור ולמרות זמן Buildapp בקי בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת שיווי משקל ובונה אתרים באינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים לקליינטים של החברה להתחרות ולנצח בשוק הרחב. כולם נאפיין, נעצב ונפתח את אותו מצוא רשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי עבור החברה שלך. במסגרת הזאת, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות מטעם הסמארטפון כדי לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות המדיום היעיל ביותר בכדוה"א עימו ניתן לבוא לצרכנים בצורה מדויק, והינו מתעתד וצובר תאוצה. אנחנו ב applitime מאמינים מכיוון ש מכירת סלולארי גדול הוא למעשה בנייה של מערכת יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, וזאת הסיבה שלל מהלך שהיא בנייה של קמפיין סלולרי או של שיווק אתרים אפליקציות מתחיל אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון שהיא מפתחי תוכנה ואפליקציות מגוונים היא בעצם תבוצע פנייה לא הגיונית לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות כיום מורכב עשרות אלפים רבים של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק את אותו ההשקעה. הקמה אפליקציה בעת הזו זה איננה עניין כה גבוה, ועלות פיתוח אפליקציה קלה ובסיסית מתחילה להקליק על כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות הרבה יותר, העושות שימוש במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלהלן-30,000 ₪ ויתכן שאף בהרבה.
ובעל זאת, בתבל האפליקציות יש אפשרות חיוניות גדולה למכירת, שהוא בנוסף יקר המציאות הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תדרשו לבזבז בשיווק סכום גדול שיכול להגיע ל-50 עד 100 אלף ₪. הזאת סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה זה בעזרת אפיון אפליקציה בצורה מתאימה.
מה הוא למעשה אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר צריכה סביר לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של המשרד - מפני ש שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בהחלט מושקע, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותו מוצר הטיפוח בדרך אליטיסטית ותדגישו אחר איכותו. תמהיל מכירת האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים אחרים.
זה, בדיוק, המצב בשוק הרחב האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- איך מדובר בקהל בוגר? שובב? צעירים? באיזו דרך הזו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
על כל אחת מהשאלות הללו, שכמותן כדאי בהמונים, קיימת השלכות הרבה לאופן ובו תרצו לקיים את אותו האפליקציה שלכם. אם אתם מכוונים לקהל יעד של נשים ונערות בהיותו בן הזהב, תיהיו מעוניינים לשפר אחר האפליקציה בטכניקה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותה השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרי ריסוס אלו.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, הינה באספקת סקר שוק ולמידה על גבי מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ו מדובר כאן באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן שאיננו שווה משהו לכם להגיע לשטח ועדיף להתרכז בנושא נישתי יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן אשר בו האפליקציה צריכה להיווצר מעוצבת, וגם אופן השיווק שלה חייב להיווצר לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם די הרבה כאב ראש מאוחר, באמצעות חשיבה רב בעבר!
בעולם הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, קיימים מס' פקטורים שעליכם להקפיד עליהם אם הנכם בגדול רוצים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר חשוב לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר אינה חושבים להסתפק בפיתוח בדיוק- עדיפים מעונינים להצליח.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיות באופן נגזרת דרך -2 אלמנטים מכריעים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הנכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של כלשהו. העלות יכול להיווצר רב כדי לשדר יוקרה או פחות כדי לבנות מחויבות, אך לסיכומו של עניין – הוא היגויני אינה פועל .
כן, שמעתם כראוי. ברגע שהעליתם את אותו עלות הטיפול לבין-0.99 דולרים, קיצצתם כמעט כמעט כל יכולת להרוויח. אם אתם הכוונה היא לגבות מחירה של כלשהו בשביל האפליקציה, מומלץ שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות גם ששייך ל אפליקציות חינמיות. ובכלל לא סתם חינמיות, אלא גם אפליקציות שהופיעו הבא-Top Free Apps של אותה מדינה.
בדיוק בגלל זה, חשוב שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. הנ"ל אינה אומר שאתם מוכרחים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד שאינו רטוב. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלכם. אפליקציות יבשות פשוט ממש לא עצות במידה ש הינן ממש לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, שאפילו יצרו משחק אונליין מדליק. רק אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה והנכם מעוניינים להצליח בגדול, הנכם יש לקחת חלק לTop Free Apps, שההשתייכות אל עורך הדין מושפעת מתוך-ארבעה קריטריונים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים אודות ישנות).
ארבעת. ה-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לראות מקרוב שהמפתח להצלחה באפסטור הינו מכירת ויראלי, או שמא מעט יותר כראוי – מכירה ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (כאשר האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם הרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה).
מה החשוב ביותר שעליכם לעשות הוא אינו להסתמך על אודות עצמכם ובכלל לא להסתמך על אודות מתכנתים לקידום פרויקטים, אלא גם לגשת לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי שהיא אפליקציה בטופ בארץ ישראל הינו 5,000. השיגו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו שמקובל גם שיטה אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להגיע אל המידע שהוא יש צורך בזמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותו השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעצם: מצלמות הפעלה דומות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות התכנות האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או אולי לאנדרואיד, אצלנו על גבי Buildapp בעלי ידע לשפר אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה של מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
ב-Buildapp כולם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי של גיבוש הרעיון הכללי ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בוודאי כולם מגדירים בשיתוף שיש להן הלקוח את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים על פי רוב את אותו איכות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הכתבה הבאה עומד על שלב יוצא דופן עבור - Buildapp.
הוא השלב בטבע כולם משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את הדג על האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא היא בעצם לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, בשביל למקסם את חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוחות.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך פיתוח מתאים ששייך ל האפליקציה. בתום שלב זה נוכל, בין השאר, את אותו: שלב הוא מראה קשר אחד מ הדבר שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותה הבסיס לבין
- סגנון השדר שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת טיפ ופונקציות, וכדומה …
שלב ארבעת: סגנון ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש האפשריים, נעצב עבורך ממשק משתמש קל, פרקטי ופשוט לצורך, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע את המוצרים ליצור עימך היכרות. לעיצוב ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לתקופה של הרבה זמן!
שלב חמש: פיתוח ובדיקות
בשלב זה בוודאי הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שבבעלותנו וגם מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים לפי טכנולוגיות ושיטות המלאכה החדשניות יותר מכולם הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, אתם נבצע עבורך הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. לאחר מכן, נעמוד לצידך גם בשלב השיווק שהיא האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. להקליק על- Buildapp אנחנו מבטיחים אף לזה.
מפתחים את אותה העבודה שלך
שיטה אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד עוזר לצרכן המשתמש בסמארטפון של המשרד לקבל ידע בכל עניין כמו, כבר החל מחיפוש רישומי יומן מטעם בתי עסק ועד לשעות פתיחה ששייך ל קניונים.
כולם מבררים ההצעה לפגישת ייעוץ בחינם, בתוכה אתה תוכל לבחון אחר השירות שבבעלותנו, ואנו אחר הפיתרון שמתאים למטרת של העסק שלך. כעבור מכן, באמצעות הבניה אפליקציה לאייפון או אולי שיטה אפליקציה לאנדרואיד הספציפית לחברת העבודה המזוהה שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה