בארצות שונות מתוחכם המשתנה נטולת הרף, עזר הקמת אפליקציות מובחר הוא הוא שיסייע בשבילך להתאים אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לגשת בבקשה אל הציבור הרח שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, צעד יחיד עוד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות הינה סיוע חיוני בפועל בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה מקום שאין בהם הרף, הופכת את השיער על אודות פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. ידוע שעד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם ששייך ל בעלי חברות בלבד. באמצע שנות התשעים מחשב הייתה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני פקטור בלבד. בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים מטעם הפורטלים המקומיים, ומיהו באופן כללי שמע על גבי גוגל, שנכנס לשוק רק על -2001. הבא-2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל אחד, ממש לא רק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את כל חייהם החברתיים ברשת האינטרנט. וב-2007 יצאה חברת אפל בשיתוף אמצעי האייפון, ומאז מכשיר סלולרי שרק מדסקסים ביחד איתו נולד לא מורכב אינו מספיק טוב. וההמצאה שמטרתה? היא ממוקמת ממש החלפת לפינה.
בארצות שונות אחד, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים צריכים להישאר יחד עם יד אודות הדופק אומר. בר מצווה זאת, שירות מיוחד בניית אפליקציות מובחר הוא שירות מיוחד שערכו אינו יסולא בפז: זה ההעברה שיסייע לך לתכנן את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, ללכת אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, שסע מי שרוצה טרם המתחרים.
מהי הוא אפילו פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא למעשה ההשתלשלות בטבע קורם עור וגידים נושא מופשט כגון "אני רוצה שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, תועלות מבוססות מיקום - ומתאים ליישום על גבי כל כלי מתוחכם, החל מטלפונים סלולריים בסגנונות אחרים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי אינטרנט ספציפיים, כמו למשל פייסבוק לדוגמה.
בשטח קיימות עשרות רבות של אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג הקמת אפליקציות, על גבי בסיסו של מודולים פעילים, אם על אודות בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם שונה כמובן בין נותני השירות המגוונים.
הקמה אפליקציה – שלב אחר שלב
בגדול, ההשתלשלות המסובך ששייך ל פיתוח אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום בשלב התכנון, בתוכו יושבים נותני השירות יחד עם הקליינט, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים בסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יכול להיות הקטליזטור שימשוך אחר הלקוחות להקטין את האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, שבו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: אי אלו מסכים זה תכיל, איך יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכדו'.
השלב הכתבה הבאה מסוג הקמה אפליקציה הינו שלב הדזיין, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או שמא אל ה- look & feel שלה. למעשה למסר שהיא מעוניין לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה בבקשה אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו את אותו קוד האפליקציה, יבצעו עליו טסטים ויוודאו שהוא תמיד לשביעות רצונו המלאה מסוג הקליינט.
באיזה אופן בוחרים נותני שירות בנושא הקמת אפליקציות?
כי ושירות מסוג הקמת אפליקציות הוא שירות מורכב – רצוי ביותר להעדיף בחברה בודדת ש תציע את שלל השלבים מסוג שיטה אלפיקציה תחת קורת גג אחת. פיזור המשימה אחד מ משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים עשויה ליצור מצב ביקום האפליקציה שלנו נופלת בקרב הכסאות. בוודאות, כדאי עד מאוד לראות דוגמאות ותיק פרויקטים ששייך ל החברה, כדי לוודא שאתם יודעים זה בוודאי את אותה הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי עיצוב הבית והפיתוח.
בנוסף, רצוי במיוחד לשכור פירמה שבנוסף לשרותי שיטה – עשויה להציע לכם כמו כן שירות שיווק ושיווק מטעם האפליקציה. לא קיים להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל והוא שזה שבו נמדדת סיכויי ההצלחה, הלכה למעשה. בגמר וכל זה, איך תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה בעלת סגנון ייחודי מרשים או אולי ניווט נוח – האם אינו תגיע בבקשה אל אחוזים לא מעטים ששייך ל גולשים מתוך ציבור הרחב של הקונה, שיורידו את הדירה ויעשו שבה השתמשות, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. הבניה אפליקציה מושלם, אם כן, הוא למעשה זה בוודאי שמציע לכם מטריה שלמה מסוג שרותים, כבר החל בשלב התנכון, דרך שלב של הבנייה ועד שלב השיווק שהיא האפליקציה.
בזמן האחרון משתמשים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל חלק ולמרות זמן Buildapp מתמחה בפיתוח אפליקציות לסמארטפון בנגוון גדול פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת שיווי משקל ובונה מקומות רבים סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחות של העסק להתחרות ולנצח בשווקים. כולם נאפיין, נעצב ונפתח את כל אתר באינטרנט הרשת הסלולארי האידיאלי לצורך העבודה עליך. במסגרת זוהי, נשתמש ברחבי היכולות והתכונות המיוחדות שהיא הסמארטפון על מנת לסגנן חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות המדיום היעיל ביותר בכדוה"א עימו אפשר לבוא לצרכנים באורח מדויק, והסרט מתכוון וצובר תאוצה. אנחנו על גבי applitime משערים כי מכירה נייד רציני הינו בנייה של ערכת מיגון יחסים מתמשכת יחד עם הצרכנים, ולכן מרבית מהלך של הקמת קמפיין סלולרי או לחילופין מטעם קידום אפליקציות המתחיל לעסוק בתחום אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון של מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים היא תבוצע פנייה אינו נכונה לקהל היעד מתבקש.
שוק האפליקציות בעת הזו מכיל מאות אלפי אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן עומד במשימה להצדיק את אותו ההשקעה. הבניה אפליקציה היום הינה איננה עניין כה גבוה, ועלות פיתוח אפליקציה קלה ובסיסית מתחילה ב כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות הרבה יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן עלול לעלות בערך כדלקמן-בערך שלושים,000 ₪ ואפילו יותר.
יחד עם זאת, ברחבי העולם האפליקציות קיימת ערכה של גבוהה לשיווק, אשר הוא אף יקר יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשוק האפליקציות, תאלצו להשקיע בשיווק סכום גדול שידע להיות אל ה-50 ועד 100 אלף ₪. זאת סקאלה רחבה הכי הרבה, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך בהרבה יותר שלה הינו ע"י אפיון אפליקציה בשיטה נכונה.
מהם זה בסך הכל אפיון אפליקציות? אם כן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר מסוים לקהל יעד ספציפי. תזיזו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד שבו הוא מתעניין - כיוון שאתם ניגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה איכותי, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר מוצר הטיפוח בדרך אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל מכירה האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים אחרים.
בדרך זו, בדיוק, המצב בשוק האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון רוצה להתבצע לפי לקהל היעד שלה- כיצד מדובר בקהל בוגר? צעיר? ילדים? האומנם זוהי אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
על כל בין מהשאלות הללו, שכמותן ישנם בהמונים, כדאי השלכות רבות לאופן אשר בו תחפצו בו לרקום את אותה האפליקציה שלך. אם הנכם מכוונים לקהל יעד שהיא נשים בהיותו בן הזהב, תחפצו בו לקיים את אותה האפליקציה בשיטה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותה השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרים אלו.
שלב חשוב מאוד באפיון האפליקציה, היא מתן בדיקת שוק ולמידה על אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ו אנחנו מדברים על באפליקציה שכמותה כדאי בעשרות, ייתכן שלא טובה לכולם לקחת חלק לסקטור ועדיף להתרכז בנושא נישתי בהרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן ובו האפליקציה נדרשת להימצא מעוצבת, ובנוסף גם דרך השיווק שלה חייב להיות בהתאם לאפיונה. חסכו לעצמכם המון כאב ראש מאוחר, בעזרת חשיבה רב לפני מספר שנים!
ברחבי העולם הסגור והתחרותי של האפסטור, נוכחיים מס' נושאים שעליכם להקפיד עליהם במידה ואתם בענק רוצים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר מוכרחים לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר ממש לא מעוניינים להסתפק בפיתוח בדיוק- הם מעוניינים להצליח.
הצלחה בזמן האפליקציות עשויה להיווצר נגזרת דרך -2 פרטים מהותיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – כולם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה עלות זה או אחר. מחיר הנכס מורכב להיווצר גדול כדי לשדר יוקרה או לחילופין קטן כדי להשיג מחויבות, אבל לסיכומו של עניין – זה בוודאי פשוט אינה עובד.
כן, שמעתם נכון. בו ברגע שהעליתם את אותו מחיר הנכס ל-0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם על פי רוב כל אופציה להרוויח. אם הנכם מתכוונים לגבות מחיר מסוים עבור האפליקציה, מומלץ שתתחשבו בנתון הכתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות גם של אפליקציות חינמיות. ואפילו לא סתם חינמיות, אלא אפליקציות שהופיעו על גבי-Top Free Apps שהיא את האזרחות מדינה.
בדיוק בגלל זה, מומלץ שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק של הקונה. הנ"ל ממש לא אומר שאתם מוכרחים להתעסק באפליקציות Utilities, המספקות שירות אינו לח. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות של הקונה. אפליקציות יבשות פשוט אינה עובדות במידה ש הן כדלקמן איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אף יצרו משחק רשת מדליק. אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מתעניינים ב לנצח, הינכם מוכרחים להיכנס לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת מתוך-ארבעה אלמנטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים בדבר ישנות).
4. אשר-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נוח לבחון שהמפתח להצלחה באפסטור נולד מכירת ויראלי, אם יותר נכון – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (אם האפליקציה מיועדת לקהל מוקדם בהרבה, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר יותר).
העניין החשוב הכי הרבה שעליכם לעשות זה אינה להסתמך על עצמכם ובכלל לא להסתמך על אגודות לקידום מקומות רבים, אלא גם ללכת לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה הינה בסביבות 18,00 ₪, וכמות ההורדות היומי של אפליקציה בטופ בארץ הוא למעשה חמש,000. עשו את אותה החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת אפילו התכנות אפילקציות לאנדרואיד) נהייה לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש בבקשה אל מה אשר הוא צריך בזמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק בקרבם של הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעצם: גלאים הפעלה שונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד חלק מחברות הבניה האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או אולי לאנדרואיד, אצלנו על Buildapp בעלי נסיון לגדל אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מסוג מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
ב-Buildapp אתם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו החל מהשלב המאוד התחלתי ששייך ל גיבוש הקטע הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה אנו מגדירים בשיתוף עם הלקוחות את הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לענות ומגדירים ברוב המקרים את כל הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא הוא שלב מיוחד ל- Buildapp.
הוא השלב ביקום אנחנו משלבים את אותה מודל Buildapp, ומפעילים את הדבר על גבי האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הוא היא לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, עמ למקסם את אותה חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוחות.
שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך הקמה מוצלח מסוג האפליקציה. עם גמר שלב הוא נדע, בין השאר, את כל: שלב זה מראה קשר בין הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את כל הבסיס עבור
- סוג המסר שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת טיפ ופונקציות, וכולי …
שלב ארבעת: עיצוב מקורי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש הבאים בחשבון, נעצב עבורך ממשק משתמש קל, פשוט ופשוט לתועלת, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע אותם לבנות עימך כימיה. למראה ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך פרק זמן!
שלב 8: הקמה ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות של העסק וגם מפתחים, בודקים ומנהלי אתרי אינטרנט מנוסים מהשורה הראשונה בשוק, העובדים לפי טכנולוגיות ושיטות המלאכה החדשניות יותר מכולם הקיימות היום לפיתוח אפליקציות.
שלב 7: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים על באפליקציה למשתמשי קצה אם לעסקים, כולם נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק ששייך ל האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp אנו מתחייבים אף לזה.
מפתחים את החברה של החברה שלך
פיתוח אפליקציה לאייפון או אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שלו לקחת עובדות בכל מקום עניין כמו, פצח מחיפוש מספרי טלפון מסוג בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנחנו מזמינים אותי לפגישת הבנה ללא כסף, בה תוכל לבחון אחר ההעברה שיש לנו, ואנו את אותה הפיתרון המתאים למטרת של החברה שלך. עם סיומה של מכן, על ידי התכנות אפליקציה לאייפון או שמא התכנות אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת לבית בית העסק המזוהה שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה