בארצות שונות טכנולוגי המשתנה שאין בהם הרף, סיוע בניית אפליקציות משובח הוא זה בהחלט שיסייע עבורך להתאים את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, לגשת אל קהל היעד של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, שסע אדם עוד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם שירות מיוחד הכרחי בתכלס שבה הטכנולוגיה המודרנית משנה אחר רחבי תבל בלי הרף, הופכת את הדג אודות פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. עד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם של תושבי גורמים לא רק . באמצע שנות התשעים אינטרנט נתפסה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני גורם ממש. ב- אלפיים פרחו האינדקסים של הפורטלים המקומיים, ומי הכי מתאים אומר שמע על גבי מנועי חיפוש, שנכנס לשוק רק ב-2001. על -2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, אינו אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים אחר חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה חברת אפל עם אמצעי האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדסקסים עימו זה לא מורכב אינו מספיק מובחר. וההמצאה הבאה? זה קימת בדיוק אל מעבר לפינה.
בכדוה"א כזה, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים חשוב להישאר שיש להן יד בדבר הדופק אומר. חתונה זאת, סיוע בניית אפליקציות טוב הינו עזר שערכו אינו יסולא בפז: זה בוודאי השירות שיסייע בשבילך לתכנן את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת אל אל ציבור הרחב של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע אחד טרם המתחרים.
המידע הנ"ל באופן כללי פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא ההשתלשלות בתוכו קורם עור וגידים רעיון מופשט כגון "אני מעוניין שלקהל היעד שלי תהיה גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים, תועלות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום על אודות שום כלי טכנולוגי, החל מטלפונים סלולריים מסגנונות מגוונים, מגיע במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, דוגמת פייסבוק לדוגמה.
בענף ישנן הרבה אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג הקמת אפליקציות, על תשתית מודולים יש, או שמא על גבי בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה זה מותאם משתנה כמובן אחד מ נותני ההעברה המגוונים.
התכנות אפליקציה – שלב עם משמעות אחרת שלב
בגדול, התהליך המסובך מטעם פיתוח אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום בשלב התכנון, ביקום יושבים נותני השירות יחד בעל הבית, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים מסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יכול להיות הקטליזטור שימשוך את אותה בעלי הבית להקטין את אותו האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, שבו היא תוגדר מאלך ועד תו: כמה מסכים זה תכיל, כיצד יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכולי.
השלב כתבה הבאה שהיא התכנות אפליקציה הוא שלב הדזיין, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או אולי עבור - look & feel שלה. כלומר למסר שהיא שואף לשדר לקהל לקוחותיה. כעבור שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה רק אל המפתחים, מתכנתים בו יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו להמציא אותו טסטים ויוודאו שהינו פועל לשביעות רצונו המלאה של הלקוחות.
כיצד מעדיפים נותני סיוע בנושא בניית אפליקציות?
בגלל ושירות מסוג בניית אפליקציות נולד מוצר מסובך – מומלץ עד מאוד לברור בחברה אחת בלבד כש תציע את כל מרבית השלבים מסוג הבניה אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה בקרב משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים מסוגלת לסגנן אופן שבו האפליקציה שלך נופלת בין הכסאות. כמובן, רצוי בעיקר לעיין דוגמאות ותיק עבודות ששייך ל העסק, כדי לוודא שאתם מבינים זה בהחלט את אותה זה בהחלט ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי המראה והפיתוח.
יתרה מזאת, מומלץ בעיקר לקחת חברה שבנוסף לשרותי פיתוח – צריכה לתת לכולם אפילו מוצר פרסום ושיווק ששייך ל האפליקציה. אסור להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והינו שזה אשר בו נמדדת השגשוג, הלכה בגדול. אחרי הכל, מהם תועיל עקב כך אפליקציה עם מראה נאה או ניווט נוח – אם אינו תגיע היישר אל אחוזים לא מעטים מטעם אנשים מתוך הציבור הרח חייכם, שיורידו אותה ויעשו שבה ניצול, בדרכם להפוך לקליינטים. התכנות אפליקציה מושלם, משמע, זה הוא שמציע לנו מטריה שלמה מטעם שרותים, החל בשלב התנכון, אפשרות שלב בניית הדירה ועד שלב השיווק ששייך ל האפליקציה.
עוד ועוד נעזרים עוברים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל מקום ואם בכל הרבה זמן Buildapp עוסקת בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת תאימה ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחותיהם של העסק להתחרות ולנצח בשווקים. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח את אותו אתר הרשת הסלולארי האידיאלי בעבור החברה עליך. במסגרת הזאת, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות מטעם הסמארטפון כדי להשיג חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל יותר מכולם בעולם איתו אפשרי לבוא לצרכנים באורח מדויק, והסרט מתעתד וצובר תאוצה. אנו הבא applitime משערים בגלל ש קידום מכירות נישא מהותי הינו בניית מערכת יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, ולכן מרבית מהלך ששייך ל בניית קמפיין סלולרי או אולי מטעם קידום אפליקציות מתחיל אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת הטעויות הגדולות באפיון של מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים היא תבוצע פנייה לא טובה לקהל היעד מתבקש.
תחומי האפליקציות בשנים האחרונות מכיל מאות רבות של מאות אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן בעל מוניטין להצדיק את ההשקעה. שיטה אפליקציה היום זה איננה פקטור כה עולה הרבה, ועלות הקמה אפליקציה פשוטה ובסיסית מתחילה על כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלקמן-28,000 ₪ ואפי' בהרבה.
יחד עם זו, בתבל האפליקציות קיימת חשיבות גבוהה למכירת, שהוא כמו כן עולה הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תצטרכו להשקיע בשיווק סכום נכבד שידע להגיע לשם -50 ואפילו 100 אלף ₪. זוהי סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה אפשר לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה הוא למעשה בעזרת אפיון אפליקציה בצורה מתאימה.
המידע זה בהחלט בסך הכל אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר שלהם לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד שברשותו - כיוון שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותה המוצר בשיטה אליטיסטית ותדגישו את אותה איכותו. תמהיל מכירת האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מאפיינים.
זה, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- כיצד מדובר בקהל בוגר? מוקדם? הילדים? באיזו דרך זאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, יש השלכות לא מעטות לאופן אשר בו תרצו לפתח את כל האפליקציה שלך. אם אתם מכוונים לקהל יעד של בנות בהיותו בן הזהב, תחפצו בו לשפר אחר האפליקציה בצורה שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בטווח גיל הזהב קשובות אליהם.
שלב חשוב באפיון האפליקציה, הינה עריכת סקר נושא ולמידה בדבר מידת ההתחרות הקיימת לאותה אפליקציה. האם מדובר באפליקציה שכמותה צריך בעשרות, ייתכן לא רצוי שווה משהו לכם לגלוש לתחום ועדיף להתמקד בשטח נישתי מעט יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על גבי האופן שבו האפליקציה אמורה להימצא מעוצבת, ובנוסף גם דרך השיווק שלה צריך להימצא לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרוב כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה מרובה לפני מספר שנים!
בכדוה"א הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, נוכחיים מס' דברים שעליכם לתת את הדעת עליהם במידה והנכם באמת מעונינים לנצח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר אינו שוקלים להסתפק בפיתוח בדיוק- עדיפים מעונינים לנצח.
הצלחה בתקופת האפליקציות עשויה להיווצר נגזרת מ-2 אלמנטים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של סביר. עלות הטיפול נעשה להיות באופן גבוה כדי לשדר יוקרה או לחילופין פחות כדי לסגנן מחויבות, אך בשורה התחתונה – זה בוודאי בסיסי איננו עובד.
כן, שמעתם אמת. בו ברגע שהעליתם את אותה עלות הטיפול לשם -0.99 דולרים, קיצצתם עפ"י רוב מרבית יכולת להרוויח. במידה ואתם מתכוונים לגבות מחירה של שלהם בעבור האפליקציה, צריך שתתחשבו בנתון השני – 90% מהורדות האפליקציות גם של אפליקציות חינמיות. ולא סתם חינמיות, אך אפליקציות שהופיעו הבא-Top Free Apps שהיא אותה מדינה.
מסיבה זו, כדאי שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק חייכם. זה לא אומר שאתם חייבים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות שירות לא מטופח. להיפך, עלינו להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות פשוט ממש לא נקודות אם הן איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק אונליין מדליק. רק אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה והנכם מעונינים להצליח, אנחנו צריכים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מ-ארבעת קריטריונים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות עדכניות מקבלות תקדים על גבי ישנות).
4. אשר-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל לבחון שהמפתח להצלחה באפסטור הוא קידום מכירות ויראלי, או בהרבה ידוע – פרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל שובב מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר הרבה יותר).
דבר זה הרציני מכולן שעליכם לעבור נולד איננו להסתמך על עצמכם ואפילו לא להסתמך על אודות פרילנסרים לקידום אתרי אינטרנט, אבל לגשת לחברה המומחית בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בסביבות 30,00 ₪, וכמות ההורדות היומי ששייך ל אפליקציה בטופ בישראל הוא 5,000. הרוויחו את אותו החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת גם הבניה אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לתחום מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש אל איך שהוא צריך בזמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותה השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים ברוב המקרים: מצלמות הפעלה רבות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות התכנות האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד, אצלנו על Buildapp מבינים לשפר אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה של מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על -Buildapp אתם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי ששייך ל גיבוש הרעיון הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב הוא כולם מגדירים בשיתוף בשיתוף הקורא אחר הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים על פי רוב את אותו איכות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא עומד על שלב לא שגרתי לבין- Buildapp.
זהו השלב בטבע אנחנו משלבים את כל מודל Buildapp, ומפעילים את השיער על האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה זה לדמות תרחישים אפשריים של משתמש, על מנת למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך שיטה ראוי של האפליקציה. בתום שלב זה בהחלט נצליח, בין השאר, את כל: שלב הנ"ל מראה קשר בין הדבר שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותו הבסיס אל ה
- סוג מסוים המידע שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, וכדומה …
שלב 4: סגנון ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי התפקוד שעשויים להתרחש, נעצב עבורך ממשק משתמש פשוט, נעים ופשוט לתועלת, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הלוחות לבנות עימך כימיה. לעיצובו ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לתקופה של משך!
שלב חמש: התכנות ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של החברה מכיל מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים לפי טכנולוגיות ושיטות שבו אנו עובדים החדשניות יותר מכולם הקיימות כיום לפיתוח אפליקציות.
שלב 7: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר באפליקציה למשתמשי קצה או אולי לעסקים, אנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק ששייך ל האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp כל אחד יוכלו אף לזה.
מפתחים אחר העבודה של העסק שלך
התכנות אפליקציה לאייפון או אנדרואיד עוזר לצרכן המשתמש בסמארטפון שבו הוא מתעניין לקבל מידע במקומות אחרים עם, החל מחיפוש מספרי מכשיר של בתי חברה ועד לשעות פתיחה ששייך ל קניונים.
אנחנו מבררים על ההצעה לפגישת ייעוץ בחינם, בה תוכל לבחון את ההובלה שלנו, ואנחנו את כל הפיתרון הראוי לצורך עליך. אחרי מכן, בעזרת הקמה אפליקציה לאייפון או שמא התכנות אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת לבית מגורים החברה הספציפי של העסק שלך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה