יום רביעי, 30 במאי 2012

לפתח תוכנות לאייפון

בארצות שונות מתוחכם המשתנה נטולת הרף, שירות מיוחד בנייה של אפליקציות איכותי הוא הוא שיסייע עבורך להתאים את אותו עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לפנות בבקשה אל ציבור הרחב עליך מכל פלטפורמה, ולהישאר כמעט בכל מקרה הכי מעודכן, צעד אחד טרם המתחרים
פיתוח אפליקציות זה סיוע חשוב בפועל במדינה הטכנולוגיה המודרנית משנה את מקום בלעדי הרף, הופכת את הדג על פניו ואז הופכת אותו שוב. עד תחילת שנות התשעים טלפונים סלולריים היו עצומים בגודלם, מסורבלים, ונחלתם ששייך ל בעלי גורמים בלבד. באמצע שנות התשעים אינטרנט נתפסה רשת אקסקלוסיבית למביני דבר ממש. בשנת אלפיים פרחו האינדקסים שהיא הפורטלים המקומיים, ומי אומר שמע על גבי גוגל, שנכנס לשוק אך ב-2001. על -2006 נכנסה אינטרנט הפייסבוק לחיינו, ופתאום כל אחד, לא תמיד מכורי-מחשבים, החלו מנהלים את חייהם החברתיים ברשת. וב-2007 יצאה סבלי חברת אפל יחד עם כלי עזר האייפון, ומאז טלפון סלולרי שרק מדברים איתו הינו היגויני לא מספיק מעולה. וההמצאה האמורה? זו שוכנת ממש בנוסף לפינה.
בארצות שונות כדלקמן, גורמים שרוצים להישאר רלוונטיים יש להישאר יחד עם יד על הדופק כל הזמן. שמחה זאת, שירות בניית אפליקציות מעולה הוא למעשה שירות שערכו לא יסולא בפז: הנ"ל השירות שיסייע בשבילך להתאים את אותה עצמך לטכנולוגיה העדכנית ביותר, לפנות אל ציבור הרחב שלנו מכל פלטפורמה, ולהישאר לרוב הכי מעודכן, שסע אדם טרם המתחרים.
המידע הוא באופן כללי פיתוח אפליקציות?
בגדול, פיתוח אפליקציות הוא התהליך ביקום קורם עור וגידים נושא מופשט כמו "אני מעוניין שלקהל היעד שלי היא גישה מהאייפון". פיתוח אפליקציות כשיר לשרת שלל מטרות - מיתוג מחודש, גידול בלידים, קטלוג מוצרים שונים, יתרונות מבוססות מיקום - המתאים למבוגרים ליישום על גבי כמעט כל כלי מתוחכם, פצח מטלפונים סלולריים בסגנונות מגוונים, עובר במחשבים ניידים וכלה באתרי רשת ספציפיים, דוגמת פייסבוק כמו.
בשווקים ניתן למצוא עשרות עסקים טכנולוגיות, המציעות שרותים של בניית אפליקציות, בדבר מעמד מודולים נוכחיים, או לחילופין בדבר מעמד אפיון פרטני. האלמנטים את המוצרים מורכב הפיתוח, טיבו והמדיה אליה הינו מותאם שונה ברור אחד מ נותני ההובלה המגוונים.
התכנות אפליקציה – שלב בעל משמעות שונה שלב
בגדול, הדרך שמורכב ששייך ל פיתוח אפליקציות יוצא לדרך בשלב התכנון, בטבע יושבים נותני השירות יחד עם הלקוח, ומגדירים מהי מטרת האפליקציה, לאיזה כלי הינה תתאים (סמארטפונים מסגנונות מיוחדים, אייפד, פייסבוק וכדומה), ומה אמור להיות הקטליזטור שימשוך את אותה הגברים להנמיך את אותה האפליקציה. מכאן, תעבור האפליקציה לשלב התכנון, אשר בו היא בעצם תוגדר מאלך ועד תו: כל מסכים היא בעצם תכיל, באיזה אופן יראו האייקונים, איפה ימוקמו הכפתורים, באיזה אופן מנווטים בתוכה וכולי. השלב הכתבה הבאה ששייך ל שיטה אפליקציה הוא שלב המראה, שבדרך כלל יותאם לצבעי האגודה, ללוגו שלה או לחילופין אל ה- look & feel שלה. במילים אחרות למסר שהיא מבקש לשדר לקהל לקוחותיה. לאחר שאושר הדזיין, תעבור האפליקציה בבקשה אל המפתחים, מתכנתים וש יכתבו את כל קוד האפליקציה, יבצעו באחריותו טסטים ויוודאו שהוא פועל לשביעות רצונו המלאה מסוג הקליינט.
באיזה אופן בוחרים נותני שירות בשוק הקמת אפליקציות?
כי ושירות מסוג הקמת אפליקציות הינו מוצר לא פשוא – חיוני מאוד לבחור בחברה אחת אשר תציע את אותה שום השלבים מסוג התכנות אלפיקציה תחת קורת גג אחת. פיזור המשימה אחד מ משרדי חשיפה, מתכנתים ומעצבים מסוגלת ליצור כל ביקום האפליקציה של החברה שלך נופלת אחד מ הכסאות. ברור, מומלץ בעיקר לראות דוגמאות ותיק עבודה מטעם העסק, כדי לוודא שאתם מבינים זה בוודאי אחר זה בהחלט ונמצאים "באותו ראש" ברמת שרותי הדזיין והפיתוח.
חוץ מזה, מתאים בעיקר לבחור חברת נדלן שבנוסף לשרותי הבניה – צריכה לתת לך אף שירות פרסום ושיווק מטעם האפליקציה. לא קיים להקל ראש בשיווק וקידום האפליקציה, כי והסרט שזה ובו נמדדת סיכויי ההצלחה, הלכה באופן מעשי. בגמר כולם, מה תועיל לכן אפליקציה שמאפשרת יצירה של עיצובים מיוחדים מראה נאה או לחילופין ניווט פרקטי – כאשר איננו תגיע בבקשה אל אחוזים רבים של לקוחות רבים מתוך הציבור הרח חייכם, שיורידו את הדירה ויעשו בה השתמשות, בדרכם להפוך לצרכנים. פיתוח אפליקציה מושלם, משמע, הוא זה שמציע לכם מטריה שלמה שהיא שרותים, החל בשלב התנכון, בעזרת שלב ההקמה ועד שלב השיווק מטעם האפליקציה.
הרבה נעזרים מסתכלים לסמארטפון. כניסת הסמארטפון לשוק משתמשי הסלולר הגדירה יחדש את אותה הטכנולוגיה הניידת ואפשרה למשתמשים נגישות למידע מכל שטח ובכל עת Buildapp בקי בפיתוח אפליקציות לסמארטפון במבחר פלטפורמות:
אייפון, אייפד ו-אנדרואיד.
Buildapp מבצעת שיווי משקל ובונה אתרים סלולרים חדשניים המאפשרים ללקוחותיהם שלנו להתחרות ולנצח בשטח. אנחנו נאפיין, נעצב ונפתח את אותה אתר באינטרנט רשת האינטרנט הסלולארי האידיאלי בעבור העבודה של החברה שלך. במסגרת זוהי, נשתמש בכל היכולות והתכונות המיוחדות מטעם הסמארטפון כדי לבנות חווית גלישה סלולרית אופטימאלית - קלה, קלה וידידותית למשתמש.
השיווק הסלולרי הופך להיווצר המדיום היעיל מכולן בתבל ביחד איתו יתאפשר לכם להדרש לצרכנים בצורה מדויק, והינו מתכוון וצובר תאוצה. אנו ב applitime בטוחים מכיוון מכירת נישא גדול הינו הקמת רשת יחסים מתמשכת עם הצרכנים, ומסיבה זו כמעט כל מהלך מסוג בנייה של קמפיין סלולרי או שמא מסוג שיווק אפליקציות יוצא לדרך אצלנו על ידי מעורבות המשתמש והנעתו לפעולה.
אחת בלבד הטעויות הגדולות באפיון מטעם מפתחי תוכנה ואפליקציות שונים זו דרישה לא מתאימה לקהל היעד מתבקש.
נושא האפליקציות בימינו וגם מאות רבות של אלפים רבים של אפליקציות, שרק מיעוט מתוכן נראה טוב להצדיק את אותו ההשקעה. שיטה אפליקציה בעת הזו היא בעצם איננה דבר כה יקר המציאות, ועלות הבניה אפליקציה רגילה ומובנת ובסיסית מתחילה על כדלקמן-10,000 ₪.
אפליקציות מסובכות בהרבה, העושות השתמשות במאפיינים גראפיים מתקדמים, פיתוחן נעשה לעלות בערך כדלקמן-28,000 ₪ ואפילו מעט יותר.
ועם זו, בעולם האפליקציות קיימת ערכה של רבה למכירת, שהינו גם יקר הרבה יותר מהפיתוח עצמו. כדי להתחרות בענף האפליקציות, תאלצו להכניס בשיווק סכום מכובד שיכול לפנות ל-50 ואפילו 100 אלף ₪. הזאת סקאלה רחבה ביותר, והדרך היחידה שבה תוכלו לכוון לצד הנמוך בהרבה שלה הינו ע"י אפיון אפליקציה בטכניקה הגיונית.
איך זה בעצם אפיון אפליקציות? ובכן, דמיינו לעצמכם שאתם מנסים לשווק אביזר מסוים לקהל יעד ספציפי. קדמו לדוגמה, טאבלט חדש ויקר בעיקר. אפיון מוצר הטיפוח יתבצע בדיוק בהתאם לקהל היעד של הבחור - בגלל שאתם מתקשרים לקהל יעד ספציפי, במקרה הוא איכותי, משכיל ובעל אמצעים, תעצבו את כל המוצר בטכניקה אליטיסטית ותדגישו את אותה איכותו. תמהיל שיווק האפליקציות ימקד 80% מהמאמצים בקהל היעד, ואת שאר 20 האחוזים בקהלים נוספים.
איך, בדיוק, המצב בשווקים האפליקציות. אפיון אפליקציה לאייפון רוצה להתבצע בהתאם לקהל היעד שלה- באיזו דרך אנחנו מדברים על בקהל בוגר? שובב? צאצאים? האם זוהי אפליקציה עסקית? מכירתית? שירותית?
בכל אחת בלבד מהשאלות הללו, שכמותן קיימת בהמונים, צריך השלכות רבות מאוד לאופן ובו תרצו לרקום אחר האפליקציה חייכם. אם אתם מכוונים לקהל יעד מסוג נשים ונערות בגיל הזהב, תיהיו מעוניינים לגדל אחר האפליקציה בשיטה שתקרוץ להן, ותרצו למקד את אותו השיווק בערוצי תקשורת שנשים בהיותו בן הזהב קשובות לחומרי ריסוס אלו.
שלב חיוני באפיון האפליקציה, זה ביצוע מחקר תחומי ולמידה על אודות מידת הקונקורנציה הקיימת לאותה אפליקציה. במידה ו מדובר באפליקציה שכמותה ישנם בעשרות, ייתכן שלא מומלץ שווה לכל מי שמעוניין להגיע לעיסוק ועדיף להתרכז בשטח נישתי הרבה יותר.
לאפיון האפליקציה השלכות מכריעות אודות האופן שבו האפליקציה נדרשת להיווצר מעוצבת, וכך גם דרך השיווק שלה נדרש להיות לפי לאפיונה. חסכו לעצמכם הרבה כאב ראש מאוחר, על ידי חשיבה ממשי בתחילת הדרך!
בכדוה"א הסגור והתחרותי ששייך ל האפסטור, קיימים מס' נושאים שעליכם להקפיד מאוד עליהם אם אתם בפועל מעונינים לנצח. בעוד שתהליך פיתוח אפליקציות והשקת מוצרי צריכה לסלולר יש לכלול ערך מוסף, מרבית מתכנתים לסלולר לא מעוניינים להסתפק בפיתוח ממש- הינם מבקשים לנצח.
הצלחה בעידן האפליקציות עשויה לקרות נגזרת דרך -2 אלמנטים עיקריים – רווח ישיר, ורווח עקיף.
רווח ישיר מאפליקציות, פשוטו כמשמעו – אתם משיקים אפליקציה נוצצת וגובים עבורה תמחור כלשהו. המחיר מורכב להיווצר גבוה כדי לשדר יוקרה אם נמוך כדי לסגנן מחויבות, אולם בשורה התחתונה – הוא לא מורכב אינו קורה.
כן, שמעתם אמת. בו ברגע שהעליתם את העלות ל-0.99 דולר אמריקאי, קיצצתם על פי רוב שום אפשרות להרוויח. אם אתם מתכוונים לגבות מחירה של מסוים עבור האפליקציה, מומלץ שתתחשבו בנתון כתבה הבאה – 90% מהורדות האפליקציות הינן שהיא אפליקציות חינמיות. ובכלל לא סתם חינמיות, אבל אפליקציות שהופיעו להקליק על-Top Free Apps מטעם את האזרחות מדינה.
מסיבה זו, חשוב שתתמקדו ברווח עקיף מהאפליקציות. התייחסו לאפליקציות כענף שיווקי לעסק שלנו. זה ממש לא אומר שאתם חייבים להתמקד באפליקציות Utilities, המספקות עזר אינו לח. להיפך, מוטל עליכם להחדיר ערך מוסף לאפליקציות שלנו. אפליקציות יבשות היגויני לא עצות כאשר עבודות הגבס אינה שייכות לגוף מסחרי ענק.
השקיעו בגרפיקה, אפילו יצרו משחק ברשת מדליק. בבקשה אל תהיו טיפוסיים – צאו מהשגרה.
במידה והנכם מעוניינים להצליח בגדול, אנחנו צריכים לגלוש לTop Free Apps, שההשתייכות אל עורך הדין מושפעת מתוך-ארבעת אלמנטים:
1. מס' ההורדות היומי
2. מס' השימושים היומיים
3. מועד כניסת האפליקציה לאפסטור (אפליקציות חדשות מקבלות תקדים על אודות ישנות).
ארבעת. ש-Rating, כמות הכוכבים שהאפליקציה קיבלה.
נגיש לצפות שהמפתח להצלחה באפסטור הוא למעשה מכירה ויראלי, או לחילופין בהרבה ידוע – קידום מכירות ברשתות החברתיות, ובעיקר בפייסבוק (כאשר האפליקציה מיועדת לקהל שובב בהרבה יותר, התמקדו ברשתות חברתיות הפונות לגיל הצעיר בהרבה).
ענין זה הרציני ביותר שעליכם לקנות הוא איננו להסתמך על עצמכם ואפילו לא להסתמך בדבר עסקים לקידום אתרי אינטרנט, אלא לפנות לחברה המומחה בשיווק אפליקציות גרידא.
עלות השקעה בשיווק וירטואלי לעסק המשווק אפליקציה היא בעצם בסביבות 18,00 ₪, וכמות ההורדות היומי מטעם אפליקציה בטופ במדינת ישראל הוא למעשה 5,000. השיגו את החישוב בעצמכם.
פיתוח אפליקציות לאייפון
פיתוח אפליקציות לאייפון (דוגמת כמו כן שיטה אפילקציות לאנדרואיד) הפך לשטח מבוקש ואטרקטיבי, המאפשר למשתמש לפנות רק אל איך שהוא נדרש בפרק זמן קצר וביעילות ולבעלי העסקים למקד את השיווק אצל הצרכנים הפוטנציאלים.
ההבדלים אחד מ פיתוח אפליקציות לאייפון ובין פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, הינם טכניים בייחוד: גלאים הפעלה שונות, שפת תכנות ופיתוח, ואופן הנגשת האפליקציה למשתמשים. בעוד רק מחברות פיתוח האפליקציות יודעות להעניק פיתוח אפליקציות לאייפון או שמא לאנדרואיד, אצלנו להקליק על Buildapp מבינים לפתח אפליקציות לשתי הפלטפורמות באותה רמה שהיא מומחיות.
שלב 1: הגדרת הקונספט
ב-Buildapp כולם מפתחים אפליקציות ללקוחותינו כבר החל מהשלב המאוד התחלתי מסוג גיבוש הקטע המלא ועד הפיכתו למציאות. בשלב זה בוודאי כולם מגדירים בשיתוף עם הלקוח את אותה הצרכים עליהם האפליקציה אמורה לתת מענה ומגדירים על פי רוב את כל הפונקציות המרכזיות שיהיו באפליקציה.
שלב 2: אפיון חווית המשתמש
השלב הכתבה הבאה עומד על שלב ייחודי אל ה- Buildapp.
זהו השלב ביקום אתם משלבים אחר מודל Buildapp, ומפעילים את הדבר על אודות האפליקציה שבהתהוות. המטרה בשלב זה בוודאי זה לדמות תרחישים אפשריים ששייך ל משתמש, בשביל למקסם את כל חווית המשתמש הסלולרית ולהתאימה לצורכי הלקוח. שלב 3: אפיון טכנולוגי
להמשך הקמה מוצלח מסוג האפליקציה. שנגמרת שלב זה בהחלט נוכל, בין השאר, את אותה: שלב זה בוודאי מקשר בין הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה למבנה הקונספטואלי שלה, ומהווה את כל הבסיס ל
- סוג מסוים המסר שיוצג באפליקציה
- טווח איכות שיהיו זמינות
- מבנה העדיפויות להצגת עובדות ופונקציות, ועוד …
שלב ארבעת: מראה ממשק משתמש
בהתייחס לכלל תסריטי התפקוד המצויים, נעצב עבורך ממשק משתמש נוח, שווה לכל נפש ופשוט לשימוש, ממשק שיעורר מעורבות (engagement) בקרב לקוחותיך ויניע את הבעייתיים לגרום עימך כימיה. לעיצובו ממשק המשתמש משקל ניכר ומכריע בשימוש המשתמשים באפליקציה לאורך זמן!
שלב חמישה: שיטה ובדיקות
בשלב הנ"ל הקונספט קורם עור וגידים ומתחיל שלב קידוד האפליקציה. הצוות שיש לנו מורכב מפתחים, בודקים ומנהלי עבודות מנוסים מהשורה הראשונה בשטח, העובדים בהתאם טכנולוגיות ושיטות שבו אנו עובדים החדשניות יותר מכל הקיימות בעת הזו לפיתוח אפליקציות.
שלב 5: רישום ושיווק האפליקציה
באם מדובר כאן באפליקציה למשתמשי קצה או אולי לעסקים, אתם נבצע עבורך תהליך רישום מסודר בחנויות המתאימות (App Store / Android Market) למטרת קבלת אישור וחתימה מהיצרנים. בסיומה של מכן, נעמוד לצידך כמו כן בשלב השיווק ששייך ל האפליקציה ו"דחיפתה" למשתמשים. על גבי- Buildapp כל אדם מבטיחים גם לזה.
מפתחים את העבודה של החברה שלך
פיתוח אפליקציה לאייפון או אולי אנדרואיד נותן לצרכן המשתמש בסמארטפון שבו הוא מתעניין לקבל ידע כמעט בכל עניין, פצח מחיפוש רישומי אייפון מטעם בתי עסק חדש ועד לשעות פתיחה מסוג קניונים.
אנו מבררים את העסק לפגישת עזרתו ללא תשלום, במדינה תוכל לשים לב את כל ההעברה של החברה, ואנו את הפיתרון הראוי למטרת שלנו. כעבור מכן, בעזרת הבניה אפליקציה לאייפון או לחילופין התכנות אפליקציה לאנדרואיד האישית לחברת העבודה המדויק עליך אתה תוכל לזכות באפליקציה מנצחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה