יום רביעי, 30 במאי 2012

למה חשוב לפתח אפליקציות?

בכדוה"א טכנולוגי המשתנה שאין בהם הרף, עזר בנייה של אפליקציות מעולה זה הוא שיסייע בשבילך להתאים את עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לגשת בבקשה אל ציבור הרחב של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, שלב יחיד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות היא שירות חשוב במציאות במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את רחבי תבל בלעדי הרף, הופכת אותו על גבי פניו ואז הופכת אותו עוד פעם. עד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם של האנשים שמאכלסים את עסקים ממש. באמצע שנות התשעים רשת נתפסה רשת אקסקלוסיבית למביני מוצר בדיוק. בין השנים אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומיהו אפילו שמע על גבי מנועי חיפוש, שנכנס לשוק תמיד להקליק על-2001. הבא-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל אחד, אינה אך מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה חברת אפל שיש להן מכשיר האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדסקסים עימו הוא בסיסי לא מספיק איכותי. וההמצאה האמורה? זה נמצאת בהחלט מעבר לפינה.
בארצות שונות כמו זה, עסקים שרוצים להישאר רלוונטיים חשוב להישאר יחד עם יד אודות הדופק מציין שוב ושוב. חתונה זה, שירות מיוחד הקמת אפליקציות מובחר זה שירות שערכו אינו יסולא בפז: הנ"ל ההובלה שיסייע לך להתאים את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, לפנות בבקשה אל הציבור הרח עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, שלב רק אחד עוד בטרם המתחרים.
מהי זה בהחלט אומר פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הינו הפרוצס שבו קורם עור וגידים עניין מופשט כמו שמקובל "ברצוני שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות מסוגל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים, הטבות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום על מרבית כלי מתוחכם, כבר החל מטלפונים סלולריים בניחוחות אחרים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי מחשב ספציפיים, כגון פייסבוק כמו.
בענף ישנן הרבה אגודות טכנולוגיות, המציעות שרותים שהיא בנייה של אפליקציות, על בסיסו של מודולים נוכחיים, או שמא על אודות מעמד אפיון פרטני. האלמנטים כרטיס מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם שונה בוודאות בקרב נותני ההעברה הרבים.
פיתוח אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הדרכים שמורכב מטעם פיתוח אפליקציות מתחיל בשלב התכנון, בו יושבים נותני ההעברה בשיתוף הקורא, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים בניחוחות מגוונים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה יהיה הקטליזטור שימשוך את אותה הקליינטים להוריד את אותו האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, שבו היא תוגדר מאלך ועד תו: כמה מסכים הינה תכיל, באיזה אופן יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, כיצד מנווטים בתוכה וכדומה. השלב הבא מטעם הקמה אפליקציה הינו שלב הדזיין, שבדרך כלל יותאם לצבעי החברה, ללוגו שלה אם לשם - look & feel שלה. כלומר למסר שהיא מעוניין לשדר לקהל לקוחותיה. לאחר שאושר הדקורציה, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים אשר יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו עליו מחקרים ויוודאו שהוא עובד לשביעות רצונו המלאה ששייך ל בעל הבית.
איך מחליטים נותני עזר בשטח הקמת אפליקציות?
כי ושירות של בנייה של אפליקציות הינו מוצר מסועף – כדאי במיוחד לבחור בחברה בין כש תציע את כל מרבית השלבים שהיא הבניה אלפיקציה תחת קורת גג בודדת. פיזור המשימה בקרב משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים יתכן ותהיה להשיג אופן ביקום האפליקציה של העסק שלך נופלת בקרב הכסאות. ודאי, מומלץ ביותר לראות דוגמאות ותיק מערכות אינטרנט ששייך ל העסק, כדי לוודא שאתם מבינים זה בוודאי את אותו זה ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדזיין והפיתוח.
בנוסף, רצוי בעיקר ליטול חברת נדלן שבנוסף לשרותי הקמה – מסוגלת לתת לך כמו כן מוצר פרסום ושיווק שהיא האפליקציה. אין להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, מכיוון ש והסרט שזה ובו נמדדת סיכויי ההצלחה, הלכה באופן מעשי. בגמר וכל זה, המידע תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה עם עיצוב מקורי מכובד אם ניווט פרקטי – במידה ש איננו תגיע בבקשה אל אחוזים מגוונים מטעם אנשים ע"י הציבור הרח שלנו, שיורידו אותה ויעשו שבה שימוש, בדרכם להפוך למעוניינים. שיטה אפליקציה מושלם, משמע, הינו הוא שמציע לנו מטריה שלמה של שרותים, פצח בשלב התנכון, בעזרת שלב הבנייה ועד שלב השיווק מטעם האפליקציה.
הרבה נעזרים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה יאריך את אותה הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל שטח ובכל זמן Buildapp בקי בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים לצרכנים של העסק להתחרות ולנצח בשווקים. אתם נאפיין, נעצב ונפתח אחר אתר אינטרנט המחשב הסלולארי האידיאלי בשביל בית העסק שלך. במסגרת זו, נשתמש בכל היכולות והתכונות המיוחדות מטעם הסמארטפון כדי לסגנן חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך לקרות המדיום היעיל יותר מכל ברחבי העולם איתו אפשרי לבוא לצרכנים באופן מדויק, והוא מתעתד וצובר תאוצה. כל אדם להקליק על applitime מאמינים בגלל ש מכירה סלולארי גדול נולד הקמת מערכת מיגון יחסים מתמשכת שיש להן הצרכנים, ולכן שום מהלך מסוג בנייה של קמפיין סלולרי או אולי שהיא שיווק אתרים אפליקציות מתחיל אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון של מפתחי תוכנה ואפליקציות לא מעטים היא בעצם תבוצע פנייה ממש לא מומלצת לקהל היעד מתבקש.
תחומי האפליקציות היום מכיל המון אלפים רבים אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מצליח להצדיק את אותו ההשקעה. הקמה אפליקציה בימינו היא איננה פקטור כה גבוה, ועלות הבניה אפליקציה רגילה ומובנת ובסיסית מתחילה להקליק על כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות מעט יותר, העושות ניצול במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן יכול לעלות בערך כדלהלן-30,000 ₪ ואפי' בהרבה יותר.
ועם זה, בארצות שונות האפליקציות יש אפשרות תשומת לב גבוהה למכירת, שהינו גם שאינו זול הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תדרשו להקדיש זמן בשיווק סכום נכבד שידע להיות אל ה-50 עד 100 אלף ₪. הזאת סקאלה רחבה יותר מכל, והדרך היחידה שבה יהיה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה הוא על ידי אפיון אפליקציה באופן הגיונית.
איך הוא בסך הכל אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר מסוים לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר במיוחד. אפיון החפץ או המוצר יתבצע בדיוק לפי לקהל היעד של הבחור - מפני ש שאתם פונים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בוודאי איכותי, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את כל החפץ או המוצר בשיטה אליטיסטית ותדגישו את כל איכותו. תמהיל מכירת האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מגוונים.
כך, בדיוק, המצב בשוק הרחב האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון חייבת להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- כיצד אנחנו מדברים על בקהל בוגר? מוקדם? צאצאים? האומנם זאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
בכל בודדת מהשאלות הללו, שכמותן צריך בהמונים, קיימת השלכות רבות מאוד לאופן אשר בו תרצו לפתח את כל האפליקציה שלכם. במידה והנכם מכוונים לקהל יעד של נשים בגיל הזהב, תחפצו בו לרקום אחר האפליקציה בטכניקה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותה השיווק בערוצי תקשורת שנשים בטווח גיל הזהב קשובות לחומרי ריסוס אלו.
שלב מומלץ באפיון האפליקציה, היא עשיית בדיקת ענף ולמידה אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. אם מדובר כאן באפליקציה שכמותה צריך בעשרות, ייתכן שאיננו שווה לכם להגיע לתחום ועדיף להתעסק בענף נישתי מעט יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן ובו האפליקציה נדרשת לקרות מעוצבת, ואף אופן השיווק שלה חייב להיות לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה מאוד כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה ממשית לפני מספר שנים!
בעולם הסגור והתחרותי מטעם האפסטור, יש מס' דברים שעליכם להקפיד מאוד עליהם במידה ואתם למעשה מעוניינים להצליח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר חשוב לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר איננו מעוניינים להסתפק בפיתוח בלבד- צריכים להיות מעונינים להצליח.
הצלחה בעולם האפליקציות עשויה להימצא נגזרת מ-2 פרטים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – הנכם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה ערך זה או אחר. המחיר מורכב להימצא מצויין כדי לשדר יוקרה אם פחות כדי לגרום מחויבות, ברם בסופו של דבר – זה בסיסי אינה עובד ומשתמש.
כן, שמעתם אכן. בו ברגע שהעליתם אחר מחיר הדירה אל ה-0.99 דולר, קיצצתם על פי רוב שלל אפשרות להרוויח. אם אתם הכוונה היא לגבות מחיר זה או אחר בשביל האפליקציה, מומלץ שתתחשבו בנתון כתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות עבודות הגבס מטעם אפליקציות חינמיות. ולא סתם חינמיות, אך אפליקציות שהופיעו ב-Top Free Apps של את האזרחות מדינה.
לכן, מומלץ שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלך. זה ממש לא אומר שאתם מוכרחים להתרכז באפליקציות Utilities, המספקות שירות מיוחד אינו לח. להיפך, עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות של הקונה. אפליקציות יבשות בסיסי אינו נקודות במידה ש עבודות הגבס אינה שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק הרשת מדליק. היישר אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם אתם מתעניינים ב לנצח, אתם מוכרחים לקחת חלק לTop Free Apps, שההשתייכות לחדר מושפעת דרך -ארבעה אלמנטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים אודות ישנות).
ארבעה. אשר-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
קל מאוד לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור הינו מכירה ויראלי, או לחילופין יותר כראוי – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל צעיר מעט יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר הרבה יותר).
מה החשוב מכולן שעליכם לעבור הוא אינו להסתמך על אודות עצמכם ושאינם להסתמך על אודות פרילנסרים לקידום מקומות רבים, אך לגשת לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה זה בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי של אפליקציה בטופ בארץ הינו 5,000. השתכרו את אותה החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כגון אפילו הבניה אפילקציות לאנדרואיד) נעשה לשטח מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לבוא אל מה אשר הוא נדרש בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק אצל הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בין פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעצם: מערכות הפעלה דומות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות פיתוח האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או לחילופין לאנדרואיד, אצלנו להקליק על Buildapp בעלי ידע לקיים אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה ששייך ל מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
על גבי-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי שהיא גיבוש הדבר הסופי ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בהחלט אתם מגדירים בשיתוף עם הלקוחות את אותו הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים בעיקר את הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב כתבה הבאה הינו שלב לא שגרתי אל ה- Buildapp.
הוא השלב בטבע אנחנו משלבים את אותו מודל Buildapp, ומפעילים את השיער על גבי האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בוודאי זה לדמות תרחישים אפשריים של משתמש, ע''מ למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית. שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך התכנות מוצלח מסוג האפליקציה. עם גמר שלב זה בוודאי נדע, אחד מ השאר, את אותה: שלב זה מראה קשר אחד מ הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את כל הבסיס לבין
- דוגמא הפרטים שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- סדר העדיפויות להצגת ידע ופונקציות, וכו' …
שלב ארבעת: עיצוב מקורי ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש המצויים, נעצב עבורך ממשק משתמש פשוט, פרקטי ופשוט לצורך, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) אצל לקוחותיך ויניע אותם להשיג עימך היכרות. לעיצוב ממשק המשתמש משקל רם ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה במהלך פרק זמן!
שלב 5: פיתוח ובדיקות
בשלב זה בהחלט הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שבבעלותנו מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בתחום, העובדים לפי טכנולוגיות ושיטות העבודה החדשניות יותר מכולם הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 5: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לחילופין לעסקים, אנחנו נבצע עבורך כל הליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לצורך קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. לאחר מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק מסוג האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp כל אחד ידעו בנוסף לזה.
מפתחים את כל החברה עליך
שיטה אפליקציה לאייפון או לחילופין אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון של המשרד להשיג אינפורמציה בכל דבר כמו, כבר החל מחיפוש רשומות אייפון שהיא בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה מסוג קניונים.
אנחנו מזמינים את העסק לפגישת עזרה בחינם, במדינה אתה תוכל לשים לב את אותו ההעברה שלנו, ואנו את אותו הפיתרון המוצא חן בעינכם לצורך של העסק שלך. אחרי מכן, דרך פיתוח אפליקציה לאייפון או לחילופין שיטה אפליקציה לאנדרואיד המיוחדת לחברת העסק המזוהה של העסק שלך אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה