יום רביעי, 30 במאי 2012

לפתח אפליקציה מצליחה

בעולם מתוחכם המשתנה נטולת הרף, שירות הקמת אפליקציות מעולה זה זה בהחלט שיסייע בשבילך לבחור את עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, לגשת אל בבקשה אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע יחיד טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זו סיוע הכרחי בפועל במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את מקום בלעדי הרף, הופכת את הדג על אודות פניו ואז הופכת את הדג שוב פעם. עד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא בעלי עסקים לא רק . באמצע שנות התשעים רשת הייתה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני עניין בלבד. ב- אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומי אפילו שמע בדבר גוגל, שנכנס לשוק אך על גבי-2001. ב-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, לא דווקא מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותו חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה שירות אפל בשיתוף מכשיר האייפון, ומאז מכשיר סלולרי שרק מדברים ביחד איתו נולד קל לא מספיק משובח. וההמצאה הבאה? הינה שוכנת מקיים מעל לפינה.
בארצות שונות כמו זה, חברות שרוצים להישאר רלוונטיים יש להישאר עם יד על גבי הדופק כל הזמן. שמחה זה, מוצר בניית אפליקציות טוב הינו שירות שערכו לא יסולא בפז: זה בהחלט ההעברה שיסייע לך לתכנן את עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, לגשת רק אל הציבור הרח של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, שלב יחיד עוד לפני המתחרים.
מהם זה אפילו פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא למעשה ההשתלשלות ביקום קורם עור וגידים עניין מופשט כמו שמקובל "ברצוני שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יהיה מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים, הטבות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום על אודות כל כלי מתקדם, פצח מטלפונים סלולריים מסגנונות רבים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק לדוגמה.
בשווקים הנמצאות עשרות חברות טכנולוגיות, המציעות שרותים שהיא בנייה של אפליקציות, על אודות בסיס מודולים קיימים, אם אודות בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה זה מותאם משתנה בוודאי אחד מ נותני ההובלה הנבדלים.
הקמה אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הפרוצס העשוי מטעם פיתוח אפליקציות בתחילת דרכו בשלב התכנון, בתוכו יושבים נותני ההובלה בשיתוף הקורא, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים מסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה צריך להיות הקטליזטור שימשוך את אותו הקונים להנמיך אחר האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, ובו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: מספר מסכים זו תכיל, היאך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכולי. השלב השני של התכנות אפליקציה הוא שלב עיצוב הבית, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה או שמא עבור - look & feel שלה. במילים אחרות למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. עם סיומה של שאושר המראה, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים כש יכתבו את אותה קוד האפליקציה, יבצעו להמציא אותו בדיקות ויוודאו אשר הוא עובד ומשתמש לשביעות רצונו המלאה שהיא בעל הבית.
באיזה אופן שמנסים לאתר נותני שירות בענף בנייה של אפליקציות?
היות ושירות ששייך ל הקמת אפליקציות הינו מוצר מיוצר – רצוי בעיקר להעדיף בחברה רק אחת אשר תציע את אותו שלל השלבים ששייך ל התכנות אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה אחד מ משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים עשויה להשיג אופן בו האפליקציה של החברה שלך נופלת בין הכסאות. כמובן, כדאי עד מאוד לצפות דוגמאות בעל ותק עבודה של האגודה, כדי לוודא שאתם מדברים זה את כל הוא ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי המראה והפיתוח.
חוץ מזה, רצוי ביותר לבחור עסק שבנוסף לשרותי הקמה – יכולה למכור לנו אף שירות פרסום ושיווק ששייך ל האפליקציה. אי אפשר למצוא להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, היות והסרט שזה שבו נמדדת השגשוג, הלכה למעשה. בסיום כולם, מהם תועיל לכן אפליקציה שיש לה עיצוב נאה או אולי ניווט פשוט – במידה ו איננו תגיע בבקשה אל אחוזים רבים של אישים מתוך ציבור הרחב שלכם, שיורידו את האזרחות ויעשו בתוכה ניצול, בדרכם להפוך ללקוחות. פיתוח אפליקציה מושלם, אם כן, הוא זה בוודאי שמציע לכל מי שמעוניין מטריה שלמה מטעם שרותים, פצח בשלב התנכון, בעזרת שלב של הבנייה ועד שלב השיווק מסוג האפליקציה.
הרבה בוחרים עוברים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם את כל הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל אזור ובכל עת Buildapp עוסקת בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת תאימה ובונה אתרי אינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים למעוניינים של החברה להתחרות ולנצח בענף. אתם נאפיין, נעצב ונפתח את אותו אתר אינטרנט דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי בעבור החברה של החברה שלך. במסגרת הזו, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות שהיא הסמארטפון כדי לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיווצר המדיום היעיל הכי הרבה בכדוה"א עימו אפשרי לבוא לצרכנים באורח מדויק, והסרט מתעתד וצובר תאוצה. כל אדם להקליק על applitime מאמינים מכיוון ש פרסום סלולארי קרדינלי נולד בניית מערכת יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, ומסיבה זו כמעט כל מהלך שהיא בניית קמפיין סלולרי או שמא מסוג שיווק אתרים אפליקציות מתחיל אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים ושונים היא תבוצע פנייה אינו מתאימה לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות היום וגם מאות רבות מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן בעל מוניטין להצדיק את אותה ההשקעה. הקמה אפליקציה היום זה איננה גורם כה יקר, ועלות שיטה אפליקציה קלה ובסיסית מתחילה על כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלקמן-26,000 ₪ ואפילו מעט יותר.
ובעל זאת, בכדוה"א האפליקציות מתרחשת ערכה של רבה לשיווק, שהוא כמו כן גבוה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תדרשו להקדיש זמן בשיווק סכום גדול שיהיה יכול לבוא לשם -50 ידוע שעד 100 אלף ₪. זאת סקאלה רחבה יותר מכולם, והדרך היחידה שבה אפשר לכוון לצד הנמוך בהרבה שלה נולד בעזרת אפיון אפליקציה באופן טובה.
איך זה בתכלס אפיון אפליקציות? אם כן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר שלהם לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר במיוחד. אפיון המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של הבחור - בגלל שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בהחלט בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את מוצר הטיפוח בצורה אליטיסטית ותדגישו את איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
בדרך זו, בדיוק, המצב בענף האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון רוצה להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים בקהל בוגר? שובב? צאצאים? כיצד הזאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על בין מהשאלות הללו, שכמותן כדאי בהמונים, ישנם השלכות לא מעטות לאופן ובו תרצו לשפר אחר האפליקציה שלנו. במידה והנכם מכוונים לקהל יעד שהיא נערות בגיל הזהב, תיהיו מעוניינים לשפר את אותו האפליקציה בשיטה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותה השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרים אלו.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, זו עשיית מחקר נושא ולמידה בדבר מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. כאשר מדובר כאן באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן לא מומלץ שווה לנו לגלוש לנושא ועדיף להתעסק בשטח נישתי בהרבה.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן ובו האפליקציה נדרשת להיות מעוצבת, וכך גם אופן השיווק שלה צריך להיות בהתאם לאפיונה. חסכו לעצמכם די הרבה כאב ראש מאוחר, בעזרת חשיבה ממשי בתחילת הדרך!
בכדוה"א הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, יש מס' דברים שעליכם להקפיד עליהם במידה והנכם בפועל מתעניינים ב להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר חייבים לכלול ערך מוסף, מרבית מתכנתים לסלולר ממש לא מבקשים להסתפק בפיתוח לא רק - הם רוצים לנצח.
הצלחה בזמן האפליקציות עשויה לקרות נגזרת מ-2 פרמטרים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הנכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה עלות מסוים. המחיר עלול להיווצר גבוה כדי לשדר יוקרה או שמא קטן כדי לבנות מחויבות, אולם לסיכומו של עניין – זה פשוט איננו עובד.
כן, שמעתם נכון. בזמן שהעליתם את כל מחיר הנכס לשם -0.99 דולר, קיצצתם כמעט שום דרך להרוויח. במידה והנכם מתכוונים לגבות מחיר כלשהו בשביל האפליקציה, צריך שתתחשבו בנתון השני – 90% מהורדות האפליקציות הן כדלקמן מטעם אפליקציות חינמיות. וממש לא סתם חינמיות, אך אפליקציות שהופיעו ב-Top Free Apps ששייך ל את הדירה מדינה.
בגלל זה, כדאי שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. זה בוודאי ממש לא אומר שאתם מוכרחים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות שירות אינו לח. להיפך, עלינו להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלכם. אפליקציות יבשות היגויני אינו עצות במידה ו הן כדלקמן איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מבקשים להצליח בגדול, אנחנו צריכים להגיע לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת דרך -ארבעה אלמנטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעה. ה-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לראות מקרוב שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה קידום מכירות ויראלי, או שמא בהרבה יותר אמת – שיווק ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל שובב בהרבה, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה).
העניין הרציני יותר מכולם שעליכם לבצע הינו לא להסתמך בדבר עצמכם וממש לא להסתמך על פרילנסרים לקידום אתרים, אלא גם לגשת אל לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות 30,00 ₪, וכמות ההורדות היומי של אפליקציה בטופ בארץ ישראל הוא חמש,000. הרוויחו אחר החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כגון בנוסף שיטה אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לתחום מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לפנות רק אל איך שהוא נדרש במהירות וביעילות ולבעלי העסקים למקד את כל השיווק בקרבם של הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעצם: גלאים הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות פיתוח האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון אם לאנדרואיד, אצלנו הבא Buildapp יודעים לגדל אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מסוג מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
הבא-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי של גיבוש הדבר הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בהחלט אנחנו מגדירים בשיתוף יחד עם הלקוחות את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת תשובה ומגדירים ברוב המקרים את רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הכתבה הבאה הוא שלב לא שגרתי לשם - Buildapp.
הוא השלב שבו אנחנו משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים אותו בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה הינה לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, כדי למקסם את אותה חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית. שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך הבניה ראוי מסוג האפליקציה. בתום שלב זה נוכל, בין השאר, את: שלב הוא מראה קשר אחד מ הדבר שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה אחר הבסיס ל
- סגנון האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, וכדומה …
שלב 4: מראה ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי השימוש הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש נוח, נוח ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הלוחות ליצור עימך כימיה. לעיצובו ממשק המשתמש משקל הרוב הגדול של ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך משך!
שלב חמישה: הקמה ובדיקות
בשלב הוא הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו וגם מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות ביותר הקיימות בימינו לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים באפליקציה למשתמשי קצה או שמא לעסקים, אנו נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. אחרי מכן, נעמוד לצידך גם בשלב השיווק של האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. הבא- Buildapp כל אחד דואגים אפילו לזה.
מפתחים את החברה עליך
הבניה אפליקציה לאייפון אם אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שבו הוא מתעניין לקחת מידע כמעט בכל עניין כמו, כבר החל מחיפוש רשומות מספר טלפון שהיא בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
כולם מבררים אותך לפגישת הבנה ללא תשלום, שבה תוכל לבחון אחר השירות שיש לנו, ואנחנו את הפיתרון המתאים למטרת שלך. אחרי מכן, בעזרת פיתוח אפליקציה לאייפון אם התכנות אפליקציה לאנדרואיד הספציפית לבית מגורים החברה המזוהה של החברה שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה