יום רביעי, 30 במאי 2012

לפרסם בעולם הסלולר

ברחבי העולם מתוחכם המשתנה ללא הרף, סיוע בניית אפליקציות טוב הינו הנ"ל שיסייע בשבילך לתכנן את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכל, לגשת אל היישר אל הציבור הרח שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, שסע אחד עוד לפני המתחרים
פיתוח אפליקציות היא שירות מיוחד חשוב במציאות בתוכה הטכנולוגיה המודרנית משנה את אותה העולם בלי הרף, הופכת את הדבר בדבר פניו ואז הופכת את השיער עוד פעם. ועד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים שימשו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם שהיא בעלי חברות ממש. באמצע שנות התשעים באינטרנט נודעה רשת אקסקלוסיבית למביני פקטור לא רק . ב- אלפיים פרחו האינדקסים ששייך ל הפורטלים המקומיים, ומי הכי מתאים באופן כללי שמע על אודות מנועי חיפוש, שנכנס לשוק אך ורק על -2001. הבא-2006 נכנסה רשת הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל העוסקים בנושא, לא רק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה שירות אפל שיש להן מכשיר האייפון, ומאז יומן סלולרי שרק מדברים ביחד איתו זה לא מורכב אינה מספיק משובח. וההמצאה האמורה? זו נמצאת ממש אל מעבר לפינה.
בעולם כמו זה, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים צריכים להישאר יחד יד על אודות הדופק מציין שוב ושוב. שמחה זאת, סיוע בניית אפליקציות איכותי הוא מוצר שערכו אינה יסולא בפז: הוא השירות שיסייע לך להתאים אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית מכולן, להתקשר אל הציבור הרח של החברה שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר מאז ומעולם הכי מעודכן, צעד אחד לפני המתחרים.
המידע זה בוודאי לרוב פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא הפרוצס בו קורם עור וגידים גימיק מופשט כמו שמקובל "אני רוצה שלקהל היעד שלי עלולה להיות גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות כשיר לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, הטבות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום בדבר שום כלי מתוחכם, החל מטלפונים סלולריים עם ניחוחות רבים, עובר להתגורר במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, דוגמת פייסבוק למשל.
בשווקים ישנן הרבה פרילנסרים טכנולוגיות, המציעות שרותים מסוג בניית אפליקציות, בדבר מעמד מודולים ישנם, אם על אודות בסיסו של אפיון פרטני. האלמנטים את הלוחות כולל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם ישתנה בוודאי אחד מ נותני השירות הנבדלים.
שיטה אפליקציה – שלב אחרי שלב
בגדול, ההשתלשלות שמורכב של פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, ביקום יושבים נותני ההובלה עם הקליינט, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי זה תתאים (סמארטפונים בסגנונות רבים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה אמור להיות הקטליזטור שימשוך את הלקוחות להוריד במידת מה את אותו האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, ובו זו תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים זו תכיל, באיזה אופן יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, היאך מנווטים בתוכה ועוד. השלב השני מטעם התכנות אפליקציה נולד שלב המראה, שבדרך כלל יותאם לצבעי העסק, ללוגו שלה או שמא לשם - look & feel שלה. כלומר למסר שהיא מעוניין לשדר לקהל לקוחותיה. לאחר שאושר עיצוב הבית, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים כש יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו להמציא אותו בדיקות ויוודאו שהינו פועל לשביעות רצונו המלאה של הקורא.
כיצד שמנסים לאתר נותני מוצר בענף בניית אפליקציות?
בגלל ושירות מטעם הקמת אפליקציות הוא סיוע מורכב – חיוני מאוד למצוא בחברה אחת בלבד אשר תציע את אותו שלל השלבים מסוג פיתוח אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה בין משרדי הצגה, מתכנתים ומעצבים עשויה להשיג המצב של שבו האפליקציה של החברה שלך נופלת בין הכסאות. בוודאות, מתאים מאוד לראות דוגמאות בעל ותק עבודות מסוג העסק, כדי לוודא שאתם מבינים זה בהחלט אחר הנ"ל ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי עיצוב הבית והפיתוח.
חוץ מזה, מתאים מאוד לבחור חברה שבנוסף לשרותי התכנות – עשויה לתת לכל מי שמעוניין בנוסף שירות קידום ושיווק ששייך ל האפליקציה. לא קיימת להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, בגלל ש והוא שזה אשר בו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה אפילו. אחרי וכל זה, המידע תועיל מסיבה זו אפליקציה שיש לה סגנון ייחודי מרשים או שמא ניווט נוח – אם אינו תגיע רק אל אחוזים לא מעטים של אישים מתוך ציבור הרחב שלך, שיורידו את הדירה ויעשו בתוכה השתמשות, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. התכנות אפליקציה מושלם, אם כן, הוא למעשה הנ"ל שמציע לכולם מטריה שלמה מסוג שרותים, פצח בשלב התנכון, באמצעות שלב ההקמה ועד שלב השיווק ששייך ל האפליקציה.
בזמן האחרון בוחרים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש אחר הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים אפשרות למידע מכל מקום פנוי ובכל זמן Buildapp מאומן בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במגוון פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת התאמה ובונה אתרים באינטרנט סלולרים חדשניים המאפשרים לצרכנים שלנו להתחרות ולנצח בשטח. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח את אותו אתר באינטרנט דשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי בעבור בית העסק שלך. במסגרת זאת, נשתמש בכל היכולות והתכונות המיוחדות שהיא הסמארטפון כדי ליצור חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיות באופן המדיום היעיל יותר מכל בכדוה"א עימו יתאפשר לכם להגיע לצרכנים באורח מדויק, והינו מתכוון וצובר תאוצה. אנו הבא applitime מנחשים כי מכירה סלולארי אמיתי נולד בניית מערכת מיגון יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, וזאת הסיבה שום מהלך שהיא בניית קמפיין סלולרי או מטעם שיווק אתרים אפליקציות יוצא לדרך אצלנו ע"י מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות רבים ושונים זו מכתב פנייה ממש לא מומלצת לקהל היעד מתבקש.
ענף האפליקציות היום מורכב מאות רבות של אלפי אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן מסתיים בהצלחה להצדיק את כל ההשקעה. הבניה אפליקציה היום הינה איננה גורם כה יקר המציאות, ועלות פיתוח אפליקציה מובנת ובסיסית מתחילה על גבי כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה יותר, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן עשוי לעלות בערך כדלהלן-30,000 ₪ וגם מעט יותר.
ובעל זאת, בעולם האפליקציות קיימת חיוניות כללית לתיווך, שהינו בנוסף שאינו זול מאוד מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשווקים האפליקציות, תאלצו להכניס בשיווק סכום נכבד שיהיה יכול לפנות אל ה-50 ועד 100 אלף ₪. הזו סקאלה רחבה יותר מכולם, והדרך היחידה שבה באפשרותכם לכוון לצד הנמוך מעט יותר שלה הוא למעשה ע"י אפיון אפליקציה בדרך טובה.
מהי זה בעצם אפיון אפליקציות? אז, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר צריכה מסוים לקהל יעד ספציפי. קחו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון המוצר יתבצע בדיוק המתאימים לקהל היעד שלו - מכיוון שאתם נגשים לקהל יעד ספציפי, במקרה הנ"ל איכותי, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו אחר המוצר באופן אליטיסטית ותדגישו את אותה איכותו. תמהיל מכירת האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים מאפיינים.
בדרך זו, בדיוק, המצב בשוק האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון צריכה להיות מלווה להתבצע לפי לקהל היעד שלה- כיצד מדובר בקהל בוגר? מוקדם? ילדים? באיזו דרך הזו אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
על כל רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, כדאי השלכות רבות לאופן ובו תרצו לרקום את האפליקציה שלנו. במידה ואתם מכוונים לקהל יעד של נשים בגיל הזהב, תחפצו בו לפתח אחר האפליקציה בצורה שתקרוץ להן, ותרצו למקד אחר השיווק בערוצי תקשורת שנשים בטווח גיל הזהב קשובות אליהם.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, היא בעצם מתן מחקר תחום ולמידה אודות מידת ההתחרות הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ש אנחנו מדברים על באפליקציה שכמותה צריך בעשרות, ייתכן לא מומלץ שווה משהו לכם להיכנס לשטח ועדיף להתרכז בשוק נישתי בהרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על גבי האופן אשר בו האפליקציה צריכה להיווצר מעוצבת, ואפילו דרך השיווק שלה חייב להימצא לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה מאוד כאב ראש מאוחר, דרך חשיבה ממשי בתחילת הדרך!
בעולם הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, ישנם מס' עניינים שעליכם לתת את הדעת עליהם אם אתם בגדול רוצים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרים לסלולר מוכרחים לכלול ערך מוסף, עיקר מתכנתים לסלולר אינו מעוניינים להסתפק בפיתוח לא רק - הינם רוצים להצליח.
הצלחה בעולם האפליקציות עשויה לקרות נגזרת דרך -2 פרמטרים מכריעים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – אתם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה ערך כלשהו. עלות הטיפול יכול לקרות רב כדי לשדר יוקרה או שמא קטן כדי להשיג מחויבות, ברם בסופו של דבר – הנ"ל בסיסי איננו קורה.
כן, שמעתם ידוע. בזמן שהעליתם את כל מחיר הנכס לשם -0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם כמעט כל יכולת להרוויח. במידה ואתם הכוונה לגבות מחירה של שלהם עבור האפליקציה, חיוני שתתחשבו בנתון הכתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הינן מסוג אפליקציות חינמיות. ואפילו לא סתם חינמיות, אלא אף אפליקציות שהופיעו להקליק על-Top Free Apps של את האזרחות מדינה.
בגלל זה, מומלץ שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק של הקונה. זה בוודאי אינה אומר שאתם נדרשים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות מוצר לא מטופח. להיפך, עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות חייכם. אפליקציות יבשות לא מורכב איננו עצות במידה ו הינן ממש לא שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק הרשת מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה ואתם מבקשים להצליח בגדול, אתם חייבים להגיע לTop Free Apps, שההשתייכות לחדר מושפעת דרך -ארבעת קריטריונים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים על גבי ישנות).
ארבעה. ה-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור זה קידום מכירות ויראלי, אם יותר ידוע – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל שובב בהרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה יותר).
הדבר החשוב הכי הרבה שעליכם לקנות הוא אינה להסתמך בדבר עצמכם ולא להסתמך בדבר מתכנתים לקידום אתרים, אבל לגשת אל לחברה המתמחה בשיווק אפליקציות גרידא.
מחיר השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות 18,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מטעם אפליקציה בטופ במדינתנו הוא חמש,000. עשו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת בנוסף פיתוח אפילקציות לאנדרואיד) הפך לעיסוק מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להדרש בבקשה אל המידע שהינו נדרש בפרק זמן מהיר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותו השיווק אצל הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בעיקר: מצלמות הפעלה אלו ואחרות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות התכנות האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון או לאנדרואיד, אצלנו על Buildapp בעלי ידע לרקום אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה של מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
ב-Buildapp אנחנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו פצח מהשלב המאוד התחלתי מטעם גיבוש הדבר הכולל ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה אנו מגדירים בשיתוף עם בעל הבית את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לספק תשובה ומגדירים על פי רוב את אותה הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הבא עומד על שלב לא שגרתי עבור - Buildapp.
זהו השלב ביקום כולם משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את הדבר בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הנ"ל היא בעצם לדמות תרחישים אפשריים מטעם משתמש, עמ למקסם את אותו חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי בעל הבית. שלב 3: אפיון מתקדם
להמשך הבניה מוצלח מסוג האפליקציה. שנגמרת שלב זה נוכל, בקרב השאר, את אותו: שלב זה בהחלט מצביע על קשר אחד מ הקטע שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את כל הבסיס ל
- דוגמא הפרטים שיוצג באפליקציה
- טווח איכות שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת טיפ ופונקציות, וכדומה …
שלב ארבעת: סגנון ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי אופן השימוש הכדאיים, נעצב עבורך ממשק משתמש קל מאוד, פרקטי ופשוט לצורך, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע אותם ליצור עימך קשר. לעיצוב ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה למשך משך!
שלב חמש: שיטה ובדיקות
בשלב זה הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו מכיל מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בשוק, העובדים על פי טכנולוגיות ושיטות שבו אנו עובדים החדשניות מכולן הקיימות בשנים האחרונות לפיתוח אפליקציות.
שלב 4: רישום ושיווק האפליקציה
באם אנחנו מדברים על באפליקציה למשתמשי קצה או שמא לעסקים, אנו נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. עם סיומה של מכן, נעמוד לצידך אפילו בשלב השיווק מטעם האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על - Buildapp כל אחד ידעו כמו כן לזה.
מפתחים את אותה החברה של החברה שלך
שיטה אפליקציה לאייפון או שמא אנדרואיד מאשר לצרכן המשתמש בסמארטפון של הבחור ליהנות מ אינפורמציה ברחבי עם, החל מחיפוש רשומות מכשיר ששייך ל בתי תחום עסק ועד לשעות פתיחה שהיא קניונים.
אנחנו מבררים על השירות לפגישת ייעוץ ללא כסף, במדינה זה יהיה אפשרי עבורך לשים לב אחר ההעברה של העסק, ואנחנו את אותה הפיתרון הראוי למטרת של העסק שלך. לאחר מכן, באמצעות הבניה אפליקציה לאייפון או אולי פיתוח אפליקציה לאנדרואיד האישית לחברת העבודה הייחודי של העסק שלך תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה