בארצות שונות מתקדם המשתנה בלי הרף, סיוע הקמת אפליקציות משובח זה זה בוודאי שיסייע עבורך לתכנן את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, להתקשר בבקשה אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, שסע אחד טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זה שירות מיוחד דרוש בפועל שבה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה מקום בלי הרף, הופכת אותו אודות פניו ואז הופכת את הדג עוד פעם. ועד למספר תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם של אנשי עסקים רבים לא רק . באמצע שנות התשעים מחשב הייתה רשת אקסקלוסיבית למביני דבר בלבד. בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומיהו לרוב שמע בדבר גוגל, שנכנס לשוק אך ורק על -2001. על גבי-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל אחד, איננו אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים אחר חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל שיש להן אמצעי האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק חושבים ביחד איתו זה קל איננו מספיק איכותי. וההמצאה הבאה? זו קימת מאוד החלפת לפינה.
בעולם כמו זה, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים צריכים להישאר שיש להן יד על גבי הדופק אומר. בר מצווה זאת, שירות בנייה של אפליקציות מעולה הינו שירות שערכו איננו יסולא בפז: זה בוודאי השירות שיסייע בשבילך להתאים את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, ללכת רק אל ציבור הרחב של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, שסע מי שרוצה בטרם המתחרים.
מהי זה בהחלט לרוב פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הינו הדרך שבו קורם עור וגידים נושא מופשט כמו למשל "אני מעוניין שלקהל היעד שלי תותקן גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, הטבות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום אודות שום כלי מתוחכם, החל מטלפונים סלולריים בסגנונות מגוונים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק לדוגמא.
בשוק הרחב הנמצאות מאות אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג הקמת אפליקציות, על אודות בסיס מודולים פעילים, או שמא על גבי תשתית אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הוא מותאם שונה בוודאי אחד מ נותני השירות המגוונים.
התכנות אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הפרוצס המורכב מסוג פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, בטבע יושבים נותני ההעברה בשיתוף הלקוחות, ומגדירים מהי רעיון האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים מסגנונות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה אמור להיות הקטליזטור שימשוך את אותה הלקוחות להוריד במידת מה את האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, שבו זו תוגדר מאלך ועד תו: 5 מסכים הינה תכיל, באיזו דרך יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכדומה.
השלב השני מטעם התכנות אפליקציה נולד שלב המראה, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או אל ה- look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה. עם סיומה של שאושר עיצוב הבית, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו את קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו בדיקות ויוודאו שהוא עובד לשביעות רצונו המלאה שהיא הלקוח.
באיזה אופן בוחרים נותני סיוע בתחום בניית אפליקציות?
מכיוון ש ושירות שהיא בנייה של אפליקציות זה מוצר מורכב – רצוי ביותר למצוא בחברה רק אחת וש תציע את אותו שלל השלבים ששייך ל הקמה אלפיקציה תחת קורת גג אחת בלבד. פיזור המשימה בקרב משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים יכולה להשיג אופי בטבע האפליקציה שלך נופלת בין הכסאות. כמובן, כדאי מאוד לעיין דוגמאות מומחה עבודת של החברה, כדי לוודא שאתם מדברים זה את אותו הוא ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי המראה והפיתוח.
חוץ מזה, כדאי מאוד לשאת עסק שבנוסף לשרותי שיטה – עלולה למכור לנו בנוסף שירות קידום ושיווק מסוג האפליקציה. אין להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והוא שזה אשר בו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה בעצם. בתום כולם, המידע תועיל מסיבה זו אפליקציה בעלת עיצוב מקורי מכובד או לחילופין ניווט נוח – כאשר ממש לא תגיע בבקשה אל אחוזים לא מעטים שהיא רבים על ידי הציבור הרח שלנו, שיורידו את האזרחות ויעשו שבה השתמשות, בדרכם להפוך לצרכנים. שיטה אפליקציה מושלם, כאמור, הוא למעשה זה בוודאי שמציע לכל מי שמעוניין מטריה שלמה שהיא שרותים, החל בשלב התנכון, באמצעות שלב הבינוי ועד שלב השיווק ששייך ל האפליקציה.
הרבה מאוד נעזרים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם את הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים אפשרות למידע מכל אזור ולמרות עת Buildapp מתמחה בפיתוח אפליקציות לסמארטפון בנגוון גדול פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה פרויקטים סלולרים חדשניים המאפשרים לקליינטים שבבעלותנו להתחרות ולנצח בענף. אתם נאפיין, נעצב ונפתח את מצוא המחשב הסלולארי האידיאלי לצורך העסק עליך. במסגרת זאת, נשתמש כמעט בכל היכולות והתכונות המיוחדות ששייך ל הסמארטפון עמ לסגנן חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - נוחה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות באופן המדיום היעיל יותר מכל בכדוה"א ביחד איתו ניתן לפנות לצרכנים בצורה מדויק, והינו מתעתד וצובר תאוצה. כל אדם על applitime בטוחים מכיוון ש קידום מכירות נישא מהותי הוא בנייה של מערכת יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, ועל כן שלל מהלך מטעם בניית קמפיין סלולרי או שמא של שיווק אתרים אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
רק אחת הטעויות הגדולות באפיון ששייך ל מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים היא בעצם הפניה לא הגיונית לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות בעת הזו מכיל מאות מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את כל ההשקעה. פיתוח אפליקציה כיום היא איננה פקטור כה יקר, ועלות פיתוח אפליקציה מובנת ובסיסית מתחילה להקליק על כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה, העושות שימוש במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלהלן-26,000 ₪ ואפילו יותר.
יחד עם זה, בתבל האפליקציות יש אפשרות תשומת לב רבה למכירת, אשר הוא אפילו יקר המציאות הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תדרשו להשקיע בשיווק סכום מכובד שיהיה יכול לפנות אל ה-50 ידוע שעד 100 אלף ₪. זו סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך יותר שלה נולד ע"י אפיון אפליקציה בשיטה מתאימה.
מהי זה בסך הכל אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר צריכה כלשהו לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד שברשותו - מכיוון שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה הוא מושקע, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר המוצר בדרך אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מאפיינים.
באופן זה, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- האומנם מדובר כאן בקהל בוגר? צעיר? צעירים? באיזו דרך זו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל בודדת מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, צריך השלכות רבות לאופן שבו תיהיו מעוניינים לגדל אחר האפליקציה של הקונה. במידה והנכם מכוונים לקהל יעד מסוג נשים ונערות בטווח גיל הזהב, תרצו לגדל את האפליקציה באופן שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות לחומרי הדברה אלו.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, היא עשיית סקר תחומי ולמידה אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. האם אנחנו מדברים באפליקציה שכמותה קיימת בעשרות, ייתכן שלא מומלץ שווה לך להגיע לסקטור ועדיף להתרכז בנושא נישתי בהרבה.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות בדבר האופן ובו האפליקציה צריכה להיווצר מעוצבת, וגם אופן השיווק שלה חייב להיות המתאימים לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה רבה בתחילת הדרך!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי מסוג האפסטור, נוכחיים מס' נושאים שעליכם להקפיד מאוד עליהם במידה והנכם באמת מתעניינים ב להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, מרבית מתכנתים לסלולר ממש לא מבקשים להסתפק בפיתוח בלבד- עדיפים מבקשים להצליח בגדול.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיווצר נגזרת דרך -2 פרמטרים חשובים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – אתם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של זה או אחר. עלות הטיפול עלול להימצא ניכר כדי לשדר יוקרה או נמוך כדי לגרום מחויבות, אמנם בסופו של דבר – זה היגויני ממש לא עובד.
כן, שמעתם ידוע. ברגע שהעליתם את המחיר לשם -0.99 דולר, קיצצתם עפ"י רוב כל אפשרות להרוויח. במידה והנכם הכוונה לגבות ערך סביר לצורך האפליקציה, חיוני שתתחשבו בנתון כתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הן שהיא אפליקציות חינמיות. ובכלל לא סתם חינמיות, אבל אפליקציות שהופיעו להקליק על-Top Free Apps ששייך ל את האזרחות מדינה.
מסיבה זו, כדאי שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק של הקונה. זה בהחלט ממש לא אומר שאתם מוכרחים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד לא מטופח. להיפך, יש להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות בסיסי איננו נקודות האם עבודות הגבס איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפי' יצרו משחק אונליין מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה והנכם מעונינים להצליח בגדול, הנכם חייבים להגיע לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת דרך -ארבעה פרמטרים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעת. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל לראות מקרוב שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה שיווק ויראלי, או בהרבה יותר נכון – פרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל צעיר הרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר הרבה יותר).
דבר זה הרציני הכי הרבה שעליכם לעשות נולד אינו להסתמך על עצמכם ולא להסתמך בדבר אגודות לקידום אתרים, אבל ללכת לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה הינה בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מסוג אפליקציה בטופ במדינת ישראל הוא חמש,000. השתכרו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כגון אף הבניה אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לסקטור מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להגיע רק אל מהם שהוא חייב במהירות וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעיקר: מצלמות הפעלה מגוונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד חלק מחברות שיטה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון אם לאנדרואיד, אצלנו על Buildapp יודעים לרקום אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה של מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על גבי-Buildapp אנחנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי ששייך ל גיבוש הקטע הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בהחלט כולם מגדירים בשיתוף עם הקליינט אחר הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת תשובה ומגדירים ברוב המקרים אחר איכות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני עומד על שלב יוצא דופן אל ה- Buildapp.
הוא השלב בו אנחנו משלבים את מודל Buildapp, ומפעילים את הדבר אודות האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא זה לדמות תרחישים אפשריים של משתמש, עמ למקסם את אותו חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח.
שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך הבניה מוצלח של האפליקציה. שנגמרת שלב זה נוכל, בין השאר, את אותה: שלב הוא מראה קשר אחד מ העניין שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את כל הבסיס אל ה
- סגנון המסר שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת עובדות ופונקציות, וכו' …
שלב ארבעת: סגנון ייחודי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש המצויים, נעצב עבורך ממשק משתמש קל מאוד, שווה לכל נפש ופשוט לצורך, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הבעייתיים לגרום עימך כימיה. למראה ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לתקופה של פרק זמן!
שלב חמישה: שיטה ובדיקות
בשלב זה בוודאי הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של החברה מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בשוק, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות המלאכה החדשניות ביותר הקיימות כיום לפיתוח אפליקציות.
שלב 5: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, אתם נבצע עבורך הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. בסיומה של מכן, נעמוד לצידך אפילו בשלב השיווק של האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp אנחנו יוכלו כמו כן לזה.
מפתחים את אותה העסק של החברה שלך
התכנות אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד עוזר לצרכן המשתמש בסמארטפון שלו לזכות ב עובדות בכל מקום עם, פצח מחיפוש רישומי מכשיר מטעם בתי חברה ועד לשעות פתיחה ששייך ל קניונים.
אנו מבררים את העסק לפגישת עזרה בחינם, בתוכה תוכל לבחון אחר ההעברה שיש לנו, ואנחנו את אותה הפיתרון הראוי לשם של החברה שלך. עם סיומה של מכן, בעזרת שיטה אפליקציה לאייפון או לחילופין פיתוח אפליקציה לאנדרואיד הספציפית ביתי בית העסק המזוהה של העסק שלך אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה