בעולם מתקדם המשתנה נטולת הרף, שירות מיוחד הקמת אפליקציות משובח הוא הוא שיסייע לך לתכנן את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, לגשת בבקשה אל ציבור הרחב עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, צעד מי שרוצה בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם עזר חשוב בפועל שבה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותו רחבי תבל ללא הרף, הופכת את הדבר על גבי פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. ועד למספר תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם מטעם תושבי עסקים ממש. באמצע שנות התשעים מחשב הייתה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני עניין לא רק . ב- אלפיים פרחו האינדקסים ששייך ל הפורטלים המקומיים, ומיהו אומר שמע בדבר גוגל, שנכנס לשוק אך ורק ב-2001. ב-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל אחד, איננו דווקא מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותה חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה חברת אפל יחד עם מכשיר האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק חושבים עימו הוא למעשה קל ממש לא מספיק טוב. וההמצאה האמורה? זה קימת בהחלט אל מעבר לפינה.
בתבל כמו זה, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים מוכרחים להישאר יחד יד אודות הדופק כל הזמן. שמחה זה, עזר בניית אפליקציות משובח זה שירות שערכו אינה יסולא בפז: זה בוודאי ההובלה שיסייע עבורך לתכנן אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, להתקשר אל קהל היעד שלנו מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, צעד מי שרוצה טרם המתחרים.
מהם הוא אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות זה הדרכים ביקום קורם עור וגידים נושא מופשט כמו למשל "אני רוצה שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, יתרונות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום על גבי שלל כלי טכנולוגי, החל מטלפונים סלולריים בסגנונות רבים, מעתיק את מקום מגוריו במחשבים ניידים וכלה באתרי אינטרנט ספציפיים, כמו למשל פייסבוק למשל.
בשווקים קיימות המון אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים שהיא הקמת אפליקציות, אודות בסיסו של מודולים קיימים, אם על אודות בסיס אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם משתנה בוודאי אחד מ נותני ההעברה הרבים.
התכנות אפליקציה – שלב אחר שלב
בגדול, הדרך שעשוי שהיא פיתוח אפליקציות מתחיל בשלב התכנון, בטבע יושבים נותני ההובלה יחד הלקוח, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים מסוגים מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך אחר הקונים להקטין אחר האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, אשר בו הינה תוגדר מאלך ועד תו: 5 מסכים היא בעצם תכיל, באיזו דרך יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה וכו'.
השלב הבא שהיא פיתוח אפליקציה הוא למעשה שלב הדקורציה, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה או אולי ל- look & feel שלה. במילים אחרות למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. כעבור שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים ש יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו עליו מחקרים ויוודאו שהינו תמיד לשביעות רצונו המלאה שהיא בעל הבית.
היאך מחליטים נותני עזר בשוק בניית אפליקציות?
בגלל ש ושירות מסוג בניית אפליקציות הינו שירות מיוחד מסובך – חיוני ביותר לברור בחברה אחת בלבד אשר תציע את כל כמעט כל השלבים מסוג התכנות אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה אחד מ משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים עלולה להשיג המצב של ביקום האפליקציה של החברה שלך נופלת בין הכסאות. בוודאי, רצוי במיוחד לצפות דוגמאות בעל ןתק עבודות מסוג האגודה, כדי לוודא שאתם מבינים זה אחר הוא ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדזיין והפיתוח.
יתרה מזאת, מומלץ במיוחד לשאת עסק שבנוסף לשרותי הקמה – עשויה להעניק לך כמו כן שירות שיווק אתרים ושיווק מסוג האפליקציה. אסור להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והינו שזה אשר בו נמדדת סיכויי ההצלחה, הלכה באופן מעשי. בתום הכל, המידע תועיל לכן אפליקציה שיש לה סגנון ייחודי נאה או אולי ניווט נעים – האם לא תגיע אל אחוזים לא מעטים ששייך ל אישים מתוך הציבור הרח שלכם, שיורידו אותה ויעשו במדינה השתמשות, בדרכם להפוך למעוניינים. פיתוח אפליקציה מושלם, כאמור, נולד זה שמציע לך מטריה שלמה מסוג שרותים, פצח בשלב התנכון, שיטה שלב של הבנייה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
יותר ויותר משתמשים שמבצעים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל מקום ואם בכל פרק זמן Buildapp מתמחה בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת תאימה ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים לצרכנים של החברה להתחרות ולנצח בענף. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח אחר אתר באינטרנט דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי לצורך העבודה שלך. במסגרת הזאת, נשתמש במקומות אחרים היכולות והתכונות המיוחדות של הסמארטפון ע''מ לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - מתאימה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות באופן המדיום היעיל יותר מכל בעולם איתו אפשרי לפנות לצרכנים באופן מדויק, והסרט מתכוון וצובר תאוצה. כל אחד על applitime בטוחים כי קידום מכירות סלולארי רציני הינו הקמת מערכת יחסים מתמשכת שיש להן הצרכנים, ומשום כך מרבית מהלך שהיא בניית קמפיין סלולרי או שמא שהיא שיווק אפליקציות מתחיל אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
בין הטעויות הגדולות באפיון של מפתחי תוכנה ואפליקציות מגוונים זו מכתב פנייה איננו מומלצת לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות כיום כולל עשרות מאות אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק את כל ההשקעה. פיתוח אפליקציה כיום הינה איננה מוצר כה עולה הרבה, ועלות הקמה אפליקציה פשוטה ובסיסית מתחילה הבא כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה יותר, העושות שימוש במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלהלן-18,000 ₪ ואפי' יותר.
יחד עם זו, בתבל האפליקציות יש אפשרות תשומת לב כללית למכירת, שהוא אפילו שאינו זול הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק הרחב האפליקציות, תדרשו להשקיע בשיווק סכום מכובד שיכול לבוא לשם -50 ועד 100 אלף ₪. זוהי סקאלה רחבה יותר מכל, והדרך היחידה שבה ניתן לכוון לצד הנמוך בהרבה שלה זה ע"י אפיון אפליקציה באופן נכונה.
איך זה בהחלט בסך הכל אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק פריט סביר לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק המתאימים לקהל היעד של הבחור - מפני שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה הנ"ל בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את כל מוצר הטיפוח בצורה אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל מכירה האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מגוונים.
בדרך זו, בדיוק, המצב בשטח האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון חייבת להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים על בקהל בוגר? שובב? צאצאים? האם זו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן יש בהמונים, כדאי השלכות רבות לאופן שבו תרצו לקיים את אותו האפליקציה של הקונה. במידה ואתם מכוונים לקהל יעד שהיא בנות בהיותו בן הזהב, תחפצו בו לגדל את האפליקציה בדרך שתקרוץ להן, ותרצו למקד את כל השיווק בערוצי תקשורת שנשים בטווח גיל הזהב קשובות לחומרים אלו.
שלב כדאי באפיון האפליקציה, היא בעצם עשיית מחקר ענף ולמידה על אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. כאשר אנחנו מדברים באפליקציה שכמותה יש בעשרות, ייתכן שאיננו שווה לכל מי שמעוניין לגלוש לשטח ועדיף להתמקד בשוק נישתי הרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן ובו האפליקציה צריכה להיות באופן מעוצבת, ובנוסף גם צורת השיווק שלה נדרש לקרות בהתאם לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה מאוד כאב ראש מאוחר, ע"י חשיבה רב בהתחלה!
בארצות שונות הסגור והתחרותי של האפסטור, ישנם מס' נושאים שעליכם להקפיד עליהם במידה והנכם למעשה מעונינים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר אינו מעוניינים להסתפק בפיתוח בדיוק- הם מבקשים לנצח.
הצלחה בזמן האפליקציות עשויה להימצא נגזרת מ-2 פרמטרים מכריעים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – אנחנו משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של כלשהו. המחיר מורכב להיות באופן מצויין כדי לשדר יוקרה או שמא פחות כדי לגרום מחויבות, אמנם בסופו של דבר – זה היגויני איננו עובד ומשתמש.
כן, שמעתם כראוי. בזמן שהעליתם אחר העלות לבין-0.99 דולרים, קיצצתם כמעט שום יכולת להרוויח. אם הנכם הכוונה היא לגבות ערך סביר בשביל האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון הכתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הן כדלקמן מטעם אפליקציות חינמיות. ואפילו לא סתם חינמיות, אלא אף אפליקציות שהופיעו על -Top Free Apps שהיא אותה מדינה.
בגלל זה, חשוב מאוד שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק חייכם. זה בהחלט לא אומר שאתם חייבים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות סיוע אינו לח. להיפך, יש להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות לא מורכב אינה נקודות במידה ו הינן ממש לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אף יצרו משחק ברשת מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם הנכם מבקשים לנצח, הינכם חייבים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מ-4 קריטריונים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעת. ה-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל מאוד לעיין שהמפתח להצלחה באפסטור הינו קידום מכירות ויראלי, אם בהרבה יותר אכן – מכירה ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר מעט יותר).
העניין החשוב יותר מכל שעליכם לקנות הינו אינו להסתמך על עצמכם ובכלל לא להסתמך אודות מתכנתים לקידום מקומות רבים, אבל ללכת לחברה המומחית בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה הינה בסביבות 30,00 ₪, וכמות ההורדות היומי של אפליקציה בטופ במדינת ישראל הינו חמש,000. הרוויחו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו בנוסף הקמה אפילקציות לאנדרואיד) הפך לשטח מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לבוא היישר אל מה אשר הוא חייב בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותו השיווק בקרבם של הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בייחוד: רשתות הפעלה מגוונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד שופע מחברות פיתוח האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון אם לאנדרואיד, אצלנו להקליק על Buildapp יודעים לרקום אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה שהיא מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
הבא-Buildapp כולם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו החל מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש העניין המלא ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בוודאי אתם מגדירים בשיתוף בשיתוף בעל הבית את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים ברוב המקרים את רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא הינו שלב יוצא דופן ל- Buildapp.
זהו השלב בו אנו משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את הדג על האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא הינה לדמות תרחישים אפשריים מסוג משתמש, ע''מ למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח.
שלב 3: אפיון מתקדם
להמשך הבניה מוצלח מסוג האפליקציה. בתום שלב זה בהחלט נדע, בקרב השאר, את: שלב הנ"ל מצביע על קשר בקרב העניין שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותו הבסיס ל
- סוג המידע שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת עובדות ופונקציות, ועוד …
שלב ארבעת: סגנון ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש קל, נוח ופשוט לתועלת, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הלוחות ליצור עימך כימיה. לעיצוב ממשק המשתמש משקל הרוב הגדול של ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה במהלך משך!
שלב 8: פיתוח ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של העסק כולל מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות העשייה החדשניות הכי הרבה הקיימות בימינו לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לעסקים, אנחנו נבצע עבורך הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. לאחר מכן, נעמוד לצידך גם בשלב השיווק מסוג האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. ב- Buildapp אנו ידעו אפילו לזה.
מפתחים את אותה העסק של העסק שלך
הבניה אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שברשותו לקבל אינפורמציה כמעט בכל דבר כמו, כבר החל מחיפוש רישומי יומן שהיא בתי חברה ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנו מבררים על אותך לפגישת עזרתו ללא כסף, בה תוכל לבחון את אותו ההעברה של העסק, ואתם את כל הפיתרון הראוי לשם של החברה שלך. לאחר מכן, באמצעות שיטה אפליקציה לאייפון או לחילופין התכנות אפליקציה לאנדרואיד הספציפית ביתי העבודה הספציפי עליך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
ואו, פוסט מושקע ביותר. תודה על העצות המועילות. אני בתחום פיתוח משחקי כדורגל לאינטרנט לילדים ועדיין מעזרתי בפוסט.
השבמחק