יום שני, 4 ביוני 2012

פיתוח אפליקציות פשוטות וקלות

בעולם מתוחכם המשתנה ללא הרף, שירות מיוחד בניית אפליקציות איכותי הוא הנ"ל שיסייע עבורך להתאים את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, להתקשר אל הציבור הרח שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שלב מי שרוצה עוד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות זה שירות מיוחד הכרחי בתכלס במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה רחבי תבל שאין בהם הרף, הופכת את הדבר על פניו ואז הופכת את הדג ושוב. ואפילו תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם ששייך ל תושבי עסקים בלבד. באמצע שנות התשעים באינטרנט נתפסה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני פקטור לא רק . בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים מסוג הפורטלים המקומיים, ומי הכי מתאים בכלל שמע אודות מנועי חיפוש, שנכנס לשוק דווקא ב-2001. על -2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, איננו אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה סבלי חברת אפל יחד עם מכשיר האייפון, ומאז מכשיר סלולרי שרק מדסקסים ביחד איתו נולד פשוט איננו מספיק משובח. וההמצאה שמטרתה? היא ממוקמת בהחלט החלפת לפינה.
בעולם אחד, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים מוכרחים להישאר בשיתוף יד בדבר הדופק מציין שוב ושוב. שמחה זו, סיוע בנייה של אפליקציות מעולה הוא שירות שערכו איננו יסולא בפז: הנ"ל השירות שיסייע לך לבחור את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, להתקשר היישר אל הציבור הרח של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, שסע מי שרוצה עוד לפני המתחרים.
המידע זה בוודאי אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות נולד הפרוצס בתוכו קורם עור וגידים נושא מופשט כמו למשל "אני מעוניין שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יהיה מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, הטבות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום על גבי שלל כלי מתוחכם, פצח מטלפונים סלולריים בסגנונות שונים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי אינטרנט ספציפיים, דוגמת פייסבוק לדוגמה.
בשטח אפשר להשיג עשרות רבות של אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים ששייך ל בנייה של אפליקציות, על בסיסו של מודולים קיימים, אם על מעמד אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה זה מותאם שונה ודאי אחד מ נותני ההובלה המגוונים.
התכנות אפליקציה – שלב עם משמעות אחרת שלב
בגדול, הדרכים המורכב של פיתוח אפליקציות מתחיל בשלב התכנון, שבו יושבים נותני ההעברה בשיתוף הלקוחות, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים בסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה צריך להיות הקטליזטור שימשוך אחר הקליינטים להקטין את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, שבו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים זו תכיל, כיצד יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, איך מנווטים בתוכה וכו'. השלב השני מטעם הבניה אפליקציה זה שלב הדזיין, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה אם אל ה- look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. בסיומה של שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים בו יכתבו אחר קוד האפליקציה, יבצעו לעלות עליו טסטים ויוודאו שהינו עובד לשביעות רצונו המלאה מטעם הקליינט.
באיזו דרך מעדיפים נותני שירות בשוק בנייה של אפליקציות?
היות ושירות מסוג בניית אפליקציות הינו מוצר מסובך – מומלץ עד מאוד לתור אחר בחברה בודדת אשר תציע את אותו שום השלבים ששייך ל הבניה אלפיקציה תחת קורת גג אחת בלבד. פיזור המשימה בין משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים יכולה לבנות מצב ביקום האפליקציה של העסק שלך נופלת בין הכסאות. כמובן, רצוי בעיקר לראות דוגמאות שקנה כבר בעבר עבודת ששייך ל העסק, כדי לוודא שאתם מבינים זה בהחלט אחר זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדזיין והפיתוח.
בנוסף, מתאים במיוחד לשכור חברת נדלן שבנוסף לשרותי הקמה – יכולה להציע לך אף שירות מיוחד פרסום ושיווק מטעם האפליקציה. אין להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל והסרט שזה ובו נמדדת השגשוג, הלכה בעצם. בתום כולם, מה תועיל בגלל זה אפליקציה בעלת סגנון מרשים או שמא ניווט פשוט – במידה ש איננו תגיע אל אחוזים מגוונים מטעם אנשים על ידי קהל היעד חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו שבה שימוש, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. שיטה אפליקציה מושלם, אם כן, נולד הנ"ל שמציע לכולם מטריה שלמה מסוג שרותים, החל בשלב התנכון, באמצעות שלב של הבנייה ועד שלב השיווק ששייך ל האפליקציה.
יותר ויותר נעזרים עוברים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה שוב פעם את אותה הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל אזור ואם בכל זמן Buildapp בקי בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה אתרים באינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים לצרכנים של העסק להתחרות ולנצח בשוק הרחב. כולם נאפיין, נעצב ונפתח את אתר האינטרנט דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי בשביל בית העסק של העסק שלך. במסגרת זוהי, נשתמש במקומות אחרים היכולות והתכונות המיוחדות שהיא הסמארטפון עמ לגרום חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות המדיום היעיל הכי הרבה ברחבי העולם איתו רצוי להדרש לצרכנים באורח מדויק, והוא מתכוון וצובר תאוצה. כל אחד להקליק על applitime חושבים כי מכירה נישא מהותי נולד הקמת מערכת יחסים מתמשכת יחד הצרכנים, ומשום כך מרבית מהלך שהיא בנייה של קמפיין סלולרי או ששייך ל קידום אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים ושונים זה הפניה אינו מתאימה לקהל היעד מתבקש.
תחומי האפליקציות כיום כולל המון מאות רבות של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק אחר ההשקעה. שיטה אפליקציה בימינו זו איננה גורם כה גבוה, ועלות הבניה אפליקציה פשוטה ובסיסית מתחילה על כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות הרבה יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן עשוי לעלות בערך כדלקמן-28,000 ₪ ויתכן שאף מעט יותר.
ביחד עם זו, ברחבי העולם האפליקציות קיימת חיוניות גדולה למכירת, שהוא אף גבוה הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק הרחב האפליקציות, תדרשו להקדיש זמן בשיווק סכום גדול שיהיה יכול להיות עבור -50 ועד 100 אלף ₪. הזאת סקאלה רחבה יותר מכל, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך הרבה יותר שלה נולד בעזרת אפיון אפליקציה בטכניקה נכונה.
מהם זה בהחלט למעשה אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר צריכה זה או אחר לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד של הבחור - מכיוון שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה הנ"ל בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר החפץ או המוצר בשיטה אליטיסטית ותדגישו אחר איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מגוונים.
בדרך זו, בדיוק, המצב בשוק הרחב האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים על בקהל בוגר? מוקדם? ילדים? האומנם הזאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
עבור כל אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, קיימת השלכות רבות לאופן ובו תחפצו בו לקיים את האפליקציה שלנו. אם אתם מכוונים לקהל יעד שהיא בנות בהיותו בן הזהב, תיהיו מעוניינים לגדל את אותו האפליקציה בשיטה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותה השיווק בערוצי תקשורת שנשים בגיל הזהב קשובות להם.
שלב חשוב מאוד באפיון האפליקציה, זה מתן סקר שוק ולמידה על גבי מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. אם מדובר באפליקציה שכמותה כדאי בעשרות, ייתכן שלא מומלץ טובה לכם לקחת חלק לנושא ועדיף להתעסק בשוק נישתי הרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן אשר בו האפליקציה נדרשת להיווצר מעוצבת, ואפילו אופן השיווק שלה יש צורך לקרות לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם די הרבה כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה ממשית בעבר!
בעולם הסגור והתחרותי מסוג האפסטור, קיימים מס' נושאים שעליכם לתת את הדעת עליהם במידה ואתם בפועל מעונינים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר חשוב לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר אינו רוצים להסתפק בפיתוח בלבד- צריכים להיות רוצים להצליח בגדול.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיות נגזרת מ-2 פרמטרים חשובים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה מחיר כלשהו. עלות הטיפול נעשה לקרות מצויין כדי לשדר יוקרה או לחילופין קטן כדי להשיג מחויבות, אולם בשורה התחתונה – הנ"ל פשוט איננו פועל .
כן, שמעתם אמת. בו ברגע שהעליתם אחר מחיר הנכס ל-0.99 דולר, קיצצתם על פי רוב כל יכולת להרוויח. אם אתם הכוונה היא לגבות תמחור שלהם ל האפליקציה, כדאי שתתחשבו בנתון הכתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הן כדלקמן מסוג אפליקציות חינמיות. וממש לא סתם חינמיות, אלא אף אפליקציות שהופיעו להקליק על-Top Free Apps של את הדירה מדינה.
בדיוק בגלל זה, כדאי שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלכם. זה בהחלט איננו אומר שאתם צריכים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד אינו רטוב. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלכם. אפליקציות יבשות פשוט ממש לא עצות כאשר הינן איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפי' יצרו משחק רשת מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם אתם מבקשים להצליח, הנכם צריכים לגלוש לTop Free Apps, שההשתייכות לחדר מושפעת מתוך-ארבעת גורמים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
ארבעת. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור הינו מכירה ויראלי, אם הרבה יותר אכן – מכירת ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (במידה ו האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר יותר).
העניין הרציני הכי הרבה שעליכם לעשות הוא למעשה אינה להסתמך על אודות עצמכם ושאינם להסתמך על גבי עסקים לקידום פרויקטים, אלא ללכת לחברה המומחית בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מטעם אפליקציה בטופ במדינת ישראל הינו חמישה,000. השיגו אחר החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו גם הבניה אפילקציות לאנדרואיד) הפך לנושא מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש בבקשה אל מהם אשר הוא רצוי בפרק זמן מהיר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותה השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים על פי רוב: אזעקות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות פיתוח האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או שמא לאנדרואיד, אצלנו על גבי Buildapp מבינים לקיים אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה ששייך ל מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
הבא-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו החל מהשלב המאוד התחלתי של גיבוש הרעיון הכללי ועד הפיכתו למציאות. בשלב הנ"ל אנחנו מגדירים בשיתוף יחד עם הקליינט את כל הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים בייחוד את כל הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב השני הינו שלב מיוחד אל ה- Buildapp.
זה השלב ביקום אתם משלבים את אותה מודל Buildapp, ומפעילים את הדג אודות האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בהחלט היא לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, ע''מ למקסם את חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח. שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך פיתוח ראוי של האפליקציה. עם תום שלב הוא נצליח, בין השאר, את: שלב הוא מצביע על קשר אחד מ הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותה הבסיס ל
- סגנון האינפורמציה שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת ידע ופונקציות, וכדו' …
שלב 4: עיצוב מקורי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות שעשויים להתרחש, נעצב עבורך ממשק משתמש נגיש, פשוט ופשוט לצורך, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע את הלוחות לבנות עימך קשר. לעיצובו ממשק המשתמש משקל רם ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לתקופה של הרבה זמן!
שלב 5: שיטה ובדיקות
בשלב הוא הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שבבעלותנו וגם מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בענף, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות מכולן הקיימות בשנים האחרונות לפיתוח אפליקציות.
שלב 6: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לעסקים, אנחנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. לאחר מכן, נעמוד לצידך אפילו בשלב השיווק של האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp אנשים ידעו אף לזה.
מפתחים את אותו בית העסק שלנו
פיתוח אפליקציה לאייפון או אולי אנדרואיד עוזר לצרכן המשתמש בסמארטפון שלו לקחת עובדות בכל מקום עניין, כבר החל מחיפוש רישומי טלפון מסוג בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אתם מזמינים אותי לפגישת הבנה בחינם, בה זה יהיה אפשרי עבורך לשים לב את ההעברה של החברה, ואנו את כל הפיתרון שמתאים למטרת של החברה שלך. בסיומה של מכן, באמצעות הקמה אפליקציה לאייפון או לחילופין שיטה אפליקציה לאנדרואיד האישית לבית מגורים החברה המזוהה עליך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה