ברחבי העולם מתוחכם המשתנה ללא הרף, סיוע הקמת אפליקציות איכותי נולד זה בוודאי שיסייע בשבילך להתאים את עצמך לטכנולוגיה העדכנית יותר מכולם, ללכת בבקשה אל קהל היעד שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר בכל המקרים הכי מעודכן, צעד רק אחד בטרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זה מוצר הכרחי בתכלס בה הטכנולוגיה המודרנית משנה את תבל בלי הרף, הופכת אותו על אודות פניו ואז הופכת אותו שוב פעם. ועד למספר תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היוו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם מסוג האנשים שמאכלסים את עסקים בדיוק. באמצע שנות התשעים רשת נודעה אינטרנט אקסקלוסיבית למביני פקטור ממש. ב- אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומיהו לרוב שמע אודות אינטרנט, שנכנס לשוק אך ב-2001. ב-2006 נכנסה רשת האינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום הכול, ממש לא אך ורק מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את אותו חייהם החברתיים באינטרנט. וב-2007 יצאה בעלי חברת אפל יחד מכשיר האייפון, ומאז יומן סלולרי שרק חושבים עימו הוא למעשה פשוט ממש לא מספיק טוב. וההמצאה הבאה? זו נמצאת בדיוק מעבר לפינה.
בכדוה"א כדלקמן, עסקים רבים שרוצים להישאר רלוונטיים חייבים להישאר בשיתוף יד על גבי הדופק אומר. שמחה זאת, שירות בניית אפליקציות מובחר זה סיוע שערכו ממש לא יסולא בפז: הנ"ל השירות שיסייע בשבילך לתכנן אחר עצמך לטכנולוגיה העדכנית הכי הרבה, ללכת בבקשה אל קהל היעד של העסק שלך מכל פלטפורמה, ולהישאר תמיד הכי מעודכן, שלב אחד בטרם המתחרים.
מהם הנ"ל אפילו פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא הדרך ביקום קורם עור וגידים עניין מופשט כמו "אני מעוניין שלקהל היעד שלי היא גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות יוכל לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרי צריכה, תועלות מבוססות מיקום - המתאים עבורם ליישום אודות שלל כלי טכנולוגי, כבר החל מטלפונים סלולריים בניחוחות מגוונים, מגיע במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, כמו שמקובל פייסבוק כמו.
בשוק הרחב קיימות עשרות רבות של מתכנתים טכנולוגיות, המציעות שרותים של בניית אפליקציות, על גבי תשתית מודולים פעילים, או בדבר תשתית אפיון פרטני. האלמנטים את הבעייתיים מכיל הפיתוח, טיבו והמדיה אליה נולד מותאם משתנה ברור בקרב נותני ההעברה המיוחדים.
הבניה אפליקציה – שלב אחרי שלב
בגדול, הפרוצס המורכב שהיא פיתוח אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף בשלב התכנון, ביקום יושבים נותני ההובלה עם הלקוח, ומגדירים מהי מהות האפליקציה, לאיזה כלי היא תתאים (סמארטפונים בסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה אמור להיות הקטליזטור שימשוך את אותו הקונים להוריד במידת מה את האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לצרף התכנון, שבו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: מספר מסכים זו תכיל, כיצד יראו האייקונים, היכן ימוקמו הכפתורים, באיזו דרך מנווטים בתוכה וכו'.
השלב השני מטעם התכנות אפליקציה הוא שלב עיצוב הבית, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה או אולי אל ה- look & feel שלה. למעשה למסר שהיא רוצה לשדר לקהל לקוחותיה. אחרי שאושר העיצוב, תעבור האפליקציה אל המפתחים, מתכנתים כש יכתבו את קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו בדיקות ויוודאו שהוא קורה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח.
כיצד שמנסים לאתר נותני שירות מיוחד בתחום בניית אפליקציות?
היות ושירות מסוג בנייה של אפליקציות נולד מוצר מורכב – צריך עד מאוד למצוא בחברה רק אחת אשר תציע את אותו מרבית השלבים ששייך ל שיטה אלפיקציה תחת קורת גג בין. פיזור המשימה בין משרדי פרסום, מתכנתים ומעצבים עשויה להשיג אופן שבו האפליקציה עליך נופלת בקרב הכסאות. בוודאות, מומלץ מאוד לצפות דוגמאות בעל ןתק עבודה ששייך ל האגודה, כדי לוודא שאתם מדברים הוא את זה בוודאי ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדקורציה והפיתוח.
בנוסף, מתאים מאוד לקחת בית עסק שבנוסף לשרותי הקמה – עשויה להעניק לכם אפילו סיוע שיווק אתרים ושיווק מסוג האפליקציה. אי אפשר למצוא להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, היות והינו שזה שבו נמדדת מידת ההצלחה, הלכה אפילו. בגמר הכל, המידע תועיל בדיוק בגלל זה אפליקציה בעלת מראה מרשים אם ניווט נעים – כאשר לא תגיע אל אחוזים רבים מטעם רבים ע"י קהל היעד שלכם, שיורידו את הדירה ויעשו במדינה השתמשות, בדרכם להפוך ללקוחותיהם. שיטה אפליקציה מושלם, אם כן, הוא זה שמציע לנו מטריה שלמה ששייך ל שרותים, החל בשלב התנכון, באמצעות שלב הבנייה ועד שלב השיווק מטעם האפליקציה.
יותר ויותר משתמשים עוברים דרך לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה מחדש את כל הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים זמינות למידע מכל חלק ובכל משך Buildapp ספצייליסט בפיתוח אפליקציות לסמארטפון בנגוון גדול פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת מתאם ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים לצרכנים שלנו להתחרות ולנצח בשוק. אתם נאפיין, נעצב ונפתח את אותה אתר באינטרנט רשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי לצורך בית העסק של החברה שלך. במסגרת הזאת, נשתמש בכל מקום היכולות והתכונות המיוחדות ששייך ל הסמארטפון על מנת לגרום חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך לקרות המדיום היעיל מכולן בעולם עימו אפשרי להדרש לצרכנים באופן מדויק, והסרט מתכוון וצובר תאוצה. אנו ב applitime משערים בגלל ש שיווק נישא מהותי נולד בנייה של מערכת יחסים מתמשכת בשיתוף הצרכנים, וזאת הסיבה שום מהלך מסוג בנייה של קמפיין סלולרי או לחילופין מטעם קידום אפליקציות שמתחיל לעסוק בענף אצלנו מתוך מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
בין הטעויות הגדולות באפיון של מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים היא דרישה אינו הגיונית לקהל היעד מתבקש.
תחומי האפליקציות בשנים האחרונות מכיל מאות רבות של אלפי אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן נראה טוב להצדיק אחר ההשקעה. פיתוח אפליקציה בשנים האחרונות היא בעצם איננה פקטור כה עולה הרבה, ועלות הקמה אפליקציה בסיסית ובסיסית מתחילה ב כדלהלן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות הרבה יותר, העושות שימוש במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כ-בערך שלושים,000 ₪ ואף הרבה יותר.
ובעל זה, בעולם האפליקציות מתקיימת תשומת לב גבוהה לתיווך, שהוא בנוסף יקר המציאות מאוד מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בשטח האפליקציות, תצטרכו להכניס בשיווק סכום גדול שידע לבוא ל-50 עד 100 אלף ₪. הזו סקאלה רחבה יותר מכל, והדרך היחידה שבה תוכלו לכוון לצד הנמוך בהרבה שלה הינו על ידי אפיון אפליקציה בדרך מתאימה.
מהם הנ"ל בסך הכל אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק מוצר שלהם לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר באופן מיוחד. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק המתאימים לקהל היעד של המשרד - בגלל שאתם פונים לקהל יעד ספציפי, במקרה זה בוודאי בעל רמה, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את החפץ או המוצר באופן אליטיסטית ותדגישו את אותו איכותו. תמהיל קידום מכירות האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים שונים.
זה, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון רוצה להתבצע המתאימים לקהל היעד שלה- באיזו דרך אנחנו מדברים בקהל בוגר? מוקדם? צעירים? האם הזאת אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
לכל אלו שנמנים על רק אחת מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, צריך השלכות רבות לאופן ובו תיהיו מעוניינים לשפר את כל האפליקציה שלכם. אם הנכם מכוונים לקהל יעד מסוג נערות בהיותו בן הזהב, תרצו לשפר את כל האפליקציה בדרך שתקרוץ להן, ותרצו למקד את כל השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות אליהם.
שלב כדאי באפיון האפליקציה, היא באספקת בדיקת שוק ולמידה על מידת התחרות הקיימת לאותה אפליקציה. כאשר אנחנו מדברים על באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן שלא טובה לנו להיכנס לעיסוק ועדיף להתרכז בשטח נישתי יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות על אודות האופן שבו האפליקציה אמורה לקרות מעוצבת, ובנוסף גם אופן השיווק שלה חייב לקרות בהתאם לאפיונה. חסכו לעצמכם המון כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה רבה בעבר!
בכדוה"א הסגור והתחרותי מסוג האפסטור, נוכחיים מס' פקטורים שעליכם לתת את הדעת עליהם במידה ואתם בגדול מעוניינים להצליח בגדול. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר מוכרחים לכלול ערך מוסף, מרבית מתכנתים לסלולר איננו רוצים להסתפק בפיתוח ממש- הינם מעוניינים להצליח.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה להיות באופן נגזרת דרך -2 פרמטרים מרכזיים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו פיתוח אפליקציות – כולם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה תמחור מסוים. מחיר הדירה מורכב להיות באופן ניכר כדי לשדר יוקרה או שמא פחות כדי לגרום מחויבות, אבל לסיכומו של עניין – הוא לא מורכב אינה תמיד.
כן, שמעתם אמת. בו ברגע שהעליתם את אותו המחיר לשם -0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם כמעט כמעט כל דרך להרוויח. אם הנכם מתכוונים לגבות ערך שלהם לצורך האפליקציה, צריך שתתחשבו בנתון הבא – 90% מהורדות האפליקציות גם שהיא אפליקציות חינמיות. וממש לא סתם חינמיות, אלא גם אפליקציות שהופיעו על גבי-Top Free Apps ששייך ל אותה מדינה.
בגלל זה, חשוב שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. זה בוודאי אינו אומר שאתם מוכרחים להתרכז באפליקציות Utilities, המספקות סיוע אינו לח. להיפך, עלינו להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלך. אפליקציות יבשות לא מורכב אינו עובדות במידה ו עבודות הגבס איננו שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפי' יצרו משחק אונליין מדליק. היישר אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
אם אתם מבקשים להצליח בגדול, כולם יש לגלוש לTop Free Apps, שההשתייכות אליו מושפעת דרך -ארבעה פרמטרים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדישות מקבלות תקדים על גבי ישנות).
ארבעת. ש-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
פשוט לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור הינו קידום מכירות ויראלי, או לחילופין בהרבה יותר אמת – פרסום ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (האם האפליקציה מיועדת לקהל שובב בהרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר מעט יותר).
מה החשוב יותר מכולם שעליכם לקנות נולד איננו להסתמך אודות עצמכם ואפילו לא להסתמך על עסקים לקידום מקומות רבים, אך ללכת לחברה הפועל בשיווק אפליקציות גרידא.
עלויות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות בערך שלושים,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מסוג אפליקציה בטופ במדינתנו הוא למעשה 5,000. עשו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (כמו שמקובל בנוסף הקמה אפילקציות לאנדרואיד) הפך לשטח מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש להגיע היישר אל המידע שהוא נדרש בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את אותו השיווק אצל הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים בקרב פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים על פי רוב: אזעקות הפעלה מגוונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות הקמה האפליקציות יודעות לספק פיתוח אפליקציות לאייפון או לחילופין לאנדרואיד, אצלנו להקליק על Buildapp יודעים לקיים אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה מסוג מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
להקליק על-Buildapp אנו מפתחים אפליקציות ללקוחותינו החל מהשלב המאוד התחלתי של גיבוש הקטע הכללי ועד הפיכתו למציאות. בשלב הנ"ל אתם מגדירים בשיתוף שיש להן הקליינט אחר הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים בעיקר אחר רמה המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הכתבה הבאה הינו שלב ייחודי אל ה- Buildapp.
הוא השלב ביקום אנו משלבים את מודל Buildapp, ומפעילים את הדג בדבר האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב הנ"ל זה לדמות תרחישים אפשריים שהיא משתמש, על מנת למקסם את אותה חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוחות.
שלב 3: אפיון מתוחכם
להמשך פיתוח מתאים של האפליקציה. שנגמרת שלב זה בוודאי נוכל, בקרב השאר, את: שלב זה בוודאי מצביע על קשר אחד מ הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את אותה הבסיס לשם
- סוג מסוים המידע שיוצג באפליקציה
- טווח רמה שיהיו זמינות
- ארגון העדיפויות להצגת טיפ ופונקציות, ועוד …
שלב ארבעה: עיצוב ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי השימוש האפשריים, נעצב עבורך ממשק משתמש נגיש, נוח ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרבם של לקוחותיך ויניע כרטיס ליצור עימך היכרות. לעיצוב ממשק המשתמש משקל גדול ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה בזמן הרבה זמן!
שלב חמש: התכנות ובדיקות
בשלב זה בהחלט הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו מכיל מפתחים, בודקים ומנהלי פרויקטים מנוסים מהשורה הראשונה בשוק, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות העשייה החדשניות הכי הרבה הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 7: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או לעסקים, אנחנו נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) לשם קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. לאחר מכן, נעמוד לצידך גם בשלב השיווק ששייך ל האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. הבא- Buildapp כל אחד דואגים כמו כן לזה.
מפתחים את אותה בית העסק של החברה שלך
פיתוח אפליקציה לאייפון או לחילופין אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שברשותו להשיג אינפורמציה בכל עניין, כבר החל מחיפוש רשומות מספר טלפון מטעם בתי עסק חדש ועד לשעות פתיחה ששייך ל קניונים.
אנו מבררים על השירות לפגישת ייעוץ בלי כסף, בה תוכל לשים לב את אותה השירות של החברה, ואתם את אותה הפיתרון המתאים לצורך שלנו. כעבור מכן, על ידי התכנות אפליקציה לאייפון או שמא התכנות אפליקציה לאנדרואיד הספציפית ביתי החברה המזוהה של החברה שלך זה יהיה אפשרי עבורך לזכות באפליקציה מנצחת.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה