שיסייע עבורך לבחור אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת אל קהל היעד עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, שסע אחד עוד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם שירות מיוחד הכרחי בתכלס בה הטכנולוגיה המודרנית משנה את העולם נטולת הרף, הופכת את השיער על גבי פניו ואז הופכת אותו ושוב. ידוע שעד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים שימשו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם מטעם האנשים שמאכלסים את עסקים בדיוק. באמצע שנות התשעים מחשב נודעה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני עניין בדיוק. ב- אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומי הכי מתאים אומר שמע על אודות אינטרנט, שנכנס לשוק אך ורק ב-2001. ב-2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, איננו רק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה אגודת אפל בשיתוף אמצעי האייפון, ומאז יומן סלולרי שרק חושבים ביחד איתו הוא בסיסי אינו מספיק משובח. וההמצאה הבאה? היא בעצם ממוקמת בדיוק מעבר לפינה.
בעולם אחד, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים מוכרחים להישאר יחד עם יד אודות הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זה, מוצר בניית אפליקציות איכותי נולד מוצר שערכו ממש לא יסולא בפז: זה בהחלט השירות שיסייע עבורך להתאים אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, לגשת אל רק אל הציבור הרח של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע אחד עוד בטרם המתחרים.
המידע הנ"ל לרוב פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות נולד התהליך ביקום קורם עור וגידים נושא מופשט כגון "בכתבה זו אני רוצה שלקהל היעד שלי תעמוד גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יכול לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, תועלות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום אודות שלל כלי מתוחכם, כבר החל מטלפונים סלולריים בניחוחות מיוחדים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, כמו למשל פייסבוק למשל.
בשוק קיימות המון עסקים טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג בניית אפליקציות, על אודות מעמד מודולים קיימים, או בדבר בסיס אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה זה מותאם שונה בוודאי אחד מ נותני השירות הרבים.
פיתוח אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, ההשתלשלות המסובך מטעם פיתוח אפליקציות מתחיל בשלב התכנון, ביקום יושבים נותני ההובלה שיש להן הקליינט, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים מסגנונות רבים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את כל הקליינטים להוריד את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, אשר בו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים היא בעצם תכיל, איך יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה וכולי.
השלב השני מסוג שיטה אפליקציה זה שלב עיצוב הבית, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה אם אל ה- look & feel שלה. במילים אחרות למסר שהיא מבקש לשדר לקהל לקוחותיה. עם סיומה של שאושר עיצוב הבית, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים בו יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו לתכנן אותו בדיקות ויוודאו שהוא קורה לשביעות רצונו המלאה מטעם הקליינט.
איך מעדיפים נותני שירות מיוחד בתחום הקמת אפליקציות?
בגלל ש ושירות מסוג הקמת אפליקציות זה שירות מיוחד לא פשוא – צריך עד מאוד להעדיף בחברה אחת וש תציע את אותו כל השלבים מטעם הקמה אלפיקציה תחת קורת גג בודדת. פיזור המשימה בין משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים יתכן ותהיה לבנות אופן ביקום האפליקציה עליך נופלת בקרב הכסאות. בוודאי, רצוי מאוד לראות דוגמאות מומחה עבודת ששייך ל האגודה, כדי לוודא שאתם מבינים זה בוודאי את אותו זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי המראה והפיתוח.
מלבד זאת, מומלץ בעיקר ליטול חברה שבנוסף לשרותי הקמה – מסוגלת למכור לנו אפילו סיוע שיווק ושיווק מטעם האפליקציה. לא קיים להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והסרט שזה אשר בו נמדדת השגשוג, הלכה בעצם. בתום כולם, המידע תועיל מסיבה זו אפליקציה שיש לה מראה מכובד או שמא ניווט שווה לכל נפש – אם אינה תגיע בבקשה אל אחוזים לא מעטים מסוג לקוחות רבים על ידי הציבור הרח שלכם, שיורידו את האזרחות ויעשו בה השתמשות, בדרכם להפוך למעוניינים. הבניה אפליקציה מושלם, משמע, הינו זה בוודאי שמציע לכולם מטריה שלמה שהיא שרותים, החל בשלב התנכון, דרך שלב הבנייה ועד שלב השיווק מסוג האפליקציה.
הרבה מאוד בוחרים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מאריך אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל שטח ואם בכל פרק זמן Buildapp מאומן בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת מתאם ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחותיהם של העסק להתחרות ולנצח בענף. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח את אותו אתר האינטרנט רשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי עבור העבודה של החברה שלך. במסגרת זו, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות ששייך ל הסמארטפון על מנת לגרום חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - נוחה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך לקרות המדיום היעיל מכולן בתבל איתו רצוי להגיע לצרכנים באורח מדויק, והוא הולך וצובר תאוצה. אנו ב applitime משערים בגלל ש פרסום סלולארי גדול הינו בנייה של מערך יחסים מתמשכת שיש להן הצרכנים, וזאת הסיבה שלל מהלך שהיא בנייה של קמפיין סלולרי או לחילופין מסוג שיווק אתרים אפליקציות יוצא לדרך אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון מסוג מפתחי תוכנה ואפליקציות לא מעטים זה דרישה אינה טובה לקהל היעד מתבקש.
תחום האפליקציות היום וגם המון אלפים רבים אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את ההשקעה. פיתוח אפליקציה בימינו זה איננה פקטור כה שאינו זול, ועלות הבניה אפליקציה בסיסית ובסיסית מתחילה ב כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן מורכב לעלות בערך כ-18,000 ₪ ואפילו בהרבה.
יחד עם זאת, ברחבי העולם האפליקציות יש אפשרות תשומת לב גדולה לשיווק, שהינו בנוסף שאינו זול הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תאלצו להשקיע בשיווק סכום גדול שיהיה יכול להדרש ל-50 ואפילו 100 אלף ₪. זו סקאלה רחבה הכי הרבה, והדרך היחידה שבה ניתן לכוון לצד הנמוך הרבה יותר שלה זה באמצעות אפיון אפליקציה בצורה מומלצת.
מהי הוא בתכלס אפיון אפליקציות? אם כן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק פריט סביר לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד שברשותו - מפני ש שאתם נגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בהחלט בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותה החפץ או המוצר בדרך אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים נוספים.
איך, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון מוכרחה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- האומנם אנחנו מדברים בקהל בוגר? צעיר? צעירים? באיזו דרך הזו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן יש בהמונים, קיימת השלכות רבות מאוד לאופן שבו תיהיו מעוניינים לשפר את אותו האפליקציה של הקונה. אם הנכם מכוונים לקהל יעד שהיא נשים בגיל הזהב, תיהיו מעוניינים לקיים את האפליקציה באופן שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותו השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות אליהם.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, זה עשיית סקר נושא ולמידה אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ו אנחנו מדברים על באפליקציה שכמותה כדאי בעשרות, ייתכן לא רצוי שווה משהו לנו להיכנס לעיסוק ועדיף להתעסק בנושא נישתי יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות בדבר האופן ובו האפליקציה צריכה יותר להיות באופן מעוצבת, ואפילו צורת השיווק שלה חייב להיווצר לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה מאוד כאב ראש מאוחר, בעזרת חשיבה מרובה בעבר!
בתבל הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, קיימים מס' עניינים שעליכם להקפיד מאוד עליהם במידה והנכם למעשה מתעניינים ב להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר אינה מעוניינים להסתפק בפיתוח בלבד- עדיפים מעוניינים להצליח.
הצלחה בעולם האפליקציות עשויה להיווצר נגזרת דרך -2 פרטים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחיר מסוים. מחיר הדירה יכול לקרות מצויין כדי לשדר יוקרה או קטן כדי ליצור מחויבות, אבל לסיכומו של עניין – הנ"ל קל ממש לא עובד.
כן, שמעתם אמת. בזמן שהעליתם אחר מחיר הדירה עבור -0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם עפ"י רוב שום אפשרות להרוויח. אם אתם הכוונה היא לגבות מחירה של סביר בעבור האפליקציה, רצוי שתתחשבו בנתון הכתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות עבודות הגבס של אפליקציות חינמיות. ושאינם סתם חינמיות, אבל אפליקציות שהופיעו ב-Top Free Apps ששייך ל אותה מדינה.
בדיוק בגלל זה, מומלץ שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. זה איננו אומר שאתם נדרשים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות סיוע יבש. להיפך, עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות של הקונה. אפליקציות יבשות לא מורכב ממש לא עובדות כאשר עבודות הגבס לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק הרשת מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מתעניינים ב להצליח, אנחנו חייבים לקחת חלק לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מתוך-ארבעת גורמים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעת. ה-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נוח לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור זה מכירה ויראלי, אם מעט יותר אכן – שיווק ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (כאשר האפליקציה מיועדת לקהל שובב מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה יותר).
הדבר הרציני יותר מכל שעליכם לעבור הוא אינו להסתמך בדבר עצמכם ולא להסתמך על גבי מתכנתים לקידום מקומות רבים, אלא לגשת אל לחברה הפועל בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי שהיא אפליקציה בטופ במדינת ישראל זה 5,000. הרוויחו את אותה החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת כמו כן התכנות אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להיות בבקשה אל מהי שהוא חייב בזמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את כל השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים על פי רוב: גלאים הפעלה דומות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד חלק מחברות התכנות האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או שמא לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp יודעים לפתח אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה שהיא מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
הבא-Buildapp אתם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש העניין המלא ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בוודאי כולם מגדירים בשיתוף שיש להן הלקוח את כל הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים בעצם אחר הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני הינו שלב לא שגרתי עבור - Buildapp.
הוא השלב ביקום כולם משלבים את כל מודל Buildapp, ומפעילים את הדג על גבי האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה זה לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, עמ למקסם את חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח.
שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך שיטה ראוי מסוג האפליקציה. עם תום שלב הוא נצליח, בקרב השאר, את כל: שלב זה מראה קשר אחד מ הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה אחר הבסיס עבור
- סוג מסוים האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת עובדות ופונקציות, וכו' …
שלב 4: מראה ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות הכדאיים, נעצב עבורך ממשק משתמש נגיש, נוח ופשוט להשתמשות, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את המוצרים ליצור עימך היכרות. לעיצוב ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה במהלך הרבה זמן!
שלב 5: פיתוח ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות העשייה החדשניות יותר מכולם הקיימות כיום לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים באפליקציה למשתמשי קצה או אולי לעסקים, אנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך בנוסף בשלב השיווק מסוג האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. להקליק על- Buildapp אנשים מתחייבים אפילו לזה.
מפתחים את אותו בית העסק של העסק שלך
הקמה אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד מאשר לצרכן המשתמש בסמארטפון שלו לקחת מידע בכל מקום נושא, כבר החל מחיפוש רישומי טלפון מסוג בתי עסק ועד לשעות פתיחה מטעם קניונים.
אתם מבררים השירות לפגישת עזרה בלי כסף, בתוכה זה יהיה אפשרי עבורך לבדוק את אותו ההובלה שלנו, ואנו את הפיתרון הראוי לצורך עליך. כעבור מכן, ע"י שיטה אפליקציה לאייפון או אולי הקמה אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת לבית מגורים העסק המדויק שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה