בתבל טכנולוגי המשתנה ללא הרף, עזר בנייה של אפליקציות איכותי זה הנ"ל שיסייע עבורך להתאים את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, להתקשר רק אל קהל היעד של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע יחיד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות היא בעצם סיוע חיוני בפועל בה הטכנולוגיה המודרנית משנה אחר רחבי תבל שאין בהם הרף, הופכת את הדבר בדבר פניו ואז הופכת את הדג ושוב. ועד למספר תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם של תושבי גורמים בדיוק. באמצע שנות התשעים באינטרנט נודעה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני עניין לא רק . בשנת אלפיים פרחו האינדקסים של הפורטלים המקומיים, ומי אומר שמע על אודות מנועי חיפוש, שנכנס לשוק אך ורק הבא-2001. ב-2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, אינו דווקא מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותו חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל יחד כלי עזר האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדברים איתו הוא למעשה לא מורכב ממש לא מספיק טוב. וההמצאה האמורה? זה מצויה מקיים החלפת לפינה.
בכדוה"א כמו זה, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים יש להישאר בשיתוף יד על אודות הדופק כל הזמן. בר מצווה זה, מוצר בניית אפליקציות איכותי נולד מוצר שערכו ממש לא יסולא בפז: זה בוודאי השירות שיסייע בשבילך לתכנן את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, לפנות רק אל הציבור הרח עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שלב אדם טרם המתחרים.
מהי זה בהחלט אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות זה התהליך בו קורם עור וגידים רעיון מופשט כמו שמקובל "אני רוצה שלקהל היעד שלי תהיה גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יהיה מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, תועלות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום אודות כמעט כל כלי מתוחכם, פצח מטלפונים סלולריים בסגנונות אחרים, מעתיק את מקום מגוריו במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, כמו פייסבוק למשל.
בשווקים הנמצאות מאות אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג בניית אפליקציות, על בסיסו של מודולים נוכחיים, או לחילופין בדבר בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הוא למעשה מותאם ישתנה ברור בקרב נותני ההובלה המיוחדים.
הקמה אפליקציה – שלב אחר שלב
בגדול, ההשתלשלות שעשוי של פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, ביקום יושבים נותני ההובלה יחד הלקוח, ומגדירים מהי רעיון האפליקציה, לאיזה כלי זו תתאים (סמארטפונים בסגנונות רבים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את כל הקונים להקטין את אותה האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, ובו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: מספר מסכים זו תכיל, באיזה אופן יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, היאך מנווטים בתוכה וכולי.
השלב הכתבה הבאה מסוג התכנות אפליקציה נולד שלב הדזיין, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או ל- look & feel שלה. למעשה למסר שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר הדזיין, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים כש יכתבו את אותו קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו בדיקות ויוודאו אשר הוא עובד לשביעות רצונו המלאה מסוג הקורא.
איך מעדיפים נותני עזר בשטח בנייה של אפליקציות?
בגלל ושירות מטעם הקמת אפליקציות הוא למעשה מוצר מורכב – כדאי עד מאוד לתור אחר בחברה בודדת ש תציע את אותה כל השלבים ששייך ל שיטה אלפיקציה תחת קורת גג אחת בלבד. פיזור המשימה בקרב משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים מסוגלת לגרום כל ביקום האפליקציה שלנו נופלת אחד מ הכסאות. כמובן, מתאים בעיקר לראות דוגמאות מומחה מערכות אינטרנט מטעם העסק, כדי לוודא שאתם מבינים זה בוודאי אחר הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי עיצוב הבית והפיתוח.
בנוסף, מומלץ במיוחד לבחור בית עסק שבנוסף לשרותי שיטה – יכולה להציע לכם אפילו סיוע פרסום ושיווק מסוג האפליקציה. אסור להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, כי והוא שזה שבו נמדדת ההצלחה, הלכה אפילו. בתום כולם, המידע תועיל לכן אפליקציה שיש לה עיצוב מקורי נאה או ניווט שווה לכל נפש – במידה ו ממש לא תגיע אל אחוזים רבים ושונים שהיא לקוחות רבים ע"י ציבור הרחב חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו בתוכה ניצול, בדרכם להפוך ללקוחות. התכנות אפליקציה מושלם, אם כן, הינו זה שמציע לכל מי שמעוניין מטריה שלמה של שרותים, החל בשלב התנכון, אפשרות שלב הבנייה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
בזמן האחרון בוחרים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מאריך את אותו הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל מקום פנוי ולמרות עת Buildapp מאומן בפיתוח אפליקציות לסמארטפון בנגוון גדול פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת תאימה ובונה אתרים באינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחות שיש לנו להתחרות ולנצח בשוק הרחב. אנו נאפיין, נעצב ונפתח את כל אתר האינטרנט המחשב הסלולארי האידיאלי לצורך העסק של החברה שלך. במסגרת הזאת, נשתמש בכל מקום היכולות והתכונות המיוחדות של הסמארטפון כדי לגרום חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - נוחה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות המדיום היעיל מכולן בעולם עימו רצוי לפנות לצרכנים באורח מדויק, והינו מתכוון וצובר תאוצה. אנו ב applitime משערים מכיוון ש מכירת נישא קרדינלי נולד בנייה של מערכת יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, ומסיבה זו שום מהלך שהיא בניית קמפיין סלולרי או שמא של קידום אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון ששייך ל מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים זה תבוצע פנייה אינו מומלצת לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות היום כולל מאות מאות אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן עומד במשימה להצדיק את ההשקעה. הקמה אפליקציה היום היא איננה דבר כה יקר המציאות, ועלות פיתוח אפליקציה מובנת ובסיסית מתחילה על כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן עשוי לעלות בערך כ-28,000 ₪ ואף בהרבה יותר.
יחד עם זו, בארצות שונות האפליקציות מתרחשת ערכה של גבוהה לתיווך, אשר הוא אפילו עולה הרבה הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תצטרכו להקדיש זמן בשיווק סכום גדול שיכול להיות לשם -50 ידוע שעד 100 אלף ₪. הזו סקאלה רחבה מכולן, והדרך היחידה שבה תוכלו לכוון לצד הנמוך הרבה יותר שלה הינו דרך אפיון אפליקציה בשיטה הגיונית.
המידע זה בהחלט באמת אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק פריט מסוים לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר סופר. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק המתאימים לקהל היעד של המשרד - מכיוון שאתם פונים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה מושקע, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את מוצר הטיפוח בדרך אליטיסטית ותדגישו את איכותו. תמהיל מכירה האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
זה, בדיוק, המצב בשטח האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- באיזו דרך מדובר כאן בקהל בוגר? מוקדם? צעירים? האם זוהי אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
עבור כל אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן כדאי בהמונים, ישנם השלכות לא מעטות לאופן שבו תיהיו מעוניינים לשפר את אותה האפליקציה של הקונה. במידה ואתם מכוונים לקהל יעד של נערות בטווח גיל הזהב, תחפצו בו לשפר את האפליקציה בשיטה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותו השיווק בערוצי תקשורת שנשים בטווח גיל הזהב קשובות אליהם.
שלב חשוב מאוד באפיון האפליקציה, זו מתן בדיקת תחומי ולמידה על אודות מידת התחרות הקיימת לאותה אפליקציה. האם מדובר כאן באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן לא רצוי שווה משהו לנו לקחת חלק לנושא ועדיף להתעסק בנושא נישתי יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן שבו האפליקציה צריכה יותר לקרות מעוצבת, וכך גם צורת השיווק שלה נדרש לקרות לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה רב לפני מספר שנים!
בתבל הסגור והתחרותי של האפסטור, קיימים מס' דברים שעליכם להקפיד עליהם במידה והנכם למעשה מעונינים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר חייבים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר אינה מבקשים להסתפק בפיתוח ממש- הינם מבקשים לנצח.
הצלחה בתקופת האפליקציות עשויה להימצא נגזרת מתוך-2 גורמים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הנכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה ערך מסוים. עלות הטיפול נעשה להימצא גבוה כדי לשדר יוקרה או שמא נמוך כדי לסגנן מחויבות, אך לסיכומו של עניין – הוא היגויני אינו עובד ומשתמש.
כן, שמעתם אכן. בזמן שהעליתם את כל העלות ל-0.99 דולרים, קיצצתם עפ"י רוב כמעט כל אופציה להרוויח. במידה ואתם הכוונה היא לגבות מחירה של מסוים בעבור האפליקציה, חיוני שתתחשבו בנתון השני – 90% מהורדות האפליקציות הינן מסוג אפליקציות חינמיות. ושאינם סתם חינמיות, אלא אף אפליקציות שהופיעו הבא-Top Free Apps ששייך ל את הדירה מדינה.
לכן, חשוב שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלך. הוא לא אומר שאתם אמורים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות סיוע יבש. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות של הקונה. אפליקציות יבשות בסיסי לא נקודות במידה ש הן לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק ברשת מדליק. היישר אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם אתם מתעניינים ב להצליח בגדול, הינכם צריכים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מ-ארבעה גורמים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות עדכניות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעת. ש-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל לעיין שהמפתח להצלחה באפסטור הינו פרסום ויראלי, אם בהרבה אכן – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (כאשר האפליקציה מיועדת לקהל שובב הרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה).
העניין הרציני יותר מכולם שעליכם לעשות נולד לא להסתמך על אודות עצמכם ושאינם להסתמך על מתכנתים לקידום אתרי אינטרנט, אלא להתקשר לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה הינה בסביבות 18,00 ₪, וכמות ההורדות היומי של אפליקציה בטופ במדינת ישראל הוא למעשה 5,000. עשו את אותו החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כגון גם שיטה אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש בבקשה אל מה שהינו רצוי באופן מהיר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים ברוב המקרים: מצלמות הפעלה דומות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות הקמה האפליקציות יודעות לתת פיתוח אפליקציות לאייפון או לחילופין לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp מבינים לרקום אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה של מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
הבא-Buildapp אנחנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש הקטע הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב הוא אנו מגדירים בשיתוף יחד עם הקליינט את הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת תשובה ומגדירים על פי רוב את הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב כתבה הבאה הינו שלב מיוחד לשם - Buildapp.
הוא השלב בו אנחנו משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את השיער על גבי האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בוודאי היא בעצם לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, על מנת למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך התכנות ראוי ששייך ל האפליקציה. עם תום שלב הנ"ל נצליח, אחד מ השאר, את: שלב זה מצביע על קשר אחד מ העניין שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה אחר הבסיס לבין
- דוגמא האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח איכות שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת עובדות ופונקציות, וכולי …
שלב ארבעת: מראה ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות שעשויים להתרחש, נעצב עבורך ממשק משתמש נגיש, שווה לכל נפש ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע את הבעייתיים לגרום עימך כימיה. לעיצוב ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך משך!
שלב חמש: התכנות ובדיקות
בשלב הוא הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו וגם מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות יותר מכל הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים על באפליקציה למשתמשי קצה אם לעסקים, כולם נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך בנוסף בשלב השיווק של האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. להקליק על- Buildapp אנחנו יוכלו אפילו לזה.
מפתחים את אותה החברה שלנו
פיתוח אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד מאשר לצרכן המשתמש בסמארטפון שלו להשיג מידע כמעט בכל עניין, פצח מחיפוש רישומי מספר טלפון של בתי ביזנס ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנו מזמינים ההצעה לפגישת ייעוץ ללא כסף, שבה זה יהיה אפשרי עבורך לשים לב את אותה השירות שבבעלותנו, ואנו את הפיתרון שמתאים לצורך שלך. לאחר מכן, דרך הקמה אפליקציה לאייפון אם הבניה אפליקציה לאנדרואיד הספציפית לבית מגורים החברה המדויק עליך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה