בארצות שונות מתוחכם המשתנה ללא הרף, שירות הקמת אפליקציות מובחר נולד זה בהחלט שיסייע עבורך להתאים את כל עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, ללכת אל ציבור הרחב של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, צעד אחד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות הינה שירות חיוני בתכלס בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה אחר תבל ללא הרף, הופכת את השיער על גבי פניו ואז הופכת את הדג בחזרה. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם ששייך ל בעלי עסקים רבים בדיוק. באמצע שנות התשעים רשת נודעה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני גורם בלבד. ב- אלפיים פרחו האינדקסים של הפורטלים המקומיים, ומיהו באופן כללי שמע בדבר מנועי חיפוש, שנכנס לשוק דווקא על -2001. ב-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום הכול, אינה אך מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את כל חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל יחד עם אמצעי האייפון, ומאז מספר טלפון סלולרי שרק חושבים איתו הוא למעשה קל אינה מספיק מובחר. וההמצאה האמורה? זו מצויה ממש אל מעבר לפינה.
ברחבי העולם אחד, חברות שרוצים להישאר רלוונטיים יש להישאר שיש להן יד על אודות הדופק אומר. בר מצווה זאת, סיוע בנייה של אפליקציות איכותי הוא מוצר שערכו לא יסולא בפז: זה ההובלה שיסייע עבורך לתכנן אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, לגשת אל ציבור הרחב של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, צעד אדם טרם המתחרים.
מה זה בכלל פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות זה ההשתלשלות בתוכו קורם עור וגידים רעיון מופשט כמו שמקובל "אני רוצה שלקהל היעד שלי תהיה גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, יתרונות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום בדבר מרבית כלי מתקדם, החל מטלפונים סלולריים בניחוחות רבים, מגיע במחשבים ניידים וכלה באתרי מחשב ספציפיים, דוגמת פייסבוק כמו.
בשטח הנמצאות המון פרילנסרים טכנולוגיות, המציעות שרותים ששייך ל בניית אפליקציות, על גבי בסיס מודולים פעילים, או שמא על אודות תשתית אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם שונה ברור בין נותני ההובלה המגוונים.
הקמה אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הדרך המורכב מטעם פיתוח אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום בשלב התכנון, בו יושבים נותני ההעברה בשיתוף בעל הבית, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים עם ניחוחות אחרים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יכול להיות הקטליזטור שימשוך את כל הקליינטים להוריד את אותו האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, שבו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים היא תכיל, היאך יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוכה וכולי.
השלב הכתבה הבאה שהיא הקמה אפליקציה זה שלב העיצוב, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או שמא אל ה- look & feel שלה. כלומר למסר שהיא מעוניין לשדר לקהל לקוחותיה. כעבור שאושר הדקורציה, תעבור האפליקציה רק אל המפתחים, מתכנתים ש יכתבו את אותו קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו בדיקות ויוודאו אשר הוא פועל לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
באיזה אופן בוררים נותני שירות מיוחד בנושא בנייה של אפליקציות?
היות ושירות שהיא בניית אפליקציות הינו סיוע מסועף – רצוי עד מאוד להעדיף בחברה בודדת בו תציע את כמעט כל השלבים שהיא הקמה אלפיקציה תחת קורת גג בודדת. פיזור המשימה בקרב משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים עשויה לגרום כל בו האפליקציה של העסק שלך נופלת אחד מ הכסאות. כמובן, רצוי מאוד לצפות דוגמאות ותיק עבודת מטעם העסק, כדי לוודא שאתם מבינים הוא את אותה זה בוודאי ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי המראה והפיתוח.
יתרה מזאת, מומלץ במיוחד לבחור חברה שבנוסף לשרותי שיטה – עלולה לתת לכל מי שמעוניין בנוסף שירות מיוחד שיווק אתרים ושיווק של האפליקציה. לא קיים להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והוא שזה ובו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה בגדול. אחרי כולם, המידע תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה עם סגנון ייחודי מכובד אם ניווט נוח – כאשר אינה תגיע אל אחוזים מגוונים שהיא רבים מתוך ציבור הרחב חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו בתוכה ניצול, בדרכם להפוך לקליינטים. שיטה אפליקציה מושלם, אם כן, הינו הוא שמציע לנו מטריה שלמה ששייך ל שרותים, החל בשלב התנכון, דרך שלב בניית הדירה ועד שלב השיווק מסוג האפליקציה.
הרבה נעזרים עוברים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה יחדש אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל שטח ובכל זמן Buildapp בקי בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת תאימה ובונה אתרים באינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים למעוניינים שיש לנו להתחרות ולנצח בשווקים. אתם נאפיין, נעצב ונפתח את כל אתר אינטרנט הרשת הסלולארי האידיאלי בשביל העבודה עליך. במסגרת זוהי, נשתמש במקומות אחרים היכולות והתכונות המיוחדות ששייך ל הסמארטפון עמ לגרום חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - מתאימה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיווצר המדיום היעיל מכולן בעולם עימו אפשר להגיע לצרכנים בצורה מדויק, והוא הולך וצובר תאוצה. אנו הבא applitime מאמינים מכיוון ש מכירת נייד מהותי הוא בנייה של מערכת יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, וזאת הסיבה שלל מהלך מטעם בנייה של קמפיין סלולרי אם של קידום אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון ששייך ל מפתחי תוכנה ואפליקציות לא מעטים זה מכתב פנייה ממש לא טובה לקהל היעד מתבקש.
נושא האפליקציות בימינו מכיל מאות רבות מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את אותה ההשקעה. הקמה אפליקציה בעת הזו היא בעצם איננה פקטור כה יקר המציאות, ועלות הקמה אפליקציה פשוטה ובסיסית מתחילה ב כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלהלן-בערך שלושים,000 ₪ וגם בהרבה יותר.
ועם זו, בתבל האפליקציות קיימת ערכה של גבוהה למכירת, שהוא כמו כן יקר המציאות הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תדרשו להכניס בשיווק סכום נכבד שידע להיות אל ה-50 ידוע שעד 100 אלף ₪. הזו סקאלה רחבה ביותר, והדרך היחידה שבה ניתן לכוון לצד הנמוך בהרבה יותר שלה הוא דרך אפיון אפליקציה בדרך טובה.
מה זה בוודאי באמת אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק פריט סביר לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון המוצר יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של המשרד - מפני שאתם נגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה מושקע, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותו המוצר בטכניקה אליטיסטית ותדגישו את אותה איכותו. תמהיל מכירת האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
איך, בדיוק, המצב בשטח האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון מוכרחה להתבצע לפי לקהל היעד שלה- האם אנחנו מדברים בקהל בוגר? שובב? ילדים קטנים? האם זאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
על כל אחת מהשאלות הללו, שכמותן ישנם בהמונים, קיימת השלכות רבות מאוד לאופן אשר בו תחפצו בו לרקום את אותה האפליקציה שלכם. אם הנכם מכוונים לקהל יעד ששייך ל נערות בגיל הזהב, תיהיו מעוניינים לרקום את אותה האפליקציה בטכניקה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות לחומרי הדברה אלו.
שלב כדאי באפיון האפליקציה, היא ביצוע סקר תחום ולמידה בדבר מידת התחרות הקיימת לאותה אפליקציה. האם אנחנו מדברים באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן שלא מומלץ שווה משהו לכל מי שמעוניין להיכנס לשטח ועדיף להתעסק בנושא נישתי בהרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על גבי האופן אשר בו האפליקציה נדרשת להיווצר מעוצבת, ואפילו צורת השיווק שלה חייב להיות באופן המתאימים לאפיונה. חסכו לעצמכם די הרבה כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה רב לפני מספר שנים!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי מסוג האפסטור, נוכחיים מס' נושאים שעליכם לתת את הדעת עליהם אם אתם בגדול מתעניינים ב להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר איננו מעוניינים להסתפק בפיתוח לא רק - עדיפים מתעניינים ב להצליח בגדול.
הצלחה בעולם האפליקציות עשויה להיות באופן נגזרת מתוך-2 פרטים מהותיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – כולם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחירה של כלשהו. עלות הטיפול עשוי להיווצר רב כדי לשדר יוקרה או אולי קטן כדי להשיג מחויבות, אולם לסיכומו של עניין – הוא היגויני אינו עובד ומשתמש.
כן, שמעתם אכן. ברגע שהעליתם את אותו מחיר הנכס אל ה-0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם עפ"י רוב כמעט כל אופציה להרוויח. אם הנכם הכוונה היא לגבות מחיר מסוים לצורך האפליקציה, רצוי שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות הן מטעם אפליקציות חינמיות. וממש לא סתם חינמיות, אבל אפליקציות שהופיעו הבא-Top Free Apps של אותה מדינה.
בדיוק בגלל זה, חיוני שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק של הקונה. הוא לא אומר שאתם נדרשים להתרכז באפליקציות Utilities, המספקות מוצר אינו לח. להיפך, עלינו להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות בסיסי לא עובדות כאשר הן אינה שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק הרשת מדליק. היישר אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מבקשים לנצח, כולם מוכרחים לקחת חלק לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מתוך-4 פרטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים אודות ישנות).
4. ש-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל לבחון שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה מכירה ויראלי, או שמא הרבה יותר אמת – מכירת ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם בהרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר יותר).
העניין הרציני ביותר שעליכם לבצע הוא למעשה ממש לא להסתמך על אודות עצמכם ובכלל לא להסתמך בדבר אגודות לקידום פרויקטים, אלא לגשת אל לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זו בסביבות 18,00 ₪, וכמות ההורדות היומי שהיא אפליקציה בטופ במדינתנו זה חמישה,000. הרוויחו את כל החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו גם הקמה אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לתחום מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לפנות רק אל מהי אשר הוא צריך בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותה השיווק בקרבם של הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעיקר: מצלמות הפעלה שונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד שופע מחברות הקמה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או אולי לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp בעלי נסיון לפתח אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה שהיא מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על -Buildapp כולם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי מטעם גיבוש הרעיון הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב הנ"ל אתם מגדירים בשיתוף בשיתוף הלקוחות את הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים בעצם את כל רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא הינו שלב מיוחד לבין- Buildapp.
הוא השלב בטבע אנחנו משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את הדג על אודות האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בוודאי הינה לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, ע''מ למקסם את אותו חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך פיתוח ראוי שהיא האפליקציה. עם גמר שלב הוא נוכל, אחד מ השאר, את: שלב הנ"ל מראה קשר אחד מ הדבר שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותו הבסיס לבין
- סגנון המסר שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, וכו' …
שלב ארבעת: סגנון ייחודי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש נוח, נעים ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע כרטיס לסגנן עימך היכרות. למראה ממשק המשתמש משקל רם ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך הרבה זמן!
שלב 8: הקמה ובדיקות
בשלב זה בוודאי הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו מכיל מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות עבודת השיפוצים החדשניות מכולן הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 5: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים על באפליקציה למשתמשי קצה אם לעסקים, אנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. בסיומה של מכן, נעמוד לצידך גם בשלב השיווק מטעם האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp אנחנו יוכלו גם לזה.
מפתחים את החברה עליך
הבניה אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שבו הוא מתעניין לזכות ב עובדות בכל דבר כמו, פצח מחיפוש מספרי אייפון של בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה של קניונים.
כולם מבררים את העסק לפגישת עזרה בחינם, בתוכה תוכל לבדוק את אותו ההובלה שבבעלותנו, ואנחנו את אותו הפיתרון המוצא חן בעינכם לשם שלנו. עם סיומה של מכן, באמצעות שיטה אפליקציה לאייפון או אולי פיתוח אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת אל הבית העבודה הספציפי שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה