יום שני, 4 ביוני 2012

לעקוף את המתחרים ברשת

---------------------------------------------------------- בארצות שונות מתוחכם המשתנה ללא הרף, שירות בניית אפליקציות משובח הינו זה בוודאי שיסייע בשבילך לתכנן את עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לגשת בבקשה אל קהל היעד של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, צעד יחיד עוד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות הינה שירות חיוני בתכלס שבה הטכנולוגיה המודרנית משנה אחר העולם בלעדי הרף, הופכת אותו על גבי פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. ידוע שעד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים שימשו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם ששייך ל חברי חברות ממש. באמצע שנות התשעים רשת נתפסה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני עניין בלבד. בשנת אלפיים פרחו האינדקסים מסוג הפורטלים המקומיים, ומי הכי מתאים אומר שמע בדבר אינטרנט, שנכנס לשוק רק ב-2001. ב-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, איננו תמיד מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותו חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל יחד עם מכשיר האייפון, ומאז יומן סלולרי שרק מדברים איתו נולד פשוט ממש לא מספיק טוב. וההמצאה שמטרתה? זה ממוקמת מקיים החלפת לפינה.
בעולם אחד, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים מוכרחים להישאר יחד עם יד אודות הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זאת, מוצר הקמת אפליקציות טוב זה סיוע שערכו לא יסולא בפז: זה ההובלה שיסייע לך לתכנן את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, לגשת אל רק אל ציבור הרחב עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, צעד מי שרוצה לפני המתחרים.
איך הוא באופן כללי פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא הפרוצס ביקום קורם עור וגידים דבר מופשט כמו שמקובל "אני מעוניין שלקהל היעד שלי תעמוד גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים, הטבות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום בדבר כמעט כל כלי מתקדם, פצח מטלפונים סלולריים עם ניחוחות אחרים, מעתיק את מקום מגוריו במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק כמו.
בשווקים ישנן מאות אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים מטעם הקמת אפליקציות, על בסיסו של מודולים יש, או לחילופין אודות בסיס אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות מורכב הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם מתחלף ברור בין נותני ההובלה הנבדלים.
פיתוח אפליקציה – שלב אחר שלב
בגדול, הדרך שמורכב ששייך ל פיתוח אפליקציות יוצא לדרך בשלב התכנון, שבו יושבים נותני השירות יחד עם הקליינט, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים מסגנונות רבים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה ישאר הקטליזטור שימשוך את אותה הקונים להוריד במידת מה את אותה האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, אשר בו זה תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים היא תכיל, היאך יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוכה וכדומה. השלב השני מסוג התכנות אפליקציה זה שלב העיצוב, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה אם עבור - look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. בסיומה של שאושר הדזיין, תעבור האפליקציה היישר אל המפתחים, מתכנתים בו יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו להמציא אותו מחקרים ויוודאו שהינו עובד ומשתמש לשביעות רצונו המלאה מטעם הלקוח.
באיזו דרך בוררים נותני מוצר בשוק הקמת אפליקציות?
מכיוון ש ושירות מטעם הקמת אפליקציות נולד מוצר מסועף – רצוי עד מאוד למצוא בחברה בין ש תציע את שום השלבים מסוג פיתוח אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה בין משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים מסוגלת לבנות מצב שבו האפליקציה של העסק שלך נופלת אחד מ הכסאות. ודאי, מתאים בעיקר לראות מקרוב דוגמאות בעל ןתק עבודת שהיא האגודה, כדי לוודא שאתם מדברים הנ"ל את אותו הוא ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדזיין והפיתוח.
כמו כן, מומלץ בעיקר לבחור חברה שבנוסף לשרותי הקמה – צריכה להציע לנו אף מוצר קידום ושיווק מטעם האפליקציה. אי אפשר למצוא להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והינו שזה ובו נמדדת סיכויי ההצלחה, הלכה בגדול. לאחר וכל זה, איך תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים מראה מכובד או ניווט נוח – במידה ו ממש לא תגיע בבקשה אל אחוזים רבים מסוג גולשים מתוך קהל היעד חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו שבה ניצול, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. הבניה אפליקציה מושלם, משמע, זה זה שמציע לנו מטריה שלמה מסוג שרותים, החל בשלב התנכון, אפשרות שלב הבנייה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
יותר ויותר משתמשים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם את אותה הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל חלק ולמרות הרבה זמן Buildapp מתמחה בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במגוון פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת מתאם ובונה אתרים באינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים לצרכנים שיש לנו להתחרות ולנצח בשטח. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח את כל אתר האינטרנט רשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי לצורך החברה עליך. במסגרת זוהי, נשתמש במקומות אחרים היכולות והתכונות המיוחדות מטעם הסמארטפון ע''מ לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - נוחה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להימצא המדיום היעיל הכי הרבה ברחבי העולם ביחד איתו רצוי להיות לצרכנים בצורה מדויק, והינו הולך וצובר תאוצה. אנשים ב applitime מנחשים מכיוון מכירת סלולארי קרדינלי הינו הקמת מערך יחסים מתמשכת עם הצרכנים, ומסיבה זו כל מהלך ששייך ל הקמת קמפיין סלולרי אם של פרסום אפליקציות מתחיל אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
בין הטעויות הגדולות באפיון מסוג מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים ושונים היא פנייה ממש לא הגיונית לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות בימינו מורכב עשרות מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק את אותה ההשקעה. התכנות אפליקציה בשנים האחרונות הינה איננה דבר כה גבוה, ועלות הבניה אפליקציה מובנת ובסיסית מתחילה ב כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות יותר, העושות שימוש במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלהלן-30,000 ₪ ואף מעט יותר.
ועם זו, ברחבי העולם האפליקציות מתרחשת חשיבות רבה לתיווך, שהינו כמו כן יקר המציאות הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשטח האפליקציות, תאלצו להשקיע בשיווק סכום מכובד שידע לפנות עבור -50 ועד למספר 100 אלף ₪. זאת סקאלה רחבה יותר מכולם, והדרך היחידה שבה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך בהרבה יותר שלה הינו דרך אפיון אפליקציה בטכניקה נכונה.
המידע הנ"ל בסך הכל אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר זה או אחר לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד של המשרד - בגלל שאתם פונים לקהל יעד ספציפי, במקרה הנ"ל בעל איכות, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר מוצר הטיפוח בדרך אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל שיווק האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים נוספים.
זה, בדיוק, המצב בענף האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון מוכרחה להתבצע לפי לקהל היעד שלה- איך מדובר כאן בקהל בוגר? צעיר? ילדים קטנים? האומנם זאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
בכל רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן צריך בהמונים, ישנם השלכות לא מעטות לאופן אשר בו תרצו לקיים אחר האפליקציה שלנו. אם הנכם מכוונים לקהל יעד של נשים ונערות בטווח גיל הזהב, תחפצו בו לפתח אחר האפליקציה באופן שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות לחומרים אלו.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, זו באספקת מחקר תחומי ולמידה בדבר מידת ההתחרות הקיימת לאותה אפליקציה. כאשר אנחנו מדברים על באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן לא מומלץ שווה משהו לך להיכנס לנושא ועדיף להתמקד בענף נישתי הרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן ובו האפליקציה צריכה להיות מעוצבת, ואפילו צורת השיווק שלה חייב להיווצר לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה כאב ראש מאוחר, בעזרת חשיבה רב בתחילת הדרך!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי מטעם האפסטור, קיימים מס' גורמים שעליכם לתת את הדעת עליהם במידה ואתם בענק מתעניינים ב לנצח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר חייבים לכלול ערך מוסף, מרבית מתכנתים לסלולר איננו מעוניינים להסתפק בפיתוח לא רק - צריכים להיות מעוניינים להצליח בגדול.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיווצר נגזרת מ-2 גורמים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה ערך סביר. מחיר הנכס יכול להיווצר ניכר כדי לשדר יוקרה או קטן כדי לגרום מחויבות, אבל לסיכומו של עניין – זה בסיסי איננו תמיד.
כן, שמעתם אכן. ברגע שהעליתם אחר המחיר ל-0.99 דולרים, קיצצתם על פי רוב מרבית דרך להרוויח. אם אתם הכוונה לגבות תמחור כלשהו עבור האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות גם של אפליקציות חינמיות. ואפילו לא סתם חינמיות, אלא גם אפליקציות שהופיעו ב-Top Free Apps מסוג את הדירה מדינה.
מסיבה זו, חיוני שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק של הקונה. זה בהחלט ממש לא אומר שאתם נדרשים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות עזר יבש. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלנו. אפליקציות יבשות קל איננו עצות כאשר גם איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, שאפילו יצרו משחק מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם אתם מתעניינים ב להצליח בגדול, הינכם מוכרחים לגלוש לTop Free Apps, שההשתייכות אל עורך הדין מושפעת דרך -4 גורמים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים על ישנות).
ארבעה. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נוח לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה שיווק ויראלי, או לחילופין מעט יותר אכן – מכירת ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (במידה ו האפליקציה מיועדת לקהל צעיר הרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר הרבה יותר).
ענין זה ההכרחי יותר מכולם שעליכם להעביר זמנם הוא אינו להסתמך על גבי עצמכם ובכלל לא להסתמך על עסקים לקידום אתרים באינטרנט, אלא אף לפנות לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זו בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מטעם אפליקציה בטופ במדינת ישראל הוא למעשה 5,000. השיגו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו גם התכנות אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לבוא היישר אל מה אשר הוא צריך בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד אחר השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים ברוב המקרים: מצלמות הפעלה רבות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד חלק מחברות פיתוח האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד, אצלנו הבא Buildapp בעלי ידע לקיים אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מטעם מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
ב-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי מטעם גיבוש העניין הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה אנו מגדירים בשיתוף יחד עם הלקוח את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת תשובה ומגדירים ברוב המקרים אחר איכות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא עומד על שלב מיוחד לבין- Buildapp.
זה השלב בו אנחנו משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את השיער על האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה היא בעצם לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, עמ למקסם אחר חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח. שלב 3: אפיון מתקדם
להמשך התכנות ראוי של האפליקציה. בתום שלב הוא נוכל, בקרב השאר, אחר: שלב זה מצביע על קשר בין הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את הבסיס ל
- סוג מסוים המידע שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת מידע ופונקציות, וכדומה …
שלב ארבעה: עיצוב מקורי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי התפקוד הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש קל מאוד, נוח ופשוט להשתמשות, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע כרטיס לסגנן עימך כימיה. לעיצובו ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה במהלך הרבה זמן!
שלב חמישה: הקמה ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שלנו כולל מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות שבו אנו עובדים החדשניות ביותר הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר באפליקציה למשתמשי קצה או שמא לעסקים, כולם נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. בסיומה של מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק ששייך ל האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. הבא- Buildapp כל אדם דואגים אף לזה.
מפתחים את כל העסק עליך
פיתוח אפליקציה לאייפון או לחילופין אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון של הבחור לקבל ידע במקומות אחרים עניין כמו, פצח מחיפוש רשומות יומן מטעם בתי חברה ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנו מבררים אותי לפגישת עזרה בלי כסף, שבה אתה תוכל לבדוק את כל השירות שבבעלותנו, ואתם את כל הפיתרון המתאים לצורך של החברה שלך. עם סיומה של מכן, באמצעות הבניה אפליקציה לאייפון או התכנות אפליקציה לאנדרואיד הספציפית לבית מגורים בית העסק הייחודי שלנו אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה