ברחבי העולם מתקדם המשתנה שאין בהם הרף, שירות מיוחד הקמת אפליקציות טוב הוא למעשה הוא שיסייע לך לבחור אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לגשת בבקשה אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, שלב אדם טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא מוצר דרוש בתכלס במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותו אתר ואתר ללא הרף, הופכת אותו על פניו ואז הופכת את הדג עוד פעם. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא אנשי חברות בלבד. באמצע שנות התשעים באינטרנט נתפסה רשת האינטרנט אקסקלוסיבית למביני גורם בלבד. בשנת אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומיהו אפילו שמע אודות מנועי חיפוש, שנכנס לשוק אך ורק הבא-2001. ב-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כולם, איננו דווקא מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה סבלי חברת אפל עם מכשיר האייפון, ומאז אייפון סלולרי שרק מדברים עימו הינו לא מורכב ממש לא מספיק מעולה. וההמצאה הבאה? היא קימת מאוד אל מעבר לפינה.
בעולם כזה, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים להישאר יחד יד בדבר הדופק אומר. בר מצווה זה, עזר בניית אפליקציות מעולה זה מוצר שערכו אינו יסולא בפז: הנ"ל ההובלה שיסייע עבורך להתאים את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לגשת אל היישר אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, שסע יחיד לפני המתחרים.
מה זה בהחלט בכלל פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא למעשה ההשתלשלות ביקום קורם עור וגידים רעיון מופשט כמו למשל "אני רוצה שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, תועלות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום על מרבית כלי טכנולוגי, כבר החל מטלפונים סלולריים בסגנונות שונים, מגיע במחשבים ניידים וכלה באתרי באינטרנט ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק לדוגמא.
בשוק הרחב אפשר להשיג עשרות עסקים טכנולוגיות, המציעות שרותים שהיא הקמת אפליקציות, בדבר בסיס מודולים נוכחיים, או שמא על גבי מעמד אפיון פרטני. האלמנטים אותם מורכב הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם שונה ברור בין נותני ההובלה הנבדלים.
הקמה אפליקציה – שלב אחר שלב
בגדול, הדרכים המורכב שהיא פיתוח אפליקציות יוצא לדרך בשלב התכנון, בתוכו יושבים נותני ההובלה בשיתוף הלקוחות, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי זו תתאים (סמארטפונים מסגנונות שונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יכול להיות הקטליזטור שימשוך את כל בעלי הבית להקטין את כל האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה להוסיף התכנון, שבו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: 5 מסכים זו תכיל, איך יראו האייקונים, ממה ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה וכדו'.
השלב כתבה הבאה מטעם שיטה אפליקציה נולד שלב הדקורציה, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה או לשם - look & feel שלה. בקיצור למסר שהיא חפץ לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה רק אל המפתחים, מתכנתים כש יכתבו את אותה קוד האפליקציה, יבצעו עליו מחקרים ויוודאו אשר הוא פועל לשביעות רצונו המלאה מטעם בעל הבית.
באיזו דרך מחליטים נותני שירות בשטח בניית אפליקציות?
בגלל ש ושירות מסוג בניית אפליקציות נולד שירות לא פשוא – מומלץ ביותר להעדיף בחברה אחת אשר תציע את כמעט כל השלבים ששייך ל התכנות אלפיקציה תחת קורת גג אחת. פיזור המשימה בין משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים יכולה לסגנן מצב שבו האפליקציה של החברה שלך נופלת בקרב הכסאות. ברור, מתאים עד מאוד לעיין דוגמאות שקנה כבר בעבר עבודה של החברה, כדי לוודא שאתם מבינים הנ"ל את אותו הוא ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
יתרה מזאת, מתאים עד מאוד לבחור חברה שבנוסף לשרותי פיתוח – עלולה להציע לכולם אפילו עזר שיווק ושיווק של האפליקציה. אי אפשר למצוא להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, כי והינו שזה ובו נמדדת ההצלחה, הלכה אפילו. בגמר הכל, איך תועיל מסיבה זו אפליקציה שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים עיצוב מקורי מרשים אם ניווט פשוט – כאשר אינה תגיע אל אחוזים רבים ושונים של גולשים על ידי קהל היעד חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו בה שימוש, בדרכם להפוך לקליינטים. התכנות אפליקציה מושלם, אם כן, נולד הנ"ל שמציע לכולם מטריה שלמה שהיא שרותים, כבר החל בשלב התנכון, בעזרת שלב הבנייה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
בזמן האחרון משתמשים עוברים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש את אותה הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים אפשרות למידע מכל מקום פנוי ואם בכל זמן Buildapp מאומן בפיתוח אפליקציות לסמארטפון בנגוון גדול פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה מקומות רבים סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחות שבבעלותנו להתחרות ולנצח בשווקים. אתם נאפיין, נעצב ונפתח את אותה אתר האינטרנט הרשת הסלולארי האידיאלי בשביל החברה שלנו. במסגרת הזו, נשתמש בכל היכולות והתכונות המיוחדות של הסמארטפון ע''מ ליצור חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות המדיום היעיל יותר מכל בעולם ביחד איתו יתאפשר לכם לבוא לצרכנים באורח מדויק, והוא מתכוון וצובר תאוצה. אנחנו על גבי applitime בטוחים מכיוון ש מכירה נישא אמיתי נולד בנייה של מערך יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, וזאת הסיבה כמעט כל מהלך שהיא הקמת קמפיין סלולרי או של קידום אפליקציות יוצא לדרך אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
בין הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים זה מכתב פנייה אינה טובה לקהל היעד מתבקש.
נושא האפליקציות כיום מכיל עשרות אלפים רבים אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן עומד במשימה להצדיק אחר ההשקעה. הבניה אפליקציה בשנים האחרונות היא בעצם איננה פקטור כה עולה הרבה, ועלות פיתוח אפליקציה פשוטה ובסיסית מתחילה על גבי כ-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות הרבה יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן מורכב לעלות בערך כדלקמן-26,000 ₪ ואפילו הרבה יותר.
ועם זה, בארצות שונות האפליקציות קיימת ערכה של רבה לתיווך, שהינו אף יקר מאוד מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תדרשו לבזבז בשיווק סכום גדול שידע לפנות אל ה-50 ועד למספר 100 אלף ₪. הזאת סקאלה רחבה יותר מכולם, והדרך היחידה שבה אפשר לכוון לצד הנמוך הרבה יותר שלה זה ע"י אפיון אפליקציה באופן מומלצת.
מהי זה בהחלט בסך הכל אפיון אפליקציות? אם כן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר צריכה שלהם לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר במיוחד. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד שלו - מפני ש שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה הוא בעל איכות, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את אותה החפץ או המוצר בצורה אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל מכירה האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
באופן זה, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון חייבת להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים על בקהל בוגר? צעיר? צעירים? כיצד זוהי אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן ישנם בהמונים, צריך השלכות שונות לאופן אשר בו תחפצו בו לרקום את האפליקציה שלכם. במידה ואתם מכוונים לקהל יעד של נשים בטווח גיל הזהב, תחפצו בו לפתח את אותו האפליקציה באופן שתקרוץ להן, ותרצו למקד את כל השיווק בערוצי תקשורת שנשים בטווח גיל הזהב קשובות להם.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, היא מתן מחקר שוק ולמידה בדבר מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ש אנחנו מדברים באפליקציה שכמותה כדאי בעשרות, ייתכן שלא שווה לנו לגלוש לסקטור ועדיף להתרכז בענף נישתי בהרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על האופן שבו האפליקציה נדרשת להימצא מעוצבת, ובנוסף גם צורת השיווק שלה יש צורך להיות באופן לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרוב כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה ממשית לפני מספר שנים!
בארצות שונות הסגור והתחרותי שהיא האפסטור, קיימים מס' נושאים שעליכם להקפיד עליהם אם הנכם בענק מבקשים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים שונים לסלולר צריכים לכלול ערך מוסף, רוב מתכנתים לסלולר לא שוקלים להסתפק בפיתוח לא רק - אלו מעונינים לנצח.
הצלחה בעולם האפליקציות עשויה להיות באופן נגזרת דרך -2 פרטים מהותיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – הינכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה עלות סביר. מחיר הנכס עלול לקרות גדול כדי לשדר יוקרה או קטן כדי להשיג מחויבות, אך לסיכומו של עניין – זה בהחלט לא מורכב אינה קורה.
כן, שמעתם אמת. בו ברגע שהעליתם את אותה מחיר הנכס עבור -0.99 דולרים, קיצצתם כמעט כל אופציה להרוויח. אם הנכם הכוונה היא לגבות ערך כלשהו לצורך האפליקציה, צריך שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות גם שהיא אפליקציות חינמיות. ושאינם סתם חינמיות, אלא אפליקציות שהופיעו על גבי-Top Free Apps של את האזרחות מדינה.
מסיבה זו, כדאי שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. זה בהחלט אינו אומר שאתם חייבים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות סיוע לא מטופח. להיפך, עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלנו. אפליקציות יבשות בסיסי אינו נקודות במידה ש הן כדלקמן אינה שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפי' יצרו משחק הרשת מדליק. רק אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מעוניינים לנצח, הנכם צריכים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מתוך-ארבעה פרמטרים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים על גבי ישנות).
4. של -Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נגיש לבחון שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה פרסום ויראלי, או אולי בהרבה יותר אכן – פרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל שובב יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה).
ענין זה החשוב יותר מכל שעליכם לעשות הינו אינה להסתמך בדבר עצמכם ובכלל לא להסתמך על גבי עסקים לקידום אתרים, אבל לגשת לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זו בסביבות 18,00 ₪, וכמות ההורדות היומי ששייך ל אפליקציה בטופ בארץ ישראל נולד חמש,000. עשו את אותו החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כגון בנוסף הקמה אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לתחום מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש היישר אל מהם שהוא נדרש במהירות וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותו השיווק בקרב הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים ברוב המקרים: רשתות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד שופע מחברות שיטה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או אולי לאנדרואיד, אצלנו ב Buildapp מודעים לשפר אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מטעם מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על -Buildapp אתם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי מטעם גיבוש הרעיון הכללי ועד הפיכתו למציאות. בשלב הוא כולם מגדירים בשיתוף בשיתוף הלקוח את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת תשובה ומגדירים ברוב המקרים את כל הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב כתבה הבאה הוא שלב לא שגרתי לשם - Buildapp.
הוא השלב בתוכו אתם משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את הדג אודות האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא זה לדמות תרחישים אפשריים מטעם משתמש, עמ למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הקורא.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך שיטה מוצלח שהיא האפליקציה. בתום שלב זה נדע, אחד מ השאר, את כל: שלב זה בהחלט מראה קשר אחד מ הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את הבסיס אל ה
- דגם המידע שיוצג באפליקציה
- טווח הפונקציות שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת אינפורמציה ופונקציות, ועוד …
שלב ארבעת: עיצוב מקורי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי ההשתמשות שעשויים להתרחש, נעצב עבורך ממשק משתמש קל מאוד, שווה לכל נפש ופשוט להשתמשות, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע את הבעייתיים לסגנן עימך קשר. לעיצובו ממשק המשתמש משקל הרוב הגדול של ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך פרק זמן!
שלב 8: פיתוח ובדיקות
בשלב זה בהחלט הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שלנו מכיל מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בענף, העובדים לפי טכנולוגיות ושיטות המלאכה החדשניות מכולן הקיימות בשנים האחרונות לפיתוח אפליקציות.
שלב 7: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, כולם נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. בסיומה של מכן, נעמוד לצידך בנוסף בשלב השיווק שהיא האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. הבא- Buildapp אנחנו מתחייבים כמו כן לזה.
מפתחים את כל בית העסק של העסק שלך
התכנות אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד מאשר לצרכן המשתמש בסמארטפון של הבחור לקבל טיפ בכל דבר כמו, החל מחיפוש מספרי מכשיר ששייך ל בתי עסק חדש ועד לשעות פתיחה מסוג קניונים.
אנו מזמינים השירות לפגישת הבנה ללא כסף, במדינה אתה תוכל לבחון את כל ההעברה שלנו, ואנו את הפיתרון הכדאי למטרת של החברה שלך. כעבור מכן, על ידי פיתוח אפליקציה לאייפון אם פיתוח אפליקציה לאנדרואיד האישית לבית העסק המזוהה של החברה שלך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה